Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 152 záznamů.  začátekpředchozí143 - 152  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analysis of Defects on PCB Using X - Plane Method
Mlýnek, M.
Using x – ray is one way for analyzing structural defects on PCB and lead components. X – Plane method is based on making individual 2D slices within a sample from top to bottom, front to back and left to right. There is no need to cut or destroy sample. X – Plane method works at high magnification. Method is showing position and size of voids or cracks, identifying head on pillow, open joint and other defects.
Testing process and quality of application for banking systems
Hanesová, Andrea ; Vencovský, Filip (vedoucí práce) ; Eichlerová, Hana (oponent)
Testovaní je potřebnou součástí softwarového vývoje a to zejména u bankovních systémů. Agilní metodiky jsou u bankovních aplikací čím dál více používány projektovými manažermi a oblíbenější u programátorů. Vodopádový vývoj se na druhou stranu popři agilním trende posouvá do pozadí. Rozdíl mezi metodikami je v přístupu k jednotlivým částí vývoje. Práce uvádí pohled na proces testovaní v tyhle dvou metodikách a porovnává jejich přínosy na tuhle fázi vývoje na konkrétním projektu. V práci je vysvětlený postup procesu testování v projekte a jeho místo ve vývoji, role a povinnosti testovacího týmu a též problémy, které z metodiky pře proces testování vyplývají.
Metodika testování podle mezinárodních praktik a standardů
Králová, Iveta ; Buchalcevová, Alena (vedoucí práce) ; Doležel, Michal (oponent)
V oboru softwarového inženýrství existuje mnoho metodik, které jsou zaměřeny na celý proces vývoje softwaru. Cílem procesu vývoje softwaru je dodat kvalitní produkt, který uspokojuje požadavky uživatelů, dodat jej včas a v rámci stanoveného rozpočtu. Testování je nástrojem ověřování kvality softwaru a funguje při vývoji softwaru jako zpětná vazba. Většina metodik vývoje softwaru je k dispozici pouze v angličtině, klade důraz spíše na samotný vývoj softwaru a oblasti testování se věnuje pouze okrajově. Správně nastavený proces testování ovšem může přispět k vyšší kvalitě softwaru a zabránit možným dopadům při selhání celého informačního systému. Současné české metodiky zaměřené výhradně na oblast testování vznikly buď interně ve firmách, kde nejsou přístupné veřejnosti, nebo v rámci diplomových prací, kde způsobem vytvoření bylo typicky přizpůsobení a rozšíření stávajících metodik vývoje softwaru pro testování v konkrétní společnosti nebo týmu. Hlavním cílem této diplomové práce je vytvoření metodiky testování v češtině, která vychází z mezinárodních praktik a standardů, není přizpůsobena na míru konkrétní organizaci a podle které bude možné postupovat při definování procesů testování v různých organizacích bez ohledu na jejich specifické zaměření. Navržená metodika je zároveň implementována v nástroji EPF Composer, který umožňuje správu metodiky i její publikaci ve formě webové prezentace. Diplomová práce sleduje i cíle další. Za účelem ověření naplnění cíle vytvoření standardizované metodiky testování je cílem práce také následné zhodnocení metodiky pomocí standardizovaného procesního rámce pro zlepšování procesů testování a shrnutí, které oblasti mohou být předmětem dalšího rozšiřování metodiky. Cílem teoretické části práce je hodnocení metodik vývoje softwaru z pohledu testování, uvedení přehledu standardů se vztahem k testování, charakteristika vybraných standardů, objasnění účelu certifikací v oblasti testování a analýza možností využití materiálů pro přípravu na certifikace ISTQB. Cílů bylo dosaženo především analýzou dostupných materiálů pro certifikace ISTQB, analýzou metodik vývoje softwaru, standardů, procesního rámce TMMi a dalších zdrojů, které se zabývají oblastí testování, metodikami a standardy v oblasti testování. Hlavním přínosem práce je metodika testování, která je postavena na procesu testování definovaným mezinárodní organizací ISTQB, kterému dodává metodický rámec v podobě propojení a rozpracování jednotlivých metodických prvků. Jedním z prvků metodiky jsou pracovní produkty, které metodika specifikuje s ohledem na standard IEEE 829. Metodika není závislá na potřebách konkrétní společnosti a je možné ji jednoduše převzít, spravovat a dále přizpůsobovat. Může být využita jako výchozí bod při tvorbě testovací strategie v českých organizacích, které se zabývají vývojem softwaru a mají zájem k oblasti testování přistupovat podle mezinárodních praktik.
Operational Excellence
Ostertag, Richard ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Menoušková, Eva (oponent)
Práce je zaměřena na představení metod Operational Excellence, jako jednoho z možných přístupů k řízení podnikových procesů a jejich následnou aplikaci na proces účetních operací konkrétní firmy. Cílem je pomocí aplikace těchto metod zhodnotit kvalitu výstupu procesu a také zhodnotit míru využití disponibilní pracovní síly v rámci sledované podnikové jednotky. Výsledkem práce jsou konkrétní návrhy na zlepšení kvality výstupu a na optimalizaci využití pracovních zdrojů.
Komunikace s osobami se zrakovým postižením
PETRÁŠKOVÁ, Eva
Práce je zpracována pouze teoreticky. Hlavní kapitola se věnuje komunikaci osob se zrakovým postižením, pravidlům této komunikace, komunikačním prostředkům a předsudkům společnosti k osobám se zrakovým postižením. Práce dále popisuje pojem komunikace, její definice, formy, fáze a funkce. Vysvětluje pojem osoba se zdravotním postižením a s ním související pojmy handicap, defekt, defektivita, speciální pedagogika, tyflopedie, oftalmopedie, oftalmologie. Cílem práce je objasnit, jak komunikují osoby se zrakovým postižením a jak s nimi správně komunikovat.
Metoda Six Sigma jako nástroj pro zlepšení procesů a řešení vybraného procesu
Wolfram, David ; Voráček, Jan (vedoucí práce) ; Kincl, Tomáš (oponent)
Předmětem bakalářské práce "Metoda Six Sigma jako nástroj pro zlepšení procesů a řešení vybraného procesu" je s využitím vybraných metod projektového řízení analyzovat průběh vybraného projektu a posoudit jeho efektivnost. V první části je zaměřena na popis vybraných přístupů k řízení projektů. V druhé části bude provedena analýza problému při řízení konkrétního projektu, ale i jeho řešení.
Vybrané metody diagnostiky, monitorování a analýzy poruch historických konstrukcí a materiálů
Drdácký, Miloš
Předkládaná práce je souborem vybraných autorových publikací a výňatků z oponovaných výzkumných zpráv k dlouhodobým grantovým projektům. Na 159 stranách jsou prezentovány články, které autor vytvořil nebo se na jejich vytvoření podstatně podílel při své vědecké práci v Ústavu teoretické a aplikované mechaniky Akademie věd České republiky v Praze a jsou tématicky zaměřené na diagnostiku, monitorování a analýzu poruch historických materiálů a konstrukcí
Právní úprava ochrany spotřebitele se zaměřením na vadné výrobky
Popeláková, Klára ; Kotoučová, Jiřina (vedoucí práce) ; Štěpánek, Petr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá problematikou ochrany spotřebitele, konkrétně úpravou odpovědnosti za vady výrobků, potažmo odpovědnosti za škodu způsobenou vadou výrobků. Čtenář se dozví zejména to, jak postupovat, pokud se vyskytne vada výrobku, v jaké lhůtě musí svá práva uplatnit, u koho a za jakých podmínek. Toto je v práci objasněno nejen citaci důležitých právních předpisů, ale i prostřednictví ukázek použití zákonů na příkladech z praxe. Nechybí ani přehled nejčastějších podvodných praktik prodávajících, na které je třeba si dát pozor. Zmíněny jsou i spotřebitelské organizace, náplň jejich činnosti a samozřejmě kontakt, kam se spotřebitel může obrátit s případným dotazem. V závěru práce jsem analyzovala, do jaké míry jsou spotřebitelé znalí svých práv. Výzkum byl proveden formou dotazníku na vzorku více než 100 lidí, kde si respondenti mohli vybrat z nabízených odpovědí.
Analysis of Claims in Renault Česká republika, Inc. and Proposals for Improvement
Oravcová, Lenka ; Plášková, Alena (vedoucí práce) ; Radoň, Tomáš (oponent)
Cílem diplomové práce je zanalyzovat a zhodnotit reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. pomocí doporučení managementu kvality a nástroje na řízení kvality, Paretové analýzy, a navrhnout opatření na redukci příčin jejich vzniku. V mojí práci hodnotím reklamace společnosti Renault Česká republika, a.s. za roky 2006, 2007 a 1. polovinu roku 2007 a navrhuji řešení, které by mohlo pomoci k zvýšení spokojenosti stálých i budoucích zákazníků.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 152 záznamů.   začátekpředchozí143 - 152  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.