Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky
Kůtová, Karolina ; Tahal, Radek (vedoucí práce) ; Tolarová, Marie (oponent)
Tato bakalářská práce na téma "Typologie spotřebitele na trhu s čaji jako charakteristika značky" se zabývá charakteristikou spotřebitelů jednotlivých značek čaje a jejich nákupním chováním. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. Teoretická část se zabývá důležitostí segmentace trhu, nákupních chováním, typologií spotřebitele a tvorbou marketingového výzkumu. V praktické části je věnována pozornost situaci na čajovém trhu a dotazníkovému šetření s cílem popsat spotřebitele největších hráčů na trhu.
Typologie uživatelů Internetu ve vazbě na komunikaci komodity PET FOOD.
Salavová, Marta ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Jánoš, Marián (oponent)
Diplomová práce je zaměřena na komerční komunikace, zejména na využití nových médií a on-line komunikace na trhu komodity PET FOOD. Teoretická východiska práce jsou založená na definici a zhodnocení současného významu marketingu a segmentace trhu z pohledu jednotlivých prvků marketingového mixu podle konceptu "4P" profesora E. Jerome Mc Carthy. Další část teoretické části je věnována vnitřním informačním systémům firem užívaným k segmentaci trhu na jedné straně a marketingovým studiím zaměřeným na typologizaci spotřebitelů na straně druhé. Závěr teoretické části je zaměřen na nová média a Internet jako formu on-line komunikace. Praktickou část práce tvoří analýza českého uživatele Internetu a případová studie zaměřená na on-line komunikaci značky Pedigree. Práce vychází ze znalostí on-line komunikací, českého internetového uživatele a trhu PET FOOD. Cílem je na základě těchto znalostí a za použití typologie spotřebitelů konkrétní značky (Pedigree) provést analýzu její současné on-line komunikace a navrhnout zlepšení na úrovni vlastních webových prezentací i celkové on-line komunikační strategie.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.