Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Chlapci na sociálních sítích: perspektiva genderové identity
Brouns, Eliška Donostia ; Hájek, Martin (vedoucí práce) ; Tesárek, Jan (oponent)
Bakalářská práce se věnuje tématu chlapců na sociálních sítích, přičemž se zaměřuje především na genderové aspekty tohoto fenoménu. Na základě rešerše a studia odborné literatury a kvalitativní metodou zpracovaných hloubkových rozhovorů poukazuje na určité problémy při procesu vytváření vlastní identity a vysvětluje dosud neobjasněné aspekty tohoto jevu. Hloubkové rozhovory prezentují, zda, co se tohoto fenoménu týče, existuje určitý vztah mezi vytvářením vlastní identity a genderem jak v online, tak v offline prostředí a zda se tyto dva typy identit prolínají. Zjištěné poznatky jsou vysvětlovány na základě citací z provedených rozhovorů a kategorií, které vyplynuly z rozhovorů s respondenty.
Specifika komunikace v komunitě vodních dýmek na sociální sítích Facebook
Kopáček, Jakub ; Závozda, Petr (vedoucí práce) ; Soukup, Martin (oponent)
Diplomová práce "Specifika komunikace v komunitě vodních dýmek na sociální síti Facebook" se zabývá komunikací členů virtuální komunity kuřáků vodních dýmek neboli dýmkařské komunity. Předmětem práce je analýza obsahu publikovaného ve třech komunitních skupinách na sociální síti Facebook, který je zkoumán metodou kvantitativní obsahové analýzy. Výsledná zjištění jsou doplněna o poznatky z polostrukturovaných rozhovorů se sedmi členy dýmkařské komunity, které byly získány metodou kvalitativní tematické analýzy. První část práce se věnuje vymezení nových médií, seznamuje se základními pojmy a koncepty sociálních sítí a marketingové komunikace, uvádí do problematiky virtuálních komunit a pojednává o vodních dýmkách, dýmkařské komunitě a komerčních subjektech dýmkařského průmyslu. Druhá část práce se věnuje výkladu metodologie kvantitativního i kvalitativního výzkumu, dále prezentaci výsledků práce a jejich shrnutí s využitím poznatků získaných v teoretické části práce. Cílem práce je popsat a zhodnotit současný stav komunikace dýmkařské komunity v tematických skupinách na sociální síti Facebook a zmapovat výskyt komerční komunikace v analyzovaném obsahu.
Hodnocení efektivity marketingových kampaní
HOUŠKOVÁ, Šárka
Cílem diplomové práce hodnocení efektivity marketingových kampaní je popsat, analyzovat a pomocí analýzy obalu dat (DEA) vyhodnotit konkrétní kampaně. Práce se zabývá politickými předvolebními kampaněmi konkrétní politické strany.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.