Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Uplatnění matematických a statistických metod v řízení podniku
Zezula, Lukáš ; Šustrová, Tereza (oponent) ; Novotná, Veronika (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o analýze nákladů na logistiku společnosti provozující síť výdejních automatů a následné minimalizaci těchto nákladů změnou lokací a počtu zásobovacích dep. Nejprve je stanovena funkce reflektující závislost nákladů na dopravu, skladování a držení zásob na počtu a lokacích zásobovacích dep. Koeficienty této účelové funkce jsou určeny na základě dat poskytnutých zkoumanou firmou. Optimalizace rozmístění a počtu zásobovacích dep probíhá za pomoci iterativního algoritmu Nelder and Mead v kombinaci s aglomerativním shlukováním. Navržený přístup k optimalizaci logistické sítě je v práci popsán jak z matematicko-statistického hlediska, tak i z hlediska implementačního. Speciální pozornost je věnována hledání optimálních tras mezi zásobovacím depem a výdejními automaty pomocí geografického programu, který umožňuje měření délky trasy a času potřebného na ujetí stanovené vzdálenosti. V práci je poté rozebráno šest návrhů reorganizace logistické sítě, které reflektují optimální rozložení zásobovacích dep při jejich různém počtu. Rovněž jsou uváženy různé tvary funkce popisující náklady na držení zásob a je diskutován jejich vliv na optimální počet a lokace zásobovacích dep.
Time minimization for vehicles passing a given trajectory
Suja, Jerguš ; Mauder, Tomáš (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with vehicle movement dynamics and defining a theoretical model for software simulation of vehicle passing a given trajectory, while main aim is time minimization driving mode. Simulation (algorithm for computing speed profile) is then applicated for passing experimental vehicle along Masaryk circuit in Brno. At the end, we optimize chosen vehicle parameters with derivate-free algorithms Multilevel Coordinate Search and Particle Swarm.
Time minimization for vehicles passing a given trajectory
Suja, Jerguš ; Mauder, Tomáš (oponent) ; Porteš, Petr (vedoucí práce)
The diploma thesis deals with vehicle movement dynamics and defining a theoretical model for software simulation of vehicle passing a given trajectory, while main aim is time minimization driving mode. Simulation (algorithm for computing speed profile) is then applicated for passing experimental vehicle along Masaryk circuit in Brno. At the end, we optimize chosen vehicle parameters with derivate-free algorithms Multilevel Coordinate Search and Particle Swarm.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.