Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 9 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zařízení pro inteligentní měření spotřeby elektrické energie
Mrázek, Vojtěch ; Sekanina, Lukáš (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a realizace zařízení pro měření elektrické energie, které podporuje zaznamenávání starých hodnot a také jejich jednoduchou analýzu. Navržené zařízení umožňuje zobrazení aktuálních hodnot jako je aktivní, činný a jalový příkon a účiník. Mimo to ještě také ukládá energetický profil, který může být zpětně analyzován. Přístroj komunikuje lokálně přes USB a nebo vzdáleně přes rozhraní Ethernet.
Měřič spotřeby elektrické energie
Hájek, Zdeněk ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu a vývoji měřiče spotřeby elektrické energie. Nejprve je uveden teoretický základ nezbytný pro pochopení fyzikální podstaty měřené veličiny. Dále je hledán vhodný způsob měření a zároveň způsob použitelný v kontextu vestavěných systémů. Stručně jsou popsána některá periferní zařízení, která jsou pro projekt užitečná. Následuje podrobný popis konceptu, který dále přechází do návrhu hardwarového provedení. Další část dokumentuje tvorbu řídícího firmware. Ke konci práce je pak uvedeno testování a shrnutí získaných zkušeností.
Návrh a realizace managovatelného PoE injektoru
Frkal, Pavel ; Frolka, Jakub (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi napájení síťových zařízení přes stávající strukturovanou kabeláž. Rozebírá možnosti napájení, jejich limity a možnosti měření poskytovaného výkonu. Výstupem je konstrukce 24-portového pasivního injektoru pro vzdálené napájení síťových zařízení. Je vhodný pro zařízení, která nemají vestavěnou podporu PoE napájení, jelikož nevyžadují zásadní úpravy na straně napájených zařízení. Napájení je možné ovládat přes webové rozhraní a rovněž je ve stejném rozhraní přistupná spotřeba jednotlivých portů.
Analýza technicko-ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě
Krátký, Martin ; Slimařík, Dušan (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití traktoru v zemědělské dopravě. V první části je popsán současný stav v konstrukci traktorových motorů, převodovek a podvozků, které se používají u traktorů vhodných pro dopravu. Teoretická část obsahuje také přehled legislativních požadavků, které musí být dodrženy při sestavování traktorových souprav pro provoz na pozemních komunikacích. Hlavním cílem práce bylo provést a vyhodnotit měření spotřeby a výkonnosti soupravy traktoru JCB Fastrac 185-65 s dvěma valníkovými přívěsy v dopravě. K tomuto účelu byla sestavena metodika terénního měření a realizováno měření pro různé režimy provozu motoru. Výsledky byly tabulkově a graficky zpracovány včetně určení přesnosti metody výpočtem relativní chyby měření. Pro porovnání byl proveden i teoretický výpočet množství spotřebovaného paliva. Cílem měření bylo prokázat úsporu paliva při provozu motoru v ekonomické oblasti a získat přehled o spotřebě a výkonnosti soupravy.
Smart Metering Device with Sigfox Interface
Janík, Jakub ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
The aim of this bachelor thesis is the design and production of a measuring device using a microcontroller from the company NXP. The device sends measured values via the Sigfox IoT network, allows them to be read via Bluetooth Low Energy and monitors its own energy consumption from the battery. Any sensor whose values will be sent can be connected to the device.
Návrh a realizace managovatelného PoE injektoru
Frkal, Pavel ; Frolka, Jakub (oponent) ; Krajsa, Ondřej (vedoucí práce)
Práce se zabývá možnostmi napájení síťových zařízení přes stávající strukturovanou kabeláž. Rozebírá možnosti napájení, jejich limity a možnosti měření poskytovaného výkonu. Výstupem je konstrukce 24-portového pasivního injektoru pro vzdálené napájení síťových zařízení. Je vhodný pro zařízení, která nemají vestavěnou podporu PoE napájení, jelikož nevyžadují zásadní úpravy na straně napájených zařízení. Napájení je možné ovládat přes webové rozhraní a rovněž je ve stejném rozhraní přistupná spotřeba jednotlivých portů.
Zařízení pro inteligentní měření spotřeby elektrické energie
Mrázek, Vojtěch ; Sekanina, Lukáš (oponent) ; Vašíček, Zdeněk (vedoucí práce)
Cílem práce je návrh a realizace zařízení pro měření elektrické energie, které podporuje zaznamenávání starých hodnot a také jejich jednoduchou analýzu. Navržené zařízení umožňuje zobrazení aktuálních hodnot jako je aktivní, činný a jalový příkon a účiník. Mimo to ještě také ukládá energetický profil, který může být zpětně analyzován. Přístroj komunikuje lokálně přes USB a nebo vzdáleně přes rozhraní Ethernet.
Měřič spotřeby elektrické energie
Hájek, Zdeněk ; Strnadel, Josef (oponent) ; Šimek, Václav (vedoucí práce)
Práce se věnuje návrhu a vývoji měřiče spotřeby elektrické energie. Nejprve je uveden teoretický základ nezbytný pro pochopení fyzikální podstaty měřené veličiny. Dále je hledán vhodný způsob měření a zároveň způsob použitelný v kontextu vestavěných systémů. Stručně jsou popsána některá periferní zařízení, která jsou pro projekt užitečná. Následuje podrobný popis konceptu, který dále přechází do návrhu hardwarového provedení. Další část dokumentuje tvorbu řídícího firmware. Ke konci práce je pak uvedeno testování a shrnutí získaných zkušeností.
Analýza technicko-ekonomických parametrů traktorových souprav v dopravě
Krátký, Martin ; Slimařík, Dušan (oponent) ; Bauer, František (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá problematikou využití traktoru v zemědělské dopravě. V první části je popsán současný stav v konstrukci traktorových motorů, převodovek a podvozků, které se používají u traktorů vhodných pro dopravu. Teoretická část obsahuje také přehled legislativních požadavků, které musí být dodrženy při sestavování traktorových souprav pro provoz na pozemních komunikacích. Hlavním cílem práce bylo provést a vyhodnotit měření spotřeby a výkonnosti soupravy traktoru JCB Fastrac 185-65 s dvěma valníkovými přívěsy v dopravě. K tomuto účelu byla sestavena metodika terénního měření a realizováno měření pro různé režimy provozu motoru. Výsledky byly tabulkově a graficky zpracovány včetně určení přesnosti metody výpočtem relativní chyby měření. Pro porovnání byl proveden i teoretický výpočet množství spotřebovaného paliva. Cílem měření bylo prokázat úsporu paliva při provozu motoru v ekonomické oblasti a získat přehled o spotřebě a výkonnosti soupravy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.