Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Hlasovací zařízení na bázi Bluetooth Low Energy
Vybíral, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového zařízení a uživatelské aplikace pro hlasování. Pro komunikaci je využíváno protokolu Bluetooth Low Energy, kvůli jeho nízkoenergetickým vlastnostem. Výsledkem této práce je plně funkční prototyp periferie odesílající hlas uživatele do klientské aplikace, vytvořené pomocí frameworku Qt, která zpracovává jednotlivé hlasy a zobrazuje výsledky hlasování.
Technologie Electron pro vývoj desktopových aplikací
Ščensná, Júlia ; Maruniak, Lukáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá vývojom desktopových aplikácií založených na webových technológiách. Tieto aplikácie budú určené pre beh na majoritných operačných systémoch na trhu, konkrétne Windows, Linux a macOS. Cieľom práce je preskúmanie technológií, ktoré takýto vývoj ponúkajú a následný výber niekoľkých technológií pre ďalšiu prácu, čo zahŕňa aj implementáciu aplikácií. Následne je popísané porovnanie aplikácií a ich testovanie. Výsledkom práce sú implementované aplikácie a ich porovnanie na základe možností, ktoré poskytujú.
Design and Implementation of a Mobile Application in a Corporate Environment
Brodňanský, Erik ; Veselý, Martin (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on the design of a multiplatform mobile application for a specific company. In addition to an application design, it also deals with the design of a database and user interface. It also contains an analysis of the corporate environment in order to define the operating systems on which it will be implemented. The conclusion is devoted to the evaluation of development costs.
Design and Implementation of a Mobile Application in a Corporate Environment
Brodňanský, Erik ; Veselý, Martin (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
The bachelor thesis is focused on the design of a multiplatform mobile application for a specific company. In addition to an application design, it also deals with the design of a database and user interface. It also contains an analysis of the corporate environment in order to define the operating systems on which it will be implemented. The conclusion is devoted to the evaluation of development costs.
Motivační mobilní hra pro elektronické zdravotnictví
Pohner, Pavel ; Hynek, Jiří (oponent) ; Pastushenko, Olena (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací cross-platform aplikace pro podporu a rozvoj pohybových aktivit s využitím gamifikace. Na počátku práce byla provedena analýza existujících aplikací, následovala analýza jednotlivých gamifikačních prvů a také nástrojů pro tvorbu cross-platform aplikací a uživatelských rozhraní. Na základě získaných informací byla navržena výsledná aplikace. Výsledkem této práce je cross-platform aplikace pro platformy Android, iOS a web, která je implementována v jazycích HTML, CSS a JavaScript s využitím frameworků Cordova pro nasazení aplikace a Ionic pro nativní vzhled aplikace. Výsledná aplikace za využití gamifikačních prvků motivuje k plnění pohybových úkolů a tréninků, čímž rozvíjí uživatelovi pohybové schopnosti a udržuje ho v kondici.
Technologie Electron pro vývoj desktopových aplikací
Ščensná, Júlia ; Maruniak, Lukáš (oponent) ; Orság, Filip (vedoucí práce)
Práca sa zaoberá vývojom desktopových aplikácií založených na webových technológiách. Tieto aplikácie budú určené pre beh na majoritných operačných systémoch na trhu, konkrétne Windows, Linux a macOS. Cieľom práce je preskúmanie technológií, ktoré takýto vývoj ponúkajú a následný výber niekoľkých technológií pre ďalšiu prácu, čo zahŕňa aj implementáciu aplikácií. Následne je popísané porovnanie aplikácií a ich testovanie. Výsledkom práce sú implementované aplikácie a ich porovnanie na základe možností, ktoré poskytujú.
Hlasovací zařízení na bázi Bluetooth Low Energy
Vybíral, Tomáš ; Šimek, Václav (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá návrhem a implementací hardwarového zařízení a uživatelské aplikace pro hlasování. Pro komunikaci je využíváno protokolu Bluetooth Low Energy, kvůli jeho nízkoenergetickým vlastnostem. Výsledkem této práce je plně funkční prototyp periferie odesílající hlas uživatele do klientské aplikace, vytvořené pomocí frameworku Qt, která zpracovává jednotlivé hlasy a zobrazuje výsledky hlasování.
Vydávání multiplatformní aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play
Pokorná, Lucie ; Fortinová, Jana (vedoucí práce) ; Pour, Jan (oponent)
Diplomová práce poskytuje odpovědi na stanovené výzkumné otázky týkající se dvou různých prostředí sloužících vývojářům k přímé distribuci mobilních aplikací koncovým uživatelům. Distribuce probíhá pomocí aplikačních obchodů App Store a Google Play, v nichž jsou publikovány pouze takové aplikace, které splňují určité základní požadavky. V teoretické části jsou analyzovány jak podmínky a doporučení zprostředkovatelů, které by vývojáři měli splnit, tak i další informační zdroje a služby informační podpory. V praktické části jsou popsány procesy spojené s vydáváním aplikace v aplikačních obchodech App Store a Google Play - od registrace vývojáře až po odeslání aplikace ke schválení. Podklady k praktické části byly získány nejen rozborem problematiky, ale i díky vydání vlastní multiplatformní aplikace, která byla vyvinuta speciálně pro účely této diplomové práce. Aplikace byla vydávána ve dvou verzích určených pro dvě odlišné mobilní platformy s cílem dosáhnout podobných, resp. srovnatelných podmínek. Za výzkumnou metodu byla zvolena případová studie. Jako vzorový příklad sloužil proces vydávání konkrétní aplikace, na jehož základě bylo možné získat data pro provedení komparace a formulování závěrů o podmínkách, jež jsou pro vývojáře oběma zprostředkovateli připraveny. Zjištění uvedená v této diplomové práci mohou pomoci zejména těm vývojářům a dalším potenciálním zájemcům, kteří hledají integrovaný zdroj informací o distribuci jedné multiplatformní aplikace prostřednictvím obou aplikačních obchodů.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.