Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment
Veselková, Markéta
Veselková, M. Percepce crowdfundingových kampaní pro neziskový sektor: eye-trackingový experiment. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2023. Bakalářská práce se zabývá zkoumáním vlivů určitých vizuálních prvků na případné podporovatele crowdfundingových projektů neziskových organizací a jejich rozhodnutí o podpoření. Výběr ovlivňující prvků vychází z podnětů prospektové teorie a efektu kongruence. Zmíněné prvky jsou hrozící riziko neúspěchu projektu zobrazené v aktuální prosperitě kampaně a emocionální apel aplikován v náhledovém obrázku. Hlavním cílem práce je navrhnout doporučení pro zlepšení vystupování neziskových organizací na crowdfundingových platformách za pomocí eye-trackingového experimentu. Účel návrhů doporučení spočívá ve zvýšení efektivnosti kampaní neziskových organizací na těchto platformách.
Crowdfunding
Sotonová, Adéla ; Kubálková, Markéta (vedoucí práce) ; Asmalovskij, Alexandr (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá odměnovým crowdfundingem, aktuálními poskytovateli odměnového crowdfundingu a faktory úspěšnosti crowdfundingové kampaně. Práce je členěna do tří kapitol. První teoretická kapitola se zabývá historickým kontextem crowdfundingu a jeho výhodami a riziky. Druhá kapitola obsahuje přehledné zpracování nejznámějších poskytovatelů odměnového crowdfundingu v České republice a ve světě. Třetí kapitola je praktická a zabývá se faktory úspěšnosti. Cílem je nalézt faktory, které vedou k úspěchu projektu odměnového crowdfundingu v České republice a tyto faktory ilustrovat na reálných projektech. V této kapitole jsou také shrnuty poznatky z výzkumu, v rámci kterého byly vedeny strukturované rozhovory s účastníky úspěšných projektů.
Crowdfunding jako způsob úspěšného financování projektu
Krejčů, Dominika ; Svobodová, Ivana (vedoucí práce) ; Müllerová, Jana (oponent)
Diplomová práce se zabývá crowdfundingovými kampaněmi z hlediska struktury a důležitých prvků úspěšných crowdfundingových projektů. Cílem práce je vytvořit soustavu doporučení pro navržení úspěšného crowdfundingového projektu. K dosažení tohoto cíle je využita metoda binární logistické regresní analýzy, pomocí které zjišťuji vliv využití úvodního videa, počtu aktualizací v průběhu trvání projektu, počtu obrázků, počtu slov v popisu projektu, doby trvání projektu a kategorie projektu na pravděpodobnost úspěchu kampaně. V první části práce je popsán pojem crowdfunding včetně historického kontextu, jeho obchodní modely, typologie projektů, vybrané platformy a princip jejich fungování, vybrané úspěšné kampaně a jejich struktura. V analytické části se zabývám vlivem jednotlivých výše zmíněných proměnných na pravděpodobnost úspěchu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.