Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Design of a torque vectoring control system for a Formula student vehicle
Gadas, Petr ; Blaťák, Ondřej (oponent) ; Míša, Jiří (vedoucí práce)
This master’s thesis deals with the challenges of increasing vehicle performance during cornering by implementing an active torque distribution system into a Formula Student racing vehicle. This paper will touch upon the design, simulation, and further testing of the algorithm which, based on selected parameters, distributes the driving torque on the driven axle in order to achieve optimal cornering performance. This system was designed based on targeted dynamic behaviour of a car when driving through a corner. Key results were obtained from simulating the system in a virtual environment and were further validated during physical track testing. The overall aim was to increase vehicle cornering performance and control in order to reduce lap time.
Konstrukční řešení řízení formulového vozu
Červenka, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je konstrukční návrh řízení pro vozy Dragon 4 a Dragon 5. Práce analyzuje principy spojené s konstrukcí systému řízení, jako vratný moment, změna odklonu vlivem zatáčení či změna výšky čepu, jakož i vliv geometrie řízených kol na tyto principy. Stěžejní částí je návrh systému řízení pro praktické použití v mezinárodní soutěži univerzitních týmů. Simulace zatížení součástí je zpracována metodou konečných prvků. Nedílnou součástí je problematika přenosu zatížení a datových souborů pneumatik. Na závěr je uvedeno několik příkladů práce s nastavením pro průjezd zatáčkou.
Identifikace silových účinků při přepravě kapalin
Štursa, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přepravou kapalin na pozemních komunikacích. V první části jsou rozděleny nádrže dle konstrukce, dále je zde zpracována problematika přepravy kapalin podle Evropské dohody o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí (ADR). V druhé části jsou definovány a spočítány mezní stavy (MS) pro vozidlo přepravující kapalinu při průjezdu zatáčkou. Tyto jsou dále aplikovány ve vzorovém příkladu z praxe.
Výpočtové modelováni komplexních vlastních frekvencí tramvajového kola při průjezdu zatáčkou
Burian, Josef ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výpočtovým modelováním komplexních vlastních frekvencí tramvajového kola při průjezdu zatáčkou. Cílem bylo nalezení nestabilních tvarů kola, analýza vlivu parametrů na nestabilní tvary a výpočet vibrací na povrchu kola pro výpočtové modelování vyzařování hluku do okolí.
CFD analýza monopostu Formule student při průjezdu zatáčkou
Derka, David ; Hostinský, Vladimír (oponent) ; Popela, Robert (vedoucí práce)
Formule Student je studentská soutěž, kde se každoročně vyvíjejí nové závodní monoposty. Cílem je co nejvíce snížit čas na kolo a k tomu z velké části napomáhá kvalitně navržený aerodynamický paket, ten umožňuje generovat přítlačnou sílu za pomoci které je vozidlo schopno projet zatáčky ve vyšší rychlosti. Tato práce analyzuje průjezd konkrétního monopostu v ustáleném stavu zatáčení za pomoci CFD. Nejdříve je popsán průjezd vozidla zatáčkou a následně je rozebrána samotná CFD analýza. Výsledky odhalují nedostatky aktuálního aerodynamického paketu a je navrženo jejich řešení.
Výpočtové modelováni komplexních vlastních frekvencí tramvajového kola při průjezdu zatáčkou
Burian, Josef ; Hadaš, Zdeněk (oponent) ; Švancara, Pavel (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá výpočtovým modelováním komplexních vlastních frekvencí tramvajového kola při průjezdu zatáčkou. Cílem bylo nalezení nestabilních tvarů kola, analýza vlivu parametrů na nestabilní tvary a výpočet vibrací na povrchu kola pro výpočtové modelování vyzařování hluku do okolí.
Konstrukční řešení řízení formulového vozu
Červenka, Filip ; Porteš, Petr (oponent) ; Ramík, Pavel (vedoucí práce)
Tématem této diplomové práce je konstrukční návrh řízení pro vozy Dragon 4 a Dragon 5. Práce analyzuje principy spojené s konstrukcí systému řízení, jako vratný moment, změna odklonu vlivem zatáčení či změna výšky čepu, jakož i vliv geometrie řízených kol na tyto principy. Stěžejní částí je návrh systému řízení pro praktické použití v mezinárodní soutěži univerzitních týmů. Simulace zatížení součástí je zpracována metodou konečných prvků. Nedílnou součástí je problematika přenosu zatížení a datových souborů pneumatik. Na závěr je uvedeno několik příkladů práce s nastavením pro průjezd zatáčkou.
Identifikace silových účinků při přepravě kapalin
Štursa, Martin ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Kubín, Martin (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá přepravou kapalin na pozemních komunikacích. V první části jsou rozděleny nádrže dle konstrukce, dále je zde zpracována problematika přepravy kapalin podle Evropské dohody o mezinárodní silniční přepravě nebezpečných věcí (ADR). V druhé části jsou definovány a spočítány mezní stavy (MS) pro vozidlo přepravující kapalinu při průjezdu zatáčkou. Tyto jsou dále aplikovány ve vzorovém příkladu z praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.