Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
Attachment, komunikační styly a partnerské přizpůsobení v dlouhodobém vztahu
Fišerová, Anna ; Lindová, Jitka (vedoucí práce) ; Bártová, Klára (oponent)
Konstruktivní zvládání partnerskýchkonfliktů,kterémohoubýtpodmíněnyattachmenty obou partnerů, je klíčovým faktorem pro vzájemnou spokojenost. Hlavním cílem práce proto bylo ověřit mediační roli konfliktních komunikačních stylů ve vztahu mezi attachmentem a partnerským přizpůsobením u dlouhodobých heterosexuálních partnerských dvojic. Pro Praktickou část práce byl zvolen kvantitativní výzkum, kterého se účastnilo 76 dlouhodobých heterosexuálních partnerských dvojic ve věku mezi 18 a 40 lety. Pro zjišťování dimenzí úzkostnosti a vyhýbavosti attachmentu byl použit dotazník Experiences in Close Relationships - Revised (ECR-R-16), partnerské přizpůsobení bylo zjišťováno dotazníkem Dyadic Adjustment Scale (DAS) a šest konfliktních komunikačních stylů (kompromisní, dominantní, separační, submisivní, vyhýbavý a reaktivní styl) dotazníkem Romantic Partner Conflict Scale (RPCS). Komunikační styly, jakožto mediátory zkoumaného vztahu, se zdají být predikovány jak dimenzí attachmentu jedince, tak jeho pohlavím. Mediační funkce ve vztahu mezi attachmentem mužů a jejich partnerským přizpůsobením byla prokázána u stylu reaktivního a vyhýbavého, u žen u stylu reaktivního a kompromisního. Mediační efekt komunikačních stylů na partnerské přizpůsobení partnerů nebyl potvrzen. Klíčová slova: attachment, partnerské...
Hodnocení komunikace se zahraničními zákazníky firmy TEMPISH s.r.o. s možnými návrhy na zlepšení
Kráčmarová, Hana ; Plutz, Jan (oponent) ; Černohorská, Lenka (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je komunikace se zahraničními zákazníky ve firmě TEMPISH s.r.o. Práce je rozdělena na dvě části, které na sebe navazují a doplňují se. První část obsahuje teoretická východiska a druhá jejich následné praktické využití. Teoretická část je zaměřena na objasnění pojmů komunikace, zákazník a jejich forem. V praktické části práce je charakterizována komunikace se zákazníky ve společnosti TEMPISH s.r.o. a analyzovány výsledky dotazníkového šetření. Na základě zjištěných výsledků jsou popsány návrhy na zlepšení stávajícího stavu komunikace především se zahraničními zákazníky.
Manažerská komunikace ve vybrané organizaci
ZASADILOVÁ, Kristýna
Komunikace je součástí našeho každodenního života. V současné době nelze bez komunikace existovat. Komunikace vytváří a propojuje naše vztahy s ostatními lidmi. Každý správný manažer by měl vědět, jak je pro něho a celou organizaci komunikace důležitá. Komunikace má vliv na další procesy ve firmě, jako je výkonnost a motivace zaměstnanců. Proto bychom se měli snažit ji neustále zlepšovat nebo alespoň udržovat ve vyhovující kvalitě. V teoretické části této bakalářské práce je na základě literárních děl vysvětlena podstata komunikace, související základní pojmy z oblasti komunikace, druhy a typy komunikace, komunikační proces, manažerská komunikace, vnitrofiremní komunikace, komunikační styly, komunikační bariéry. Praktická část mé bakalářské práce se zabývá jednotlivými složkami manažerské komunikace ve vybrané organizaci. Pro tuto část mé bakalářské práce jsem zvolila akciovou společnost Madeta, respektive závod v Řípci. Cílem mé práce je zhodnotit manažerskou komunikaci v této organizaci a navrhnout změny vedoucí ke zlepšení současného stavu komunikace. Pro získání informací jsem zvolila strukturovaný rozhovor s ředitelem výrobního závodu v Řípci, panem Josefem Pánkem. Schůzky se vždy konaly v kanceláři pana ředitele v přátelské a uvolněné atmosféře. Po několika domluvených schůzkách s panem ředitelem jsem došla k závěru, že uvnitř organizace nejsou žádné závažné překážky v komunikaci. Nicméně, i tak jsem navrhla některé návrhy změn s cílem zlepšit současný stav externí a interní komunikace. Tyto změny budou užitečné pro zlepšení vztahů na pracovišti, jakož i pro lepší pochopení potřeb zaměstnanců a zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.