Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 206 záznamů.  začátekpředchozí197 - 206  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza nákupních podmínek a chování zákazníků ve městě Klášterec nad Ohří
Havránková, Irena ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Bakalářská práce analyzuje nákupní podmínky a chování zákazníků ve městě Klášterec nad Ohří. Práce se zaměřuje na potravinářský sortiment zboží. První kapitola stručně charakterizuje město Klášterec a jeho okolí. Následující kapitola se zabývá obchodní vybaveností města a popisuje jednotlivé typy větších maloobchodních jednotek. Ve třetí kapitole jsou nastíněny současné trendy nákupního chování zákazníků v České republice. Závěrečná část práce se věnuje výsledkům dotazníkového šetření, které jsou porovnány s celorepublikovými trendy.
Consumer Identity
Young, Melissa Marie ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Král, Petr (oponent)
Chování spotřebitele - Cílem této práce je dokázat, že se spotřebitelé mýlí ve své domněnce, že si o svých nákupních krocích rozhodují jen oni sami. Ve skutečnosti jsou spotřebitelé na různých úrovních manipulováni obchodníky. Je to právě obchodník, který rozhodne, jaká spotřebitelská identita by měla být vytvořena. Obchodníci ovlivňují spotřebitelské pohony, motivace a emoce, aby utvrdili své spotřebitele o tom, že mají nakupovat jejich značky. Hlubší analýza dochází ke zjištění, že obchodníci manipulují se spotřebiteli pomocí řady strategií, jež se zaměřující na výzkum lidského chován. Kromě toho, obchodníci také používají různé vlivy z oblasti životního prostředí a sociálně-environmentální nástroje. Na konec je uveden praktický příklad ilustrující nadnárodní společnost Nike, který dokazuje, že obchodníci jsou si vědomy těchto metod, které používají k manipulaci spotřebitelů. V závěru této práce je velmi zřejmé, že spotřebitelé jsou snadno ovlivnitelní. Spotřebitel je jen loutka, zatímco obchodník je ten, kdo loutkou hýbe.
Factors influencing Consumer Behaviour on the Czech Market
Hasan, Maher Mohamad ; Král, Petr (vedoucí práce) ; Cook, Gina (oponent)
Důležitých problémů pro marketing společnosti v Česká republika jsou jak expozice, faktory, které vedou spotřebitele k rozhodnutí o koupi některých výrobků, a které faktory ovlivňují kupní, Takto lze České marketingové společnosti hluboce pochopit jejich chování spotřebitelů a vydávat vhodných strategií a tak mohou rozvíjet jejich společnosti a celé odvětví více. Cílem studie je: Chcete-li využít faktory, které ovlivňují nákupní rozhodování při nákupu určitého výrobku (voda) u mladých spotřebitelů na českém trhu. Příspěvek na studium Tato práce přispívá k současné akademického výzkumu prostřednictvím; 1. Je schopen identifikovat faktory, které ovlivňují chování spotřebitelů na českém trhu určitého výrobku. 2. To může přispět k další akademický výzkum jako odkaz. 3. Výzkumy mohou využít poznatky získat hluboké porozumění pro rozhodování spotřebitele při nákupu určité kategorie výrobků, Česká republika.
Specifika podnikání na čínském trhu
Babická, Zuzana ; Machková, Hana (vedoucí práce) ; Švábková, Eva (oponent)
Tato diplomová práce popisuje a objasňuje spotřební chování obyvatel Číny. Zaměřuje se především na aktuální trendy a vznikající příležitosti na čínském trhu. Umožňuje čtenáři si vytvořit výchozí představu o daném tématu a o vhodné marketingové strategii. V zájmu poskytnutí celostnějšího pohledu na problematiku podnikání v Číně se práce okrajově zabývá i specifiky obchodování.
Analýza obchodní vybavenosti a nákupního chování ve městě Vimperk
Straková, Tereza ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Filipová, Vladimíra (oponent)
Hlavní prioritou všeobecně používané marketingové koncepce je poznávání a uspokojování zákazníkových potřeb. Pro pochopení zákazníka nám pomáhá právě analýza nákupního chování. Cílem této práce bylo popsat nákupním chováním obyvatel města Vimperk. Součástí analýzy bylo zjistit, kde obyvatelé města a okolí nakupují, odůvodnit jejich nákup ve vybraném místě, porovnat případně zjištěná fakta s celorepublikovými trendy a zhodnotit úroveň obchodní vybavenosti města.
Analýza nákupního chování a nákupních podmínek ve městě Kutná Hora
Šťastná, Věra ; Cimler, Petr (vedoucí práce) ; Turnerová, Lenka (oponent)
Bakalářské práce analyzuje nákupní chování a nákupní podmínky ve městě Kutná Hora. Práce se zabývá situací v maloobchodu v oblasti potravin. V údovu je představeno téma práce, stanoven cíl a hypotézy práce. V první kapitole je charakterizováno město Kutná Hora a jeho okolí. Následuje popis obchodní vybavenosti města, větší maloobchodní jednotky jsou blíže představeny. Ve třetí kapitole jsou prezentovány výsledky uskutečněného dotazníkového šetření. V závěru jsou výstupy šetření shrnuty a analyzovány, zároveň jsou zhodnoceny stanovené hypotézy.
Ekonomická analýza míry vlivu stravenek na obezitu občanů
Doležalová, Kateřina ; Písař, Pavel (vedoucí práce) ; Ježek, Tomáš (oponent)
Předmětem práce je posouzení vlivu jídelních poukazů na nadváhu občanů. Práce teoreticky analyzuje následky a dopady užívání stravenek na občana-spotřebitele z hlediska volby spotřebitele, podmínek, za nichž se rozhoduje, z hlediska teorie spotřeby a dalších faktorů a efektů, jež mají rozhodující vliv na spotřebitelovo chování. Poukazuje na jednotlivé "rizikové" činitele, které mohou být významnými podněty, jež spotřebitele ovlivňují (a to i nepřímo) a na jejichž základě pak může (ale nemusí) docházet právě ke vzniku obezity. Závěr práce je věnován otázce účinnosti a efektivnosti určité státní regulace v této oblasti.
Factors influencing students of universities in Czech Republic while choosing their holiday
Jadroňová, Daniela ; Valentová, Jana (vedoucí práce) ; Dragula, Ladislav (oponent)
Mladí lidé představují nejrychleji rostoucí skupinu cestovního ruchu. Studenti si užívají cestování díky novým sociálním kontaktům, možnosti poznávání nových zemí a jejich kultury a získávání zkušeností. Každý student je jedinečný, ovšem existují faktory ovlivňující studenty bez rozdílu. Prvá část této práce představuje hlavní determinanty a segment studentů. Druhá část se skládá z vyplněného dotazníka. A závěrečná část obsahuje analýzu interakce jednotlivých faktorů, které ovlivňují mladé lidi v České republice.
Projevy sociální stratifikace ve spotřebním chování
Malecká, Eva ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Tato bakalářská práce se snaží ukázat významnost sociální stratifikace pro marketing. Jsou vysvětleny příčiny odlišného spotřebního chování jednotlivých sociálních tříd. Výzkum "Market&Media&Lifestyle -- TGI" společnosti Median spotřební chování velmi podrobně mapuje -- tato data jsou podkladem pro praktickou část, kde jsou sledovány projevy sociální stratifikace ve spotřebním chování v mnoha různých oblastech.
Kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu
Batulková, Monika ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Dvořáková, Jitka (oponent)
Cílem této diplomové práce je analyzovat kupní rozhodovací proces spotřebitele v cestovním ruchu se zaměřením na výjezdový cestovní ruch. Diplomová práce je rozdělena do šesti částí. Nejdříve je práce zaměřena na teoretickou část týkající se spotřebního chování, dále je rozebrána problematika cestovního ruchu a marketing služeb se zaměřením na cestovní ruch. Další stěžejní částí je výzkum kupního rozhodovacího procesu spotřebitele v cestovním ruchu založený na dotazníkovém šetření. Tyto výsledky z výzkumu jsou v další části doplněny o agenturní data. Na závěr práce je uvedeno shrnutí získaných výsledků se zaměřením na jednotlivé fáze kupního rozhodovacího procesu na trhu cestovního ruchu.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 206 záznamů.   začátekpředchozí197 - 206  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.