Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 21 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Nákupní chování při výběru dovolené
KADLECOVÁ, Veronika
Předložená diplomová práce se zabývá analýzou nákupního chování spotřebitelů při výběru dovolené v roce 2016. Práce se skládá ze šesti kapitol. První kapitoly se zaměřují na definici cíle práce, stanovení hypotéz a metodického postupu práce a vysvětlení důležitých teoretických pojmů. Pro dosažení stanoveného cíle bylo provedeno dotazníkové šetření a interpretace jeho výsledků, analýza dat a vyhodnocení hypotéz. Na základě výsledků dotazníkového šetření byly stanoveny jednotlivé segmenty spotřebitelů z hlediska pohlaví, věkových kategorií, nejvyššího dosaženého vzdělání a výše průměrného čistého měsíčního příjmu domácnosti. Pro všechny segmenty byly identifikovány trendy v jejich nákupním chování a zpracována doporučení pro podnikatelské subjekty nabízející dovolené.
Vývoj spotřebního a nákupního chování
ŠACHTOVÁ, Barbora
Diplomová práce je zaměřena na vývoj spotřebního a nákupního chování v oblasti on-line prodeje potravin. V literární rešerši jsou charakterizovány klíčové pojmy, tj. spotřebitel, spotřební chování, modely chování spotřebitele, nákupní chování, proces rozhodování o koupi, e-business, e-commerce. Praktická část se věnuje analýze výsledků provedeného kvantitativního marketingového výzkumu. Na zákadě výsledků výzkumu jsou v závěru práce uvedeny návrhy a doporučení pro zlepšení služeb internetových obchodů s potravinami v ČR.
Spotřební chování na trhu s chytrými mobilními telefony
DVOŘÁČEK, Petr
Úkolem této bakalářské práce bylo zjistit, jak se spotřebitelé chovají na trhu s chytrými mobilními telefony. Na základě údajů zjištěných v dotazníkovém šetření se přistoupilo k segmentaci spotřebitelů. Poté se sestavila doporučení pro vybraný podnikatelský subjekt.
Analýza trhu čokoládových cukroviniek- Veľká Británia
Kiš Bandiová, Alexandra ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Siwiec, Peter (oponent)
Táto diplomová práca sa zaoberá analýzou trhu čokoládových cukroviniek vo Veľkej Británii. Metodológia použitá k načrtnutiu komplexných hlavných trendov je analýza maloobchodných dát doplnená spotrebiteľským panelom a spotrebiteľským prieskumom. V konečnom dôsledku práca poskytuje detailné zmapovanie trhu čokoládových cukroviniek a vypracováva sériu odporúčaní pre marketingovú orientáciu vo Veľkej Británii.
Spotřební chování na trhu s tavenými sýry
STRNÁDKOVÁ, Martina
Cílem mé diplomové práce je provést analýzu nákupního a spotřebního chování na trhu s tavenými sýry a na základě zjištěných informací zpracovat doporučení pro výrobce. V první části diplomové práce jsem se zaměřila na studium odborné literatury k danému tématu a vypracování literárního přehledu. V druhé části jsem zpracovala informace získané z dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 305 respondentů. Získaná data jsem vyhodnotila a doplnila o grafické znázornění, pro lepší porozumění výsledkům. Na základě vyhodnocení jsem zpracovala doporučení pro výrobce tavených sýrů.
Použití insightů (vhledů) v komerční komunikaci cílené na ženy
Dúbravská, Pavla ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Zadražilová, Dana (oponent) ; Přikrylová, Jana (oponent)
Komerční komunikace jsou často obviňovány ze stereotypizace zobrazování žen v reklamě. Na jednu stranu ženy do určité míry očekávají a vyžadují v reklamách "lepší a jednodušší svět". Ve většině případů se však ženy v komerčních komunikátech cítí zjednodušené. Z reklamní praxe i teorie je pro souznění značky a cílové skupiny, pro pocit porozumění, klíčový insight. Pokud je komunikace postavena na vhodně zvoleném insightu, spotřebitel se snáze otvírá komerčnímu sdělení, protože má pocit, že mu daná značka lépe rozumí. Hlavním cílem této práce tak je poskytnout vhled -- insight -- do myslí žen jako spotřebitelek a zjistit, jak ženy nazírají samy sebe v komerčních komunikátech. V rámci tohoto cíle jsou definovány dvě roviny, obecnější teoretická a konkrétnější praktická, které se poté promítly do stanovení dílčích cílů. Z dostupné zahraniční literatury je patrný důraz, jaký se na insight klade v odborné i praktické sféře komerčních komunikací. Postoj expertů a subjektů, jež s insighty pracují v České republice však nebyl dohledán. Prvním dílčím cílem bylo tedy zmapování postavení insightu v České republice. Výzkum byl proveden prostřednictvím 12-ti hloubkových rozhovorů. Ve výzkumu byli osloveni zadavatelé reklamy a odborníci z komunikačních a výzkumných agentur. V rámci hloubkových rozhovorů bylo potvrzeno, že insight je využíván při tvorbě komunikačních kampaní. Druhým dílčím úkolem této práce bylo zmapování u jaké reklamy mají české ženy pocit, že jim rozumí, jinými slovy je insightful. Povaha porozumění plné komunikace byla pro účely testování přeformulována do míry a způsobu ztotožnění s obsahem mediálním a komerčním. V první části tohoto výzkumu byly respondentky vyzvány, aby se samy zamyslely nad mediálním a komerčním obsahem, který v nich vyvolává pocit porozumění a ztotožnění. Výzkum měl také ověřit dvě hypotézy. H1: Stereotypy v reklamě ženy obtěžují. H2: Insighty vzniklé v zahraničí lze použít i na českém trhu. Data pro tuto část výzkumu byla sbírána formou dotazníkového šetření distribuovaného prostřednictvím online prostředí. Celkem bylo osloveno 200 respondentek. Jako výzkumný stimul byl vybrán formát televizní reklamy s potřebnými parametry. Bylo zjištěno, že ke ztotožňování se s mediálním obsahem docházelo skrze ztotožnění se s hlavní hrdinkou, ztotožnění se s reálnými situacemi, které prožívá a skrze humor. První hypotéza se v rámci testovaného vzorku nepotvrdila. Stereotypy v reklamě ženy neobtěžují. Druhá hypotéza se také nepotvrdila. Insighty vzniklé v zahraničí nelze automaticky použít na českém trhu. Existují národní rysy, kulturní odlišnosti, vývojová fáze daného trhu, které mohou silně ovlivnit přijetí či zamítnutí reklamy. Práce je dělena obsahově do 7dmi kapitol včetně úvodu a závěru. Přínos práce v teoretické rovině je viděn v zmapování tématu usilujícího o komplexní rekognoskaci dané problematiky. Praktický přínos je viděn v tom, jak práce hodnotí insighty, jejich tvorbu, ale také očekávání jednotlivých subjektů na trhu stran této problematiky.
Význam privatních značek
Deáková, Olga ; Filipová, Alena (vedoucí práce) ; Zeman, Jiří (oponent)
Cílem mé diplomové práce je analyzovat současnou situaci privátních značek na českém trhu a navrhnout možná zlepšení v této oblasti. V teoretické části představuji značky obecně, jejich historický vývoj a současné trendy. Poté se zaměřuji na privátní značky a vysvětluji jejich obecný význam. V praktické části nejdříve analyzuji nabídku privátních značek vybraných řetězců na českém trhu a poté se detailně zaměřuji na politiku privátních značek jednoho z nich. Dále představuji výsledky dvou průzkumů, převzatého a vlastního, na jejichž základě uvádím doporučení řetězcům pro zlepšení strategie privátních značek do budoucna.
Reklama v období první republiky na příkladu firmy Baťa
Veselý, David ; Kozmanová, Irena (vedoucí práce) ; Stellner, František (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analýza užívání reklamy podniky v poválečném Československu na příkladu firmy Baťa. Úvodem zkoumám, jaký byl vztah státu k reklamě, do jaké míry byla reklama svázána legislativou, a jaké důsledky z regulace pro podniky při tvorbě reklamy vyplývaly. Především se zabývám vývojem legislativy a konkrétními soudními spory na jejím základě vedenými. V druhé části práce analyzuji, jakou roli hrála reklama pro podnik na příkladu firmy Baťa. Zabývám se procesem vzniku reklamy, organizačním zázemím ve firmě Baťa a konkrétními prostředky a strategiemi. Zkoumám, jakou roli hrála reklama v boji s konkurencí, pro překonání odbytové krize v poválečném období nebo velké hospodářské krize. Poslední část práce je věnována vnímání reklamy zákazníky-spotřebiteli, jejich vlivu na podobu a obsah reklamy, mechanismům zacílení reklamy a získávání zpětné vazby. Práce vychází z hypotézy, že reklama byla jedním z klíčových faktorů úspěchu firmy Baťa a zároveň že reklamě byl u Bati, mj. i v důsledku zahraničních inspirací, připisován klíčový význam v rámci podnikové strategie. Paralelně se všemi kapitolami uvádím srovnání se zahraničím, hlavně USA, kde se nechal Tomáš Baťa značně inspirovat.
Spotřební chování na trhu s kávou
VACKOVÁ, Kateřina
Cílem této bakalářské práce je analyzovat spotřební chování na trhu s kávou, jaký způsob přípravy kávy spotřebitelé preferují, faktory důležité při výběru kávy. Nejprve byla získána sekundární data z odborné literatury. Poté byl prováděn kvantitativní výzkum formou dotazníkového šetření. Na základě provedeného výzkumu byla navržena konkrétní doporučení na zlepšení marketingových nástrojů, ve firmě TH Kaffee.
Spotřební chování na trhu s renovovanými cartridgemi
PÍTROVÁ, Lenka
Hlavním cílem bakalářské práce bylo provést analýzu spotřebního chování na trhu s renovovanými cartridgemi a zhodnocení současného využívání marketingových nástrojů ve vybraném subjektu. Na základě těchto analýz poté zpracování doporučení na jejich zlepšení. Pro sepsání své práce jsem využila studium odborné literatury a sběr primárních dat. Primární data jsem získala provedením dotazníkového šetření. Údaje získané dotazníkovým šetřením jsem zpracovala do grafů a tabulek, aby byly výsledky přehledné. Grafy jsem slovně ohodnotila. Druhou částí této práce byla analýza současného využívání marketingových nástrojů ve společnosti ARMOR, s. r. o. a poté navrhnout doporučení na jejich zlepšení.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 21 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.