Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.
Návrh marketingové strategie pro získání nových zákazníků
Strašil, Pavel ; Karabec, Jiří (oponent) ; Vykopalová, Hana (vedoucí práce)
Cílem diplomové práce je analýza současné marketingové strategie firmy Strašil a vyhotovení marketingového kvantitativnímu výzkumu. Na základě zjištěných skutečností je potom snahou autora navrhnout takové návrhy řešení, které povedou k přilákání nových zákazníků.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.