Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Postavení a úloha call center
Blažej, Michal ; Sejpková, Pavlína (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato diplomová práce zpracovává téma Postavení a Úloha Call Center v Telekomunikaci. Práce pojednává o alternativních způsobech komunikace zákazníka s mobilním operátorem, převážně prostřednictvím telefonu. Obsahem diplomové práce je charakteristika služeb, výčet jednotlivých způsobů komunikace mezi zákazníkem a mobilním operátorem, popis produktů T-Mobile CZ využívajících alternativních způsobů komunikace s operátorem, přehled činností Call centra T-Mobile CZ a výzkumná část. Cílem práce je nalezení doporučení a postupů pro zlepšení fungování a postavení Call centra v rámci skupiny T-Mobile. Na konci práce je připojeno několik příloh.
Využití logistiky ve výrobním podniku
BODLÁKOVÁ, Alena
Tato diplomová práce se zabývá využitím logistiky ve výrobním podniku Pivovar Protivín a. s. Podává pohled na současnou situaci českých pivovarů ve světě a v České Republice. Mapuje trendy posledních let v pivovarnictví a také, jak se na tomto odvětví podepsala hospodářská krize. Jsou zde prezentovány hospodářské výsledky Pivovaru Protivín, které srovnávám s výsledky pivovaru Svijany. Analyzuji distribuci produktů Pivovaru Protivín. Za tímto účelem jsem provedla časový snímek rozvozu piva. Dále jsem se zaobírala problematikou obalového hospodářství v protivínském pivovaře. Pro pivovary je specifická složitá a nákladná zpětná logistika vratných obalů. Pokouším se zjistit, zda by nebylo pro protivínský pivovar vhodné začít vyrábět pivo v PET lahvích. Snažím se stanovit úroveň služeb poskytovaných odběratelům protivínského piva. Podle výsledků uvedených v této práci, mají největší požadavky na služby poskytované pivovarem odběratelé působící v gastronomii. Na základě dotazníkového šetření a následných rozhovorů s hostinskými byly sestaveny standardy poskytování služeb v pivovarnictví. Navrhuji možnosti zlepšení, které by měly vést k úsporám, pružnějším činnostem nebo ke konkurenčním výhodám pivovaru a celé skupiny K Brewery.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.