Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Požární stanice
Peňáz, Lubomír ; Mátl,, Miroslav (oponent) ; Moudrý, Ivan (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je návrh dispozičního a stavebního řešení objektu novostavby požární stanice v lokalitě Jihomoravského kraje. Jedná se o objekt, rozdělený do dvou propojených částí: administrativní – dvoupodlažní, nepodsklepená garáž pro nákladní auta – jednopodlažní, nepodsklepená Objekt slouží pro výkon služby osmi hasičů ve směně a jednoho denního pracovníka. Architektura byla volena tak, aby objekt funkčně vyhověl požadavkům službu konajícím hasičům jak při organizačním (činnost na PS), tak při operačním (výjezd) řízení. Objekt je zastřešen plochou střechou, obezděnou atikou navazující na obvodovou stěnu s bílou barvou fasády a se symboly zvýrazňujícími účel stavby. Vnitřní prostory objektu jsou navrženy tak, aby splňovaly nároky na výkon služby ve 24ti – hodinových směnách. Objekt je zděný, založený na základových pasech a roznášející základové desce. Střešní konstrukce je tvořena železobetonovou nosnou monolitickou deskou s tepelně-hydroizolačním souvrstvím s klasickým uspořádáním vrstev. Objekt je zateplený systémem ETICS. Administrativně - provozní část se nachází v 1. a 2. nadzemním podlaží jihozápadní části objektu, jednopodlažní vestavěná garáž pro nákladní auta je v severovýchodní části.
Požární stanice
Kaňa, Josef ; Kacálková, Lenka (oponent) ; Kacálek, Petr (vedoucí práce)
Diplomová práce pojmenovaná Hasičská stanice, řeší projektovou dokumentaci na úrovni dokumentace provádění stavby pro hasičskou stanici. Stavba je umístěna na okraji Holešova v části s názvem Všetuly. Stavba je umístěna v těsné blízkosti stávajícíh výrobních závodů, místní průmyslové zóně, do které je umožněn příjezd mimo město a blízko nájezdu na budovanou D49 a část městského obchvatu. Projekt se zabývá umístěním stavby na pozemku včetně zpevněných ploch a jejich napojení na stávající komunikace, v rámci projektu je také počítáno s umístěním sportovišť pro fyzickou přípravu. Objekt je navržen jako dvoupodlažní s pěti stáními pro zásahová vozidla, kdy tento prostor probíhá přes obě podlaží. V 1.NP je navržené technické zázemí stanice se sklady a špinavou šatnou. V 2.NP jsou navrženy místnosti pro pohotovost a kanceláře sloužících hasičů s hygienickým zázemím. Stanice je navržena podle zákona o požární ochrany velikosti P2 pro jednotku kategorie JPO I s počtem 24 sloužících hasičů ve třech směnách. V rámci návrhu bylo uvažováno s vozidly u stávající jednotky AZ – 30 M1Z Novus, CAS 3 – T815, CAS 20 – S2Z MB, KHA, TA – MAN, Škoda Kamiq.
Šnekový dopravník
Hadraba, Tomáš ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Hloska, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh a konstrukční řešení vodorovného šnekového dopravníku, který slouží k dopravě vápenného hydrátu dle zadaných parametrů. V práci je uveden výpočet hlavních rozměrů, pohonu, volba převodu a pevnostní kontrola namáhaných částí dopravníku. Výkresová dokumentace je složena ze sestavy navrhovaného zařízení a jednotlivých detailů. Dokumentace je vypracována na základě technické zprávy.
Centrální požární stanice Svitavy
Navrátil, Michal ; Nováková, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává projektovou dokumentaci pro provedení novostavby centrální požární stanice typu C1 s administrativní částí územního odboru. Objekt požární stanice je technologicky propojený s druhým stavebním objektem SO.02 objekt technického a technologického zázemí požární stanice. Řešený objekt je situovaný na východním okraji města Svitavy. Objekt je nepodsklepený, třípodlažní s plochou vegetační střechou. Třípodlažní hmota plnící převážně administrativní funkci je spojená s dvoupodlažním blokem požární stanice s vnitřní tělocvičnou. Nad podlažím obsahujícím garáže pro výjezdové vozy je umístěno zázemí pro výjezdovou jednotku, která je předsazená a tím vytváří zastínění výjezdových vrat. Hmota tělocvičny je opticky oddělená a zvýrazněná od objemu stanice úzkým krčkem a výškovým převýšením. Stanice obsahuje školící prostory a prostory pro kompletní fyzickou přípravu. Stavební objekty jsou zakomponovány ve svažitém terénu. Areál požární stanice disponuje heliportem. Založení nosných sloupů budovy je uvažováno do prefabrikovaných kalichů, které jsou zabetonovány do monolitických základových patek. Výplňové zdivo či svislé nosné i nenosné konstrukce jsou navrženy z keramických tvárnic typu THERM. Nosný systém je železobetonový prefabrikovaný skelet. Vodorovné nosné konstrukce jsou navrženy z předpjatých dutinových stropních panelů. Obvodový plášť je tvořen předsazeným provětrávaným pláštěm v tmavě šedém a červeném provedení v kombinaci se světlým zateplovacím kontaktním systémem použitým na části s vnitřní tělocvičnou. Pláště jsou v administrativní části a části stanice členěny prosklenými plochami. V částech dílen a technologie je plášť členěn lamelami. Základní početní stav příslušníků v jedné směně činí 13 hasičů, ve třech směnách činí 39 hasičů. V administrativní správě se předpokládá 17 pracovníků.
Centrální požární stanice Svitavy
Navrátil, Michal ; Nováková, Eva (oponent) ; Kolář, Radim (vedoucí práce)
Diplomová práce zpracovává projektovou dokumentaci pro provedení novostavby centrální požární stanice typu C1 s administrativní částí územního odboru. Objekt požární stanice je technologicky propojený s druhým stavebním objektem SO.02 objekt technického a technologického zázemí požární stanice. Řešený objekt je situovaný na východním okraji města Svitavy. Objekt je nepodsklepený, třípodlažní s plochou vegetační střechou. Třípodlažní hmota plnící převážně administrativní funkci je spojená s dvoupodlažním blokem požární stanice s vnitřní tělocvičnou. Nad podlažím obsahujícím garáže pro výjezdové vozy je umístěno zázemí pro výjezdovou jednotku, která je předsazená a tím vytváří zastínění výjezdových vrat. Hmota tělocvičny je opticky oddělená a zvýrazněná od objemu stanice úzkým krčkem a výškovým převýšením. Stanice obsahuje školící prostory a prostory pro kompletní fyzickou přípravu. Stavební objekty jsou zakomponovány ve svažitém terénu. Areál požární stanice disponuje heliportem. Založení nosných sloupů budovy je uvažováno do prefabrikovaných kalichů, které jsou zabetonovány do monolitických základových patek. Výplňové zdivo či svislé nosné i nenosné konstrukce jsou navrženy z keramických tvárnic typu THERM. Nosný systém je železobetonový prefabrikovaný skelet. Vodorovné nosné konstrukce jsou navrženy z předpjatých dutinových stropních panelů. Obvodový plášť je tvořen předsazeným provětrávaným pláštěm v tmavě šedém a červeném provedení v kombinaci se světlým zateplovacím kontaktním systémem použitým na části s vnitřní tělocvičnou. Pláště jsou v administrativní části a části stanice členěny prosklenými plochami. V částech dílen a technologie je plášť členěn lamelami. Základní početní stav příslušníků v jedné směně činí 13 hasičů, ve třech směnách činí 39 hasičů. V administrativní správě se předpokládá 17 pracovníků.
Požární stanice
Peňáz, Lubomír ; Mátl,, Miroslav (oponent) ; Moudrý, Ivan (vedoucí práce)
Obsahem této diplomové práce je návrh dispozičního a stavebního řešení objektu novostavby požární stanice v lokalitě Jihomoravského kraje. Jedná se o objekt, rozdělený do dvou propojených částí: administrativní – dvoupodlažní, nepodsklepená garáž pro nákladní auta – jednopodlažní, nepodsklepená Objekt slouží pro výkon služby osmi hasičů ve směně a jednoho denního pracovníka. Architektura byla volena tak, aby objekt funkčně vyhověl požadavkům službu konajícím hasičům jak při organizačním (činnost na PS), tak při operačním (výjezd) řízení. Objekt je zastřešen plochou střechou, obezděnou atikou navazující na obvodovou stěnu s bílou barvou fasády a se symboly zvýrazňujícími účel stavby. Vnitřní prostory objektu jsou navrženy tak, aby splňovaly nároky na výkon služby ve 24ti – hodinových směnách. Objekt je zděný, založený na základových pasech a roznášející základové desce. Střešní konstrukce je tvořena železobetonovou nosnou monolitickou deskou s tepelně-hydroizolačním souvrstvím s klasickým uspořádáním vrstev. Objekt je zateplený systémem ETICS. Administrativně - provozní část se nachází v 1. a 2. nadzemním podlaží jihozápadní části objektu, jednopodlažní vestavěná garáž pro nákladní auta je v severovýchodní části.
Šnekový dopravník
Hadraba, Tomáš ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Hloska, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh a konstrukční řešení vodorovného šnekového dopravníku, který slouží k dopravě vápenného hydrátu dle zadaných parametrů. V práci je uveden výpočet hlavních rozměrů, pohonu, volba převodu a pevnostní kontrola namáhaných částí dopravníku. Výkresová dokumentace je složena ze sestavy navrhovaného zařízení a jednotlivých detailů. Dokumentace je vypracována na základě technické zprávy.
Šnekový dopravník
Hadraba, Tomáš ; Pokorný, Přemysl (oponent) ; Hloska, Jiří (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce obsahuje návrh a konstrukční řešení vodorovného šnekového dopravníku, který slouží k dopravě vápenného hydrátu dle zadaných parametrů. V práci je uveden výpočet hlavních rozměrů, pohonu, volba převodu a pevnostní kontrola namáhaných částí dopravníku. Výkresová dokumentace je složena ze sestavy navrhovaného zařízení a jednotlivých detailů. Dokumentace je vypracována na základě technické zprávy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.