Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 11 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Optimalizace procesů v kontextu řízení kvality - norma ISO 9001
Hýblerová, Michaela ; Hradecká, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám procesním přístupem jako jednou z hlavních zásad vyplývajících z řízení dle ISO 9001. Úvodní teoretickou část věnuji základním tezím vyplývajících z normy ISO 9001. V praktické části provádím analýzu procesů, systému neustálého zlepšování a uvádím ekonomické zatížení při zavádění norem. V poslední části představím návrhy na optimalizaci řízení procesů.
Certifikace systému managementu kvality
Pappová, Barbora ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o certifikaci systému managementu jakosti. V úvodu do problematiky se nachází vysvětlení základních pojmů, historie, vznik a vývoj normy ČSN EN ISO 9001. Dále jsou probrány jednotlivé normy ISO řady 9000 a metodické pokyny pro akreditaci (MPA 50-01-07). Největší důraz je zde kladen na normu ČSN EN ISO 9001. Jsou zde rozebrány především kapitoly 4 až 8. Další důležitou částí této práce je 7. kapitola s názvem proces certifikace. Celý proces je zde podrobněji popsán od samotného počátku po vydání certifikátu, následného dozoru a recertifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení současného stavu a odhad budoucího vývoje.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.
Optimalizace procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU
Štindlová, Ivana ; Bubeníková, Petra (oponent) ; Bartes, František (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je analyzovat současný stav procesu řízení interních a zákaznických reklamací ve firmě REHAU Automotive s.r.o., Moravská Třebová, a na základě zjištěných skutečností podat vlastní návrhy pro zlepšení procesu řízení in-terních a zákaznických reklamací, které povedou k zefektivnění procesu, a tím k úspoře času, nákladů a celkovému zlepšení řízení jakosti ve firmě. Zároveň je cílem stanovit podmínky, za kterých je možné stanovené návrhy realizovat.
Technická podpora managementu změn
Vaněk, Michal ; Rychlý, Marek (oponent) ; Kreslíková, Jitka (vedoucí práce)
Tato diplomová práce popisuje zlepšení nástroje technické podpory managementu změn v reálné společnosti poskytovatele IT služeb. Hlavním cílem je analýza a implementace nástroje prezentující možná zlepšení. Práce zahrnuje úplný vývojový proces systému včetně sběru požadavků, analýzy a návrhu systému, jeho implementace. Sběr požadavků je rozšířen o analýzu problémů ve společnosti a hledání řešení, potřebných změn pro dosažení cílů společnosti. Cílem implementovaného systému je ověřit přínos nalezených řešení. Práce obnášela důkladné seznámení se s procesem managementu změn v dané společnosti a doporučeními, které na ně kladou nejlepší praktiky uvedené v knize ITIL. V první části je popsána oblast managementu změn, knihy ITIL a vybrané praktiky. V druhé části je zaznamenána analýza současného stavu managementu změn a nástroje a jsou navrženy možnosti zlepšení v rámci nástroje. Tyto požadavky jsou dále analyzovány a zpracovány do specifikace požadavků, následně je navrženo a implementováno jejich řešení. V závěru je popsáno ověření přínosu pomocí experimentu nad implementovaným řešením, následuje shrnutí celé práce.
Optimalizace procesů v kontextu řízení kvality - norma ISO 9001
Hýblerová, Michaela ; Hradecká, Lenka (oponent) ; Luňáček, Jiří (vedoucí práce)
V této diplomové práci se zabývám procesním přístupem jako jednou z hlavních zásad vyplývajících z řízení dle ISO 9001. Úvodní teoretickou část věnuji základním tezím vyplývajících z normy ISO 9001. V praktické části provádím analýzu procesů, systému neustálého zlepšování a uvádím ekonomické zatížení při zavádění norem. V poslední části představím návrhy na optimalizaci řízení procesů.
Certifikace systému managementu kvality
Pappová, Barbora ; Toul, Jiří (oponent) ; Fiala, Alois (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce pojednává o certifikaci systému managementu jakosti. V úvodu do problematiky se nachází vysvětlení základních pojmů, historie, vznik a vývoj normy ČSN EN ISO 9001. Dále jsou probrány jednotlivé normy ISO řady 9000 a metodické pokyny pro akreditaci (MPA 50-01-07). Největší důraz je zde kladen na normu ČSN EN ISO 9001. Jsou zde rozebrány především kapitoly 4 až 8. Další důležitou částí této práce je 7. kapitola s názvem proces certifikace. Celý proces je zde podrobněji popsán od samotného počátku po vydání certifikátu, následného dozoru a recertifikace. V závěru je uvedeno zhodnocení současného stavu a odhad budoucího vývoje.
Vyhodnocení zavedení systému řízení kvality ve vybraném podniku
PODLEŠÁKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce je zaměřena na vyhodnocení zavedení systému řízení kvality v organizaci podle norem ISO, na identifikaci problémových míst a návrh jejich odstranění. Došlo k porovnání, jakým způsobem byly naplněny požadavky předepsané normy řízení kvality v kontextu s obdobím před certifikací, dále byly vyhodnoceny cíle, které jsou stanoveny jako směrodatné ukazatele úspěšnosti zavedení systému řízení kvality a zároveň byl zhodnocen současný stav. V diplomové práci jsou identifikovány nedostatky v řízení kvality pomocí dat a indikátorů z provozních skutečností a je uveden návrh řešení, jak vylepšit slabá místa v řízení kvality ve vybraném podniku.
Kvalita a její řízení ve vybraném podniku
KOLÁŘOVÁ, Veronika
Diplomová práce se zabývá řízením kvality ve společnosti MOTOR JIKOV Strojírenská a. s. V práci je nejprve systém řízení kvality popsán teoreticky a tyto poznatky jsou poté aplikovány na zhodnocení vybraného podniku. V závěru jsou navrhnuta opatření na jeho další zlepšování, týkající se zejména návrhu nového výrobku, využívání metod v oblasti kvality a zjišťování spokojenosti zákazníků.
Systém řízení kvality v podniku a jeho zdokonalení
PIVOVARSKÁ, Jitka
Diplomová práce se zabývá analýzou současného systému řízení kvality ve firmě Fezko a. s. Strakonice a navrhuje možnosti jeho zlepšení. Systém řízení kvality je ve firmě na vysoké úrovni. Firma je certifikována dle ISO/TS 16949. Příležitosti pro zdokonalení systému jsou zejména v oblasti řízení výroby a toku materiálu. Navrhuji využití moderních nástrojů řízení kvality a zavedení principů štíhlé výroby a metody Six Sigma ve výrobě, včetně techniky kaizen a kanban.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 11 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.