Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.02 vteřin. 
Marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s.
Veselý, David ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Mikeš, Jiří (oponent)
Diplomová práce analyzuje marketingové komunikace společnosti ZOOT a.s., která je provozovatelem největšího internetového obchodu s módou na českém trhu. Cílem práce je zjistit vnímání této společnosti s ohledem na její marketingové aktivity. Teoretická část práce definuje pojem marketing, věnuje se formám marketingových komunikací, on-line a off-line komunikacím a také oblasti fashion marketingu. V praktické části je představena společnost ZOOT a.s., její koncept, dále je sestavena SWOT analýza společnosti a analýza jejích stávajících forem marketingových komunikací. Součástí je i vlastní výzkum, jehož výstupem je analýza vnímání společnosti v České republice.
Marketingová a komunikační strategie průmyslového podniku
Rajmicová, Iva ; Mikeš, Jiří (vedoucí práce) ; Tomášek, Přemysl (oponent)
Práce se zabývá problematikou průmyslového marketingu a komerčních komunikací firmy poskytující služby na B2B trhu. Přestože většina firem prodává právě ostatním podnikům, jsou principy B2B marketingu méně známé a propracované než postupy na spotřebitelském trhu. I na průmyslovém trhu je ovšem marketing nezbytný. Práce je členěna do čtyř kapitol. První kapitola seznamuje čtenáře s obecným pojetím marketingu a jeho současnou podobou. Následující dvě kapitoly se zabývají specifiky marketingu služeb a problematikou aplikace marketingu na mezipodnikových trzích. Rozsáhlejší závěrečná část představuje analýzu marketingové a komunikační strategie společnosti Advanced World Transport a.s., která je jedním z nejvýznamnějších soukromých železničních dopravců v Evropě.
Komunikace Lisabonské smlouvy veřejnosti před její ratifikací
Kroulík, Josef ; Postler, Milan (vedoucí práce) ; Lehmannová, Zuzana (oponent)
Práce se zabývá komunikací Lisabonské smlouvy české veřejnosti před její ratifikací. Jejím cílem je na základě teoretických východisek marketingové komunikace a propagace analyzovat komunikační strategii použitou na informování české veřejnosti o Lisabonské smlouvě a poskytnout návrh pro její zkvalitnění. Zjištění učiněná na základě tohoto konkrétního případu pak mohou sloužit jako vodítko ke zlepšení komunikace i jiných evropských témat a k nalezení způsobu, jak dosáhnout zvýšení informovanosti české veřejnosti o evropských záležitostech.
Marketingová komunikační strategie pro projekt rehabilitačního centra společnosti Herbita
Havlová, Hana ; Hesková, Marie (vedoucí práce) ; Kavalírek, Jan (oponent)
Tato diplomová práce zpracovává marketingovou komunikační strategii nově vzniklého relaxačního centra v Praze. Cílem projektu je vybudovat zařízení, které pomůže lidem uspokojit jejich nároky v péči o své zdraví a svůj vzhled a přinést jim chvíle relaxace a uvolnění. Cílem této diplomové práce je navrhnout vhodnou marketingovou strategii, která má v první etapě, před zahájením provozu, za cíl především informovat potenciální zákazníky o nově vznikajícím pracovišti, prezentovat jim nabídku jeho služeb a motivovat je k první návštěvě. V druhé etapě, krátkou dobu po zahájení provozu relax centra, jde o vybudování preference služby u zákazníka a soustavné připomínání nabídky služeb
Analýza komunikační strategie SmartWings
Roučka, Jakub ; Halík, Jaroslav (vedoucí práce) ; Dufková, Vladimíra (oponent)
Cílem této práce je rozpracovat strategii marketingové komunikace značky SmartWings, pod níž provozuje své pravidelné nízkonákladové lety společnost Travel Service, a.s. Podklad pro tento záměr tvoří dvě teoretické kapitoly. První z nich se věnuje rozboru obchodních modelů v civilním letectví (klasický vs. nízkonákladový) a vyzdvihuje jejich specifika, druhá část pak poskytuje potřebný vhled do teorie marketingové komunikace. Třetí kapitola, zaměřená přímo na komunikační strategii značky SmartWings, nejprve mapuje metody marketingové komunikace v současnosti využité a dále se soustředí na návrh možného zefektivnění komunikačních procesů firmy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.