Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Možnosti využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na SŠ
Čejková, Lenka ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Langer, Tomáš (oponent)
Diplomová práce se zabývá možnostmi využití moderních technologií ve výuce ekonomických předmětů na středních školách. V teoretické části je rozebrána problematika modernizace výuky, včetně představení dokumentu MŠMT Strategie digitálního vzdělávání do roku 2020. Dále jsou v rámci teoretické části podrobně rozebrány jednotlivé druhy moderních technologií. Poslední kapitola této části diplomové práce se zabývá současnými projekty, které mají za úkol podpořit modernizaci výuky. V rámci empirické části práce jsou provedeny analýzy dotazníkového šetření provedeného u pedagogů ekonomických předmětů na středních školách a dále u žáků také navštěvujících střední školu. Cílem této části je pomocí diagnostického výzkumu zjistit postoje učitelů a žáků k moderním technologiím. A také prověřit možnosti využití nových technologií při výuce ekonomických předmětů.
Využití moderní didaktické techniky ve výuce ekonomických předmětů
Homolová, Kateřina ; Krpálková Krelová, Katarína (vedoucí práce) ; Večerník, Jakub (oponent)
Práce je zaměřena na využívání moderní didaktické techniky v ekonomickém vzdělávání. Teoretická část obsahuje klasifikaci didaktických prostředků. A to nejen těch nejmodernějších, které se používají dnes, ale i jejich v současnosti už zastaralých předchůdců. Dále se tato část věnuje také dopadům, jaké by měly mít didaktické prostředky na výuku, k čemu vede zařazení těchto prostředků do vyučování, jaké jsou jejich výhody a nevýhody. Cílem praktické části této práce je ověření skutečných vlivů využívání moderní didaktické techniky v konkrétní hodině účetnictví a to jak z pohledu učitele, tak i žáků. Účelem je zjištění jejich názorů a postojů vůči těmto pomůckám, jaké dopady podle nich přináší, jestli by je měli učitelé používat častěji nebo méně apod. K tomuto účelu bylo vytvořeno několik didaktických pomůcek, které byly následně vyzkoušeny v praxi a dotazník sloužící k získání zpětné vazby.
Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ
MATĚJŮ, Petr
Diplomová práce "Videosekvence a jejich využití při výuce fyziky na ZŠ" poskytuje základní orientaci v problematice použití audiovizuální techniky v prostředí základní školy, se zaměřením na začlenění videozáznamů do výuky fyziky na druhém stupni. Popisuje možnosti využití zdrojů videosekvencí na internetu i návod na jejich úpravu a na vlastní tvorbu. Práce se opírá i o zkušenosti z praktické činnosti - začlenění konkrétních videosekvencí do dvou vybraných témat ve výuce fyziky.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.