Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění
Weirichová, Jana ; Venc, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Centrum pojištění, která patří mezi poskytovatele finančních služeb. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnout na základě výsledků dotazníkového šetření taková opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
Návrh zlepšení firemní kultury v CA Invia
Duchoňová, Denisa ; Maršálek, František (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh zlepšení firemní kultury“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Diplomat.cz, která patří mezí významné prodejce služeb na českém trhu. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnou na základě výsledků dotazníkové šetření opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
Etický kodex vybrané firmy
Hrabalová, Lenka ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Svatoš, Jan (oponent)
Bakalářská práce se zabývá popisem firmy AspectWorks, s.r.o. a vytvořením jejího etického kodexu. Cílem práce je tvorba etického kodexu tak, aby jej mohla firma AspectWorks, s.r.o. přijmout za vlastní a používat pro své interní i externí účely. Práce je rozdělená na dvě části, a to na teoretickou a praktickou. První, teoretická část, je zaměřená na popis pojmů etika, morálka, podniková etika a popisu toho, jak by měl etický kodex vypadat. Praktická část popisuje nejprve historii firmy AspectWorks, s.r.o., služby, které poskytují a její stakeholdery. Závěr práce tvoří vytvořený etický kodex a konfrontace navržených etických norem se skutečným chováním zaměstnanců této firmy.
Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění
Weirichová, Jana ; Venc, Jaroslav (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh na zlepšení firemní kultury v Centru pojištění“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Centrum pojištění, která patří mezi poskytovatele finančních služeb. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnout na základě výsledků dotazníkového šetření taková opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
Návrh zlepšení firemní kultury v CA Invia
Duchoňová, Denisa ; Maršálek, František (oponent) ; Pokorný, Jiří (vedoucí práce)
Diplomová práce „Návrh zlepšení firemní kultury“ se zabývá analýzou podnikové kultury ve firmě Diplomat.cz, která patří mezí významné prodejce služeb na českém trhu. Hlavním cílem práce je zjistit sílu a úroveň firemní kultury, spokojenost pracovníků, identifikovat složky firemní kultury podle Scheinova modelu a navrhnou na základě výsledků dotazníkové šetření opatření, která by zlepšila vnitropodnikové klima a přispěla tak ke zvýšení produktivity práce.
Komunikace firemních hodnot
Hekšová, Tereza ; Králová, Tereza (vedoucí práce) ; Kašparová, Eva (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá firemní kulturou a firemními hodnotami a jejich komunikací směrem k zaměstnancům a klientům společnosti ČSOB. V teoretické části je rozebrána firemní kultura, její charakteristika, prvky a také její přínos pro fungování společnosti. Dále jsou zde vysvětleny pojmy firemní hodnoty a etický kodex. Další nedílnou součástí je téma komunikace. Praktická část je zaměřená na firemní kulturu a hodnoty společnosti a analýzu jejich komunikace. Na základě této analýzy je pak navržen způsob komunikace nových firemních hodnot.
Corporate social responsibility
Priesterová, Lucia ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem této diplomové práce je na základě výzkumu zjistit, jak firmy působící v České republice a na Slovensku vnímají a v praxi aplikují koncept společenské odpovědnosti. Práce se skládá z teoretické a praktické části. Teoretickou část tvoří první tři kapitoly. V první kapitole je definovaný pojem CSR a načrtnutý historický vývoj společenské odpovědnosti. Druhá kapitola se věnuje různým teoriím a přístupům v oblasti CSR a popisuje hlavní a alternativní koncepty, výhody a nevýhody plynoucí podniku, který se rozhodne chovat společensky odpovědně. Zmíněný je v ní i přístup Evropské komise a následná debata o tom, jestli má být koncept CSR ponechaný i nadále na bázi dobrovolnosti. Třetí kapitola je zaměřená na to, jak vypadá CSR v podnikové praxi a popisuje jednotlivé pilíře společenské odpovědnosti, pojmy jako podniková etika, firemní filantropie a přibližuje i nástroje na měření a hodnocení CSR ve firmách. Praktická část je obsažena ve čtvrté kapitole a věnuje se vlastnímu výzkumu firem z České republiky a Slovenska. Cílem je zjistit, jestli existují rozdíly v přístupu k CSR mezi podniky na základě vlastnické struktury, a stejně tak, jakou úlohu hraje obor podnikání nebo velikost podniku. Z výsledků výzkumu jsou následně vyvozeny závěry o stavu a přístupu českých a slovenských firem ke společenské odpovědnosti a zdůrazněny jsou oblasti, ve kterých si podniky vedou výborně, stejně jako ty, kde existuje prostor pro zlepšení.
Sociální systém organizace a jeho kvalita
Kašpárek, Petr ; Hiršová, Miloslava (vedoucí práce) ; Šárová, Jaroslava (oponent)
Má diplomová práce pojednává o sociálním systému organizace a jeho kvalitě. Je rozdělena na teoretickou a praktickou část. V teoretické části popisuji obecné aspekty organizace jako systému sociálních vztahů. Nabízím malý náhled na vývoj organizace jako sociálního systému v čase a stručný přehled ukazatelů a nástrojů pro měření kvality systému sociálních vztahů. V praktické části jsem uplatnil teoretické poznatky a ověřoval je v praxi. Nejvýznamnější ukazatele jsem pro svou práci zvolil sociální hodnoty a normy, organizační etiku a sociální klima, pomocí kterých jsem kvalitu sociálních vztahů měřil.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.