Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 16 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Geršl, Jan ; Kubíček, Radek (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce se zabývá fenoménem grafického intra s omezenou velikostí. Vysvětluje motivaci k jeho tvorbě, stručně se zmiňuje o historii, popisuje obecně principy a techniky běžně používané při vývoji krátkých dem a také detailně vysvětluje vybrané techniky, které byly využity přímo k implementaci praktické části.
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Krupa, Martin ; Navrátil, Jan (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
V mé bakalářské práci jsem mňel za úkol seznámit se s fenoménem grafického intra s omezenou velikostí, prostudovat existujíci zobrazovací techniky, které využívají sledování paprsku v reálnem čase a za pomocí týchto technik vytvořit vlastní grafické intro, kterého spustitelná verze nebude přesahovat 64kB. Taky popisuji historii těchto grafických inter a důvody ich vzniku. Práce obsahuje popis technik použitých při vytváření intra a taky porovnání těchto technik. Dále popisuje vlastní implementaci aplikace a dosažené výsledky. V závěru jsou pak zhodnoceny přínosy práce a způsoby pokračování práce.
Grafické intro 64kB s použitím sledování paprsku
Butko, Michal ; Polok, Lukáš (oponent) ; Havel, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce pojednává o grafických intrech s omezenou velikostí a o technikách založených na principu sledování paprsku. Slouží jako teoretický úvod do problematiky, ze kterého následně přechází ke popisu návrhu a implementace grafického intra s obmezenou velikostí spustitelné aplikace na 64kB a využívající metodu sledování paprsku. Práce taky shrnuje získané poznatky, závěry zhodnocení výsledné aplikace. Proto může tento text sloužit pro případné studijní účely nebo jako pomoc při řešení stejně zaměřených úkolů.
Minimalistická reprezentace modelu areálu Božetěchova
Piovarči, Rastislav ; Kajan, Rudolf (oponent) ; Vlček, Adam (vedoucí práce)
Tato práce si klade za cíl stručně seznámit čtenáře s fenoménem demoscény jako východiskové základny pro tvorbu minimalistické aplikace, kterou implementuje. Následně vysvětluje proces návrhu a implementace minimalistické aplikace zobrazující areál Božetěchova. Cílem této interaktivní aplikace je zachytit areál Božetěchova v co nejlepší kvalitě za omezené velikosti binárního souboru. Využívá k tomu prostředky, jako jsou procedurální textury na bázi Perlinova šumu či mnohonásobné komprimace a instancování modelových součástí.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Fiala, Petr ; Mikolov, Tomáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou řešení grafického intra s omezenou velikostí do 64kB. Obsahuje stručný úvod k OpenGL, rozebírá techniky a postupy, jak dosáhnout stanovené malé výsledné velikosti aplikace, od nastavení kompilátoru, přes procedurální generování textur a modelů po výslednou komprimaci exe packerem.
Grafické intro 64kB s použitím OpenGL
Marek, Tomáš ; Polok, Lukáš (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá problematikou tvorby grafického dema. Jsou v ní ukázány některé metody, pomocí kterých je možno vměstnat velké modely, hudbu a další potřebné věci do progamu o maximální velikosti 64kB. Snaží se také o co nejrobustnější návrh frameworku pro vytváření 64kB dem, který by mohl být v budoucnu znovu použit a popřípadě i jednoduše rozšířen o další funkce. Výsledné demo prakticky ukazuje použití jednotlivých algoritmů, kterými se zabývá tato práce.
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Meixner, Ivo ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis was to implement and describe a computer graphics intro using OpenGL, with an executable file size no greater than 64 KiB. It renders a 3D animation imitating a natural environment by combining various techniques into a single scene. The intro was implemented to run on Microsoft Windows using simplex noise, L-systems and several shader programs written in GLSL, including a compute shader for L-system instruction processing. The final executable size is below 8 KiB. It is capable of rending a simple nature-like scene of a mountainous terrain with scarce vegetation, reflective bodies of water and a sky that changes based on a time of day.
Počítačové hry jako fenomén nových médií
Rylich, Jan ; Chýla, Roman (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Počítačové hry jako fenomén nových médií Jan Rylich 1 1 [ D I P L O M O V Á P R Á C E ] Jan Rylich Abstrakt: Diplomová práce se věnuje vývoji počítačových her, videoher, herního průmyslu a herních technologií a jejich vlivu na naši společnost. Kromě nezbytného historického kontextu a praktického i teoretického rozboru herních žánrů a působení her na hráče, se práce ve svých klíčových kapitolách věnuje významu her a jejich vlivu na různé aspekty našeho života, od ekonomických a demografických hledisek až po vliv na naši kulturu a současné umění. Práce si v neposlední řadě klade za cíl představit a prezentovat počítačové hry a videohry v souvislosti s konceptem neglected media a v kontextu teorie remediace a demonstrovat tak jejich dopad na celou naši společnost. [autorský abstrakt]
Graphics Intro 64kB Using OpenGL
Meixner, Ivo ; Vlnas, Michal (oponent) ; Milet, Tomáš (vedoucí práce)
The goal of this thesis was to implement and describe a computer graphics intro using OpenGL, with an executable file size no greater than 64 KiB. It renders a 3D animation imitating a natural environment by combining various techniques into a single scene. The intro was implemented to run on Microsoft Windows using simplex noise, L-systems and several shader programs written in GLSL, including a compute shader for L-system instruction processing. The final executable size is below 8 KiB. It is capable of rending a simple nature-like scene of a mountainous terrain with scarce vegetation, reflective bodies of water and a sky that changes based on a time of day.
Počítačové hry jako fenomén nových médií
Rylich, Jan ; Chýla, Roman (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Počítačové hry jako fenomén nových médií Jan Rylich 1 1 [ D I P L O M O V Á P R Á C E ] Jan Rylich Abstrakt: Diplomová práce se věnuje vývoji počítačových her, videoher, herního průmyslu a herních technologií a jejich vlivu na naši společnost. Kromě nezbytného historického kontextu a praktického i teoretického rozboru herních žánrů a působení her na hráče, se práce ve svých klíčových kapitolách věnuje významu her a jejich vlivu na různé aspekty našeho života, od ekonomických a demografických hledisek až po vliv na naši kulturu a současné umění. Práce si v neposlední řadě klade za cíl představit a prezentovat počítačové hry a videohry v souvislosti s konceptem neglected media a v kontextu teorie remediace a demonstrovat tak jejich dopad na celou naši společnost. [autorský abstrakt]

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 16 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.