Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 22 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Common-rail System for Large Engines
Dvorák, Patrik ; Řehák, Kamil (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
This bachelor’s thesis is devoted to specifications of common-rail injection systems for large engines used in heavy industry. Basic components of the common-rail system such as injectors, high pressure fuel pumps their function and their division into individual categories are discussed. Next, specific problems that must be faced by power plants if this power category is discussed, such as high injection pressures and fuel filtration. This thesis also includes examples of solutions for specific injection systems for large engines from renowned manufacturers. The topic of the production of harmful substances in the exhaust gases is also briefly discussed.
Možnosti vstřikovacího systému common-rail
Smilek, Tomáš ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tomáš Smilek Možnosti vstřikovacího systému common-rail BP, Ústav automobilního a dopravního inženýrství, 2008, str. 23, obr. 18, přílohy 0 Bakalářská práce se zabývá vstřikovacím systémem common-rail. Popisuje historii vývoje stejně jako jednotlivé části systému a jejich funkci. Také stanovuje výhody oproti starým způsobům vstřikování.
Matematický model řídicí jednotky CR
Kučera, Vlastimil ; Beran, Martin (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Řízení spalovacího motoru je jedna z nejklíčovějších disciplín při jeho aplikaci a má přímý vliv na jeho výsledné charakteristiky. Diplomová práce ukazuje přípravu zkušebního motoru i jeho instalaci na zkušební stanoviště. Popisuje měření a zpracování dat potřebných k řízení naftového motoru s palivovým systémem common-rail a jejich následnou aplikaci při tvorbě matematického modelu řízení v programu GT-SUITE.
Systém common-rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor
Ošmera, Petr ; Svída, David (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce na téma „systém common rail pro čtyřválcový vznětový traktorový motor“ je zaměřena na aplikaci moderního vstřikovacího systému common rail pro již existující traktorový motor. Diplomová práce pojednává o nejnutnějších úpravách spojených se záměnou vstřikovacího systému, které byly řešeny způsobem minimálních úprav. Tímto typem řešení bylo přihlédnuto k ekonomické stránce problému. Přestavba obsahuje konstrukční návrh zástavby vybraných vysokotlakých komponent a vhodnosti jejich umístění na motoru. Prvotní návrh aplikace systému common rail pro existující traktorový motor potvrdil možnost této přestavby.
Aplikace vstřikovacího systému s tlakovým zásobníkem na vznětový motor
Šiška, Adam ; Štěpánek, Karel (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá zástavbou nejmodernějšího vstřikovacího systému Common-Rail na čtyřválcový traktorový vznětový motor. Následující aplikace je přestavbou ze zastaralého systému s řadovými vstřikovacími čerpadly. Protože výdaje za tuto přestavbu musí být co nejmenší, je snaha o minimální zásahy do konstrukce motoru. Diplomová práce se tedy nejprve věnuje teorii vstřikovacích systémů vznětových motorů a věcí s nimi související a poté ukazuje konstrukční řešení přestavby podpořené analytickými výpočty a analýzou MKP u nově navržených součástí.
Řízení spalovacího motoru v prostředí LabView
Adamec, Vojtěch ; Kučera, Pavel (oponent) ; Svída, David (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá řízením vznětového spalovacího motoru. Cílem práce bylo na základě zpracované rešerše vypracovat přehled způsobů řízení vznětových spalovacích motorů, vypracovat algoritmus pro řízení šestiválcového vznětového motoru a následně jej naprogramovat v prostředí LabView. Práce popisuje i kalibraci snímačů a řídicí jednotky motoru. Závěrem byl algoritmus vyzkoušen pomocí naprogramovaného generátoru signálů a osciloskopu.
Aplikace vysokotlakého palivového systému na vznětový motor
Strouhal, Pavel ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Předložená diplomová práce je zaměřena na prošetření možnosti zástavby vznětového traktorového motoru novějším vstřikovacím systémem, přesněji systémem Common-Rail. Jedná se hlavně o aplikaci vysokotlakého palivového čerpadla, palivového zásobníku a vstřikovačů. S ohledem na použité komponenty jsou na motoru provedeny patřičné úpravy a ty následně kontrolovány pomocí dostupných výpočtů. Krátká zmínka je věnována teoretickému shrnutí soudobého stavu aplikovaného vstřikovacího systému a jeho vývojového trendu. Volba úprav vychází převážně ze zjištěných provozních zatížení. Je však také dbáno na jejich co nejjednodušší provedení. Nedílnou součástí této práce je výkresová dokumentace nově navržených součástí.
Moderní pohonné jednotky osobního automobilu a jejich současné vývojové trendy
Sedlář, Martin ; Svída, David (oponent) ; Beran, Martin (vedoucí práce)
Tato práce slouží jako přehled moderních trendů pohonných jednotek. První část práce nastiňuje rozdělení spalovacích motorů, následující hlavní část je přehledem několika pohonných jednotek charakteristických pro své kategorie. V poslední kapitole je srovnání dvou zástupců motorů nižších výkonnostních tříd a dvou zástupců vyšších výkonnostních tříd. Závěr práce pak shrnuje popsané téma a vyjadřuje vlastní názor.
Vstřikovací systém s tlakovým zásobníkem pro vozidla kategorie NRMM
Pavlík, Martin ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zabývá systémem common-rail u vznětových motorů NRMM a jeho aplikací především u traktorových vozidel. V rešeršní části práce je uvedeno rozdělení systému, popis používaných komponent s vysvětlením funkce a také příklady výrobců těchto komponent. Druhá část práce je zaměřena na aktuálně používané díly při řešení palivových soustav konkrétních strojů. V práci jsou představeny části palivového systému traktorových vozidel. Z dat snímače na vysokotlakém zásobníku proběhlo měření vstřikovacích tlaků. Závěrečná část práce se věnuje škodlivinám vznikajícím při spalování, emisní normě Stage V, způsobům snižování emisí a proniknutí alternativních pohonů do NRMM.
Vstřikovací systém s tlakovým zásobníkem pro pohonné jednotky užitkových aplikací
Suchánek, David ; Prokop, Aleš (oponent) ; Dundálek, Radim (vedoucí práce)
Předložená práce se zabývá vstřikovacím systémem s tlakovým zásobníkem pro pohonné jednotky užitkových aplikací. V rámci řešení práce proběhla komplexní analýza vstřikovacího systému s uvedením principu a funkce nezbytných komponent, včetně předvedení na konkrétních vozidlech a nastínění budoucího vývoje. Systém vstřikovaní je možné rozdělit do 3 částí: nízkotlaká, vysokotlaká a řídicí. Nízkotlaká část popisuje palivový filtr a podávací čerpadlo. V rámci vysokotlaké části jsou uvedeny v souvislostech komponenty, jimiž jsou vstřikovač, vysokotlaké čerpadlo a tlakový zásobník. Řídicí část pak představuje řídicí jednotku, snímače a akční členy nezbytné pro řízení tlaku a množství paliva. Pro uvedení uceleného přehledu systému vstřikovaní s tlakovým zásobníkem bylo provedeno měření a vyhodnocení parametrů systému common rail na konkrétní pohonné jednotce pomocí diagnostického zařízení. Měřením se ověřil maximální deklarovaný tlak výrobcem vozidla, současně byl ukázán průběh tlaku paliva v tlakovém zásobníku v různých režimech provozu motoru.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 22 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.