Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 13 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Koncepční návrh mostového jeřábu 8 tun
Franc, Šimon ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepčním návrhem mostového jeřábu o nosnosti 8 tun. Cílem této práce je návrh hlavních parametrů jeřábu a jeho hlavních rozměrů. Nejprve je spočítán a navrhnut hlavní nosník mostu. Poté jsou navrženy a spočítány příčníky a pojezdová kola. Nakonec se navrhne elektromotor pro pohon pojezdu jeřábu.
Statické řešení dílčích částí nosné ŽB konstrukce
Konečný, Michal ; Požár, Michal (oponent) ; Švaříčková, Ivana (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickým řešením křížem vyztužené spojité monolitické železobetonové desky ubytovacího objektu. Konstrukce je navržena a posouzena v souladu s ČSN EN 1992-1-1: Navrhování betonových konstrukcí – Část 1-1: Obecná pravidla a pravidla pro pozemní stavby.
Rekonstrukce mostu u obce Holýšov
Svoboda, Adam ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce mostu u obce Holýšov za použití moderní metody dodatečného předpínání. Most přes řeku Radbuzu je trámový parapetní, a byl postaven v roce 1924. V současném stavu jeho zatížitelnost nesplňuje limity pro mosty na pozemních komunikacích první třídy. Původní dokumentace se nedochovala, hlavním zdrojem informací o konstrukci je diagnostický průzkum. Zesilování pomocí metody náhradních kabelových kanálků je vysoce efektivní z pohledu zvýšení zatížitelnosti stávajících konstrukcí. Návrh zesílení a výsledná zatížitelnost byly ověřena statickým výpočtem.
Přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku
Smělíková, Petra ; Konečný, Vojtěch (oponent) ; Křižan, Lukáš (vedoucí práce)
Předmětem diplomové práce je rozpracování studie přemostění řeky Svitavy a tratě ČD v Blansku. Jedná se o pětipolový ocelový trámový silniční most s dolní mostovkou, který převádí komunikaci III. třídy. Statický systém konstrukce je plnostěnný trám výšky 1,3m, který je ve třech středních polích vyztužen příhradovou konstrukcí s horním pasem a soustavou diagonál bez svislic. Výška hlavního nosníku v místě vyztužení příhradovinou je 4,75m. Rozpětí polí v ose komunikace je 18,5+30,525+44,4+30,525+18,5m. Mostovka je tvořena ocelovými příčníky spřaženými s železobetonovou deskou tl. 200mm. Volná šířka vozovky je 7,0m. Součástí mostu je pravostranný chodník na ocelových konzolách s volnou šířkou 3,0m. Jako materiál je použita ocel S355 a beton C30/37, ocel S460 je použita pouze pro trám v krajních polích mostu. Nosná konstrukce je posouzena v souladu s platnými technickými normami, tj. dle Eurokódů. Výpočet vnitřních sil je proveden pomocí výpočetního programu Scia Engineer 2013.0.
Návrh mostu přes Kyjovku
Zlatuška, Karel ; Nečas, Radim (oponent) ; Zich, Miloš (vedoucí práce)
Předmětem bakalářské práce je návrh silničního mostu přes řeku Kyjovku na ulici Na Šlajsi v Lanžhoťě. Práce se soustředí především na podrobnou statickou analýzu nosné železobetonové konstrukce o jednom poli. Byly vytvořeny dva alternativní návrhy nosné konstrukce a jeden z nich byl detailněji rozpracován ve statickém výpočtu. Jedná se o variantu parapetního nosníku složeného z dvou hlavních podélných nosníků proměnné výšky průřezu. Tyto nosníky jsou spojeny deskou, kterou podporuj příčníky s krajními náběhy. Teoretické rozpětí nosné konstrukce je 13 metrů. Výpočetní model konstrukce je vytvořen v softwaru Scia Engineer 2013.1, přičemž výsledky jsou kontrolovány ručně pomocí jednoduchých metod stavební mechaniky a lineární pružnosti. Posouzení prvků je zpracováno ručně dle metodiky platných norem ČSN EN. Ve výpočtu jsou uvažovány pouze svislé složky zatížení.
Most nad železniční tratí
Kubelka, Jan ; Neudert, Zdeněk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh silničního mostu přes železniční trať. Jsou navrženy tři varianty - monolitická konstrukce, most působící jako nosník s náběhem a prefabrikovaný trámový most. Třetí varianta byla zvolena. Pro vytvoření modelu a zjištění vnitřních sil je využit výpočetní program Scia Engineer 15.1. Všechny výpočty jsou provedeny podle Eurokodu.
Koncepční návrh mostového jeřábu 8 tun
Franc, Šimon ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá koncepčním návrhem mostového jeřábu o nosnosti 8 tun. Cílem této práce je návrh hlavních parametrů jeřábu a jeho hlavních rozměrů. Nejprve je spočítán a navrhnut hlavní nosník mostu. Poté jsou navrženy a spočítány příčníky a pojezdová kola. Nakonec se navrhne elektromotor pro pohon pojezdu jeřábu.
Statické řešení dílčích částí nosné ŽB konstrukce
Konečný, Michal ; Požár, Michal (oponent) ; Švaříčková, Ivana (vedoucí práce)
Práce se zabývá statickým řešením křížem vyztužené spojité monolitické železobetonové desky ubytovacího objektu. Konstrukce je navržena a posouzena v souladu s ČSN EN 1992-1-1: Navrhování betonových konstrukcí – Část 1-1: Obecná pravidla a pravidla pro pozemní stavby.
Rekonstrukce mostu u obce Holýšov
Svoboda, Adam ; Pinkas, Karel (oponent) ; Klusáček, Ladislav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá zesílením stávající konstrukce mostu u obce Holýšov za použití moderní metody dodatečného předpínání. Most přes řeku Radbuzu je trámový parapetní, a byl postaven v roce 1924. V současném stavu jeho zatížitelnost nesplňuje limity pro mosty na pozemních komunikacích první třídy. Původní dokumentace se nedochovala, hlavním zdrojem informací o konstrukci je diagnostický průzkum. Zesilování pomocí metody náhradních kabelových kanálků je vysoce efektivní z pohledu zvýšení zatížitelnosti stávajících konstrukcí. Návrh zesílení a výsledná zatížitelnost byly ověřena statickým výpočtem.
Most nad železniční tratí
Kubelka, Jan ; Neudert, Zdeněk (oponent) ; Panáček, Josef (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na návrh silničního mostu přes železniční trať. Jsou navrženy tři varianty - monolitická konstrukce, most působící jako nosník s náběhem a prefabrikovaný trámový most. Třetí varianta byla zvolena. Pro vytvoření modelu a zjištění vnitřních sil je využit výpočetní program Scia Engineer 15.1. Všechny výpočty jsou provedeny podle Eurokodu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 13 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.