Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Sportovní centrum Za Lužánkami Brno
Kociánová, Lenka ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel specializovaný ateliér „Sportovní centrum Za Lužánkami Brno“. Tento ateliér byl zaměřen na vypracování urbanisticko-architektonického komplexu stávajících, renovovaných a nových objektů s různými funkcemi pro sport, rekreaci a volný čas v kombinaci profesionálního a rekreačního sportu s důrazem na bezkolizní trasy pěších a cyklistů, jasnou a přehlednou dopravní obslužnost celého centra a terénní konfiguraci areálu. Diplomová práce na tento projekt navazuje v části vymezené hotelem Bobycentrum z jižní strany a bazénem Za Lužánkami ze strany severní. Jedná se o prostory a plochy určené k rekreačnímu sportu. Idea návrhu vychází z potřeby napojení areálu na stávající síť stezek pro pěší a cyklisty a síť MHD, minimalizace využívání individuální automobilové dopravy do sportovního centra a propojení stávajících i nových objektů pro rekreační sportovce. Sport relax centrum je navrženo s ohledem ke stávajícím objektům a částečně vychází z jejich půdorysných dimenzí. Zároveň tvoří bariéru od hlučné a frekventované ulice Sportovní, zklidňuje tak plochy pro venkovní aktivity. Vytváří klín vsazený mezi stávající objekty obepnutý pěší komunikací v úrovni 2.NP, která navazuje na lávky přes ulici Sportovní a stávající terén v severovýchodní části areálu. Pěší komunikaci ukončuje propojovací krček mezi bazénem Za Lužánkami a wellness centrem. Sportovní vyžití vyhledává ve městech čím dál více lidí a kvalitních prostorů je stále nedostatek. Programově se jedná o prostory a provozy určené široké veřejnosti pro pravidelný trénink i aktivní odpočinek, pro rodiče s dětmi i skupiny přátel, pro milovníky individuálních i týmových sportů. Areál spojuje aktivity denní i večerní či noční, venkovní i vnitřní, individuální i kolektivní. Nabízí zázemí pro venkovní sporty s šatnami a půjčovnou sportovních potřeb a možnost si zajít po tréninku posedět s přáteli do restaurace, zahrát si bowling, zrelaxovat ve wellness či si jít zatančit do místní tančírny.
Městské cyklotrasy: příklad pražské cyklotrasy A2 Zbraslav-centrum
Tureček, Josef ; Havlíček, Tomáš (vedoucí práce) ; Fialová, Dana (oponent)
Městské cyklotrasy: příklad pražské cyklotrasy A2 Zbraslav-centrum Abstrakt Cyklistika představuje ekologickou formu dopravy, poskytující řadu výhod, zejména v městských aglomeracích. Ve srovnání s ostatními středoevropskými velkoměsty je cyklistická doprava v Praze relativně nedostatečně využívána. Důvodem je zejména existence různých překážek a také negativní prolínání cyklistické dopravy s ostatními formami dopravy. Cílem této práce je poukázat na současný stav pražských cyklotras obecně s podrobnějším popisem vymezeného úseku cyklotrasy A2 Vltavská. Jejím srovnáním s cyklotrasami v Bernu a Krakově jsou naznačeny její nedostatky a potenciální možnosti jejího rozvoje a pražské cyklistické dopravy obecně. Dále práce poskytuje nové informace, získané během rozhovorů s odborníky na pražskou cyklistickou dopravu a poskytující detailnější rozbor nedostatků A2 Vltavská a její stávající využití mladými lidmi. Práce by tak mohla přispět do diskuze o lepším využití cyklistické dopravy v Praze a mohla by sloužit jako zdroj informací a inspirace pro ostatní. Klíčová slova Cyklistická doprava; cyklotrasy; pražská cyklotrasa A2; Praha.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.
Sportovní centrum Za Lužánkami Brno
Kociánová, Lenka ; Vostrejž, Dušan (oponent) ; Odvárka, Antonín (vedoucí práce)
Zadání diplomové práce předcházel specializovaný ateliér „Sportovní centrum Za Lužánkami Brno“. Tento ateliér byl zaměřen na vypracování urbanisticko-architektonického komplexu stávajících, renovovaných a nových objektů s různými funkcemi pro sport, rekreaci a volný čas v kombinaci profesionálního a rekreačního sportu s důrazem na bezkolizní trasy pěších a cyklistů, jasnou a přehlednou dopravní obslužnost celého centra a terénní konfiguraci areálu. Diplomová práce na tento projekt navazuje v části vymezené hotelem Bobycentrum z jižní strany a bazénem Za Lužánkami ze strany severní. Jedná se o prostory a plochy určené k rekreačnímu sportu. Idea návrhu vychází z potřeby napojení areálu na stávající síť stezek pro pěší a cyklisty a síť MHD, minimalizace využívání individuální automobilové dopravy do sportovního centra a propojení stávajících i nových objektů pro rekreační sportovce. Sport relax centrum je navrženo s ohledem ke stávajícím objektům a částečně vychází z jejich půdorysných dimenzí. Zároveň tvoří bariéru od hlučné a frekventované ulice Sportovní, zklidňuje tak plochy pro venkovní aktivity. Vytváří klín vsazený mezi stávající objekty obepnutý pěší komunikací v úrovni 2.NP, která navazuje na lávky přes ulici Sportovní a stávající terén v severovýchodní části areálu. Pěší komunikaci ukončuje propojovací krček mezi bazénem Za Lužánkami a wellness centrem. Sportovní vyžití vyhledává ve městech čím dál více lidí a kvalitních prostorů je stále nedostatek. Programově se jedná o prostory a provozy určené široké veřejnosti pro pravidelný trénink i aktivní odpočinek, pro rodiče s dětmi i skupiny přátel, pro milovníky individuálních i týmových sportů. Areál spojuje aktivity denní i večerní či noční, venkovní i vnitřní, individuální i kolektivní. Nabízí zázemí pro venkovní sporty s šatnami a půjčovnou sportovních potřeb a možnost si zajít po tréninku posedět s přáteli do restaurace, zahrát si bowling, zrelaxovat ve wellness či si jít zatančit do místní tančírny.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.
Zmapování vhodných pražských parků a cyklostezek pro volnočasové aktivity se zaměřením na výuku in-line bruslení pro žáky 1. stupně
Suchý, Jan ; Kuhnová, Věra (vedoucí práce) ; Pokorný, Ladislav (oponent)
V úvodu teoretické části je popsána legislativní stránka sportovního odvětví in-line bruslení a pohybu na cyklostezkách. V druhé kapitole je popsán systém celoměstských cyklostezek. V dalších kapitolách jsou parky a cyklostezky popsány včetně koncepce jejich rozvoje do roku 2020. Dále jsou v práci stanovena kritéria pro hodnocení daných lokalit v kapitole číslo pět. Část teoretická je věnována obecným zásadám užívání cyklostezek a parků v kapitole číslo šest a dopravnímu značení a vybavení bruslařů v kapitole číslo sedm. Další kapitoly jsou zaměřeny na sportovní a bezpečnostní výbavu. V závěru teoretické části kapitole deset a jedenáct se věnuji specifikům výuky in-line bruslení dětí ve věku 1. stupeň ZŠ. Praktická část práce se věnuje zmapování a hodnocení deseti vybraných cyklostezek a parků z levého břehu Vltavy a nejbližšího okolí v kapitolách dvanáct a třináct. Kapitola čtrnáctá je věnována in-line bruslení a jeho dělení. Závěr praktické části práce se zabývá strukturou vyučovací lekce in-line bruslení, metodickými postupy při výuce a základními jízdními dovednostmi. Přílohu tvoří grafické porovnání výsledků dotazníkového šetření. Klíčová slova In-line bruslení, výuka bruslení, zmapování vhodných lokalit v Praze, metodika jízdy na in-line, cyklostezka, park.
Rozhodování veřejné správy o cyklotrasách
Polena, Lukáš ; Černý, Jan (vedoucí práce) ; Přibyl, Vladimír (oponent)
Práce se zaměřuje na cyklistické trasy, které plní rekreační a turistickou funkci. Jejím cílem je vytvoření metody pro hodnocení atraktivity cyklotras uplatnitelné v rozhodovacím procesu veřejné správy. Metoda umožňuje vypočítat atraktivitu a využít ji jako rozhodovací kritérium pro výběr optimálních cyklotras, zároveň nabízí způsob pro tvorbu jejich návrhů. Vychází z teoretických poznatků a z průzkumu recenzí uskutečněných cyklistických výletů. Teoretická část se zabývá veřejnou správou, manažerským rozhodováním a cyklistickou dopravní infrastrukturou, která je pro rozvoj tolik významné cyklistiky klíčová. Metoda je aplikována v reálném území (Třeboňsko), v němž jsou vytvořeny návrhy cyklotras, a v rozhodování s jedním a se dvěma kritérii je vybrána nejlepší trasa.
Monitoring cykloturistiky na úseku Labské stezky
Hrkal, Jakub ; Jarolímková, Liběna (vedoucí práce) ; Mourek, Daniel (oponent)
Diplomová práce se zabývá vyhodnocením přínosů úseku Labské stezky mezi Hradcem Králové a Kuksem. V teoretické části je vyložena historie cykloturistiky a související užívané pojmy, představena Labská stezka včetně subjektů podporujících její rozvoj a také popsány přínosy a náklady cykloturistiky. Praktická část je zaměřena na jmenovaný úsek stezky, který nejprve charakterizuje a následně prezentuje a analyzuje výsledky dotazníkového šetření provedeného v rámci práce.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.