Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
The Phenomenon of Compressed Modernity and Social Problems in Korea
Vinšová, Katarína ; Vavrincová, Zuzana (vedoucí práce) ; Löwensteinová, Miriam (oponent)
Cieľom tejto práce je predstaviť zhustenú modernizáciu v Kórei, ktorá tam prebiehala v druhej polovici 20. storočia a okrem rýchleho rozvoja krajiny priniesla so sebou mnohé problémy. V úvode je popísaný proces zhustenej modernizácie a po desaťročiach je ukázaný jej priebeh v Kórei. Hlavným cieľom práce je popísať vybrané najzávažnejšie problémy - preťaženosť rodiny, nedostatočná sociálna starostlivosť, problém kórejskej ekonomiky, častých nehôd a dualizmu - ktoré vznikli kvôli tomuto rýchlemu vývoju, a ktorým čelí dnešná kórejská spoločnosť. V závere je popísaná dnešná politika, ktorá sa snaží vyriešiť tieto problémy a zabrániť ich šíreniu.
The Phenomenon of Compressed Modernity and Social Problems in Korea
Vinšová, Katarína ; Vavrincová, Zuzana (vedoucí práce) ; Löwensteinová, Miriam (oponent)
Cieľom tejto práce je predstaviť zhustenú modernizáciu v Kórei, ktorá tam prebiehala v druhej polovici 20. storočia a okrem rýchleho rozvoja krajiny priniesla so sebou mnohé problémy. V úvode je popísaný proces zhustenej modernizácie a po desaťročiach je ukázaný jej priebeh v Kórei. Hlavným cieľom práce je popísať vybrané najzávažnejšie problémy - preťaženosť rodiny, nedostatočná sociálna starostlivosť, problém kórejskej ekonomiky, častých nehôd a dualizmu - ktoré vznikli kvôli tomuto rýchlemu vývoju, a ktorým čelí dnešná kórejská spoločnosť. V závere je popísaná dnešná politika, ktorá sa snaží vyriešiť tieto problémy a zabrániť ich šíreniu.
Firemní kultura společnosti Samsung
Ha, Thu Trang ; Müllerová, Františka (vedoucí práce) ; Pitra, Lubomír (oponent)
V první kapitole se seznámíme s pojmem kultura, objasníme si podstatu národní a firemní kultury, co tuto kulturu ovlivňuje a co ji mění. Druhá kapitola je věnována Jižní Koreji. Blíže bude zkoumáno podnikatelské prostředí této země a rodinné průmyslové konglomeráty, které mají v současné době obrovský vliv na korejskou společnost. Podíváme se také na specifika korejské společnosti a korejskou menšinu žijící v České republice. Poslední kapitola se zaměřuje na společnost Samsung, kde zmínime některé historické události spojené se vznikem společnosti. Přiblížíme si firemní hodnoty společnosti Samsung, organizační kultuřu a společenskou odpovědnost firmy. V neposlední řadě bude pozorována firemní kultura společnosti Samsung v České republice.
Vstup automobilky Hyundai na český trh a její marketingová strategie
Elšík, Michal ; Boučková, Jana (vedoucí práce) ; Pešek, Ondřej (oponent)
Diplomová práce se zabývá tématem vstupu automobilky Hyundai na český trh a její marketingovou strategií. S ohledem na vzrůstající tržní podíly korejské značky Hyundai na trhu osobních automobilů v České republice je dokumentováno vybudování výrobního závodu v moravských Nošovicích, dosud nejvyšší zahraniční investice na území ČR a další aktivity, které stojí za úspěšným působením automobilky. Práce je rozdělena do několika tématicky zaměřených bloků. První teoretické části se zabývají vysvětlením marketingových pojmů a strategií souvisejících s expanzí podniků na mezinárodní trhy. Další část analyzuje český trhu osobních automobilů a jeho specifika. Dále se práce zaměřuje na historii společnosti Hyundai a vysvětlení realizovaných globálních marketingových přístupů. V dalších kapitolách následuje popis strategie společnosti v ČR, vysvětlení konceptu "New Thinking. New Possibilities" a komparace s tuzemským výrobcem ŠKODA Auto. Práce se zabývá vysvětlením základní souvislostí, které napomáhají automobilce k postupnému růstu na zdejším trhu a k dosavadní pozici druhé nejvíce prodávané značky automobilů v roce 2013. Práce reflektuje i snahu o budování image výrobce "českého auta". Součástí diplomové práce je i vlastní výzkum zaměřený na vnímání značky Hyundai na českém trhu a odkrytí základních informací o českých spotřebitelích z pohledu trhu osobních automobilů.
Vývoj institucí a jejich kvalita v Severní a Jižní Koreji
Drobík, Michal ; Mládek, Josef (vedoucí práce) ; Chalupníček, Pavel (oponent)
Bakalářská práce se v první, teoretické části, zabývá teorií institucí a v tomto smyslu nabízí rozdílné institucionální přístupy a shrnuje hlavní přínosy ekonomů a ekonomických škol v oblasti institucí. V druhé, analytické části, je popsán vývoj institucí v Severní a Jižní Koreji za účelem prokázání souvislosti mezi kvalitou institucí a ekonomickou výkonností. Je zachycen vývoj institucí v Koreji před Japonskou okupací, během okupace a následně vývoj v Korejské republice a v Korejské lidově demokratické republice. V závěru práce je popsán současný charakter institucí v Jižní a Severní Koreji.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.