Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Vokurková, Kristýna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Posilování konkurenceschopnosti firmy se zabývá současnou situací pensionu Kosanda v Jeseníkách, na základě které jsou vytvořeny návrhy za účelem rozvoje konkurenceschopnosti. Návrhy byly vytvořeny po provedení analýz, prozkoumání údajů a vyhodnocení dotazníků. Tato opatření zahrnují využití potenciálu obce, změny exteriéru pensionu, event marketing, balíčky pobytů, incentivní cestovní ruch. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, principy a metody strategického managementu a marketingu. Analytická část se zabývá samotnými analýzami a v návrhové části jsou navrženy kroky vedoucí k posílení konkurenční pozice.
Podnikatelský záměr
Prátová, Zuzana ; Tuč, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je sestavit podnikatelský záměr pro poskytování ubytovacích služeb bez stravování nacházející se v malé vinařské obci. Zvážit a vybrat nejvhodnější formu jeho financování. Projekt začíná vizí vlastníků, pokračuje marketingovými analýzami a průzkumem trhu, předběžným finančním propočtem a končí vybráním vhodného investora.
Marketingová komunikace obce
ZLATUŠKOVÁ, Kateřina
Diplomová práce se zabývá analýzou aktuálních nástrojů marketingové komunikace města České Budějovice, na základě které je hodnocena efektivita jejich využití. Součástí práce je vysvětlení nejdůležitějších pojmů, charakteristika města i vlastní návrhy a opatření vedoucí ke zlepšení a dalšímu rozvoji marketingové komunikace města.
Posilování konkurenceschopnosti firmy
Vokurková, Kristýna ; Mráček, Pavel (oponent) ; Zich, Robert (vedoucí práce)
Diplomová práce s názvem Posilování konkurenceschopnosti firmy se zabývá současnou situací pensionu Kosanda v Jeseníkách, na základě které jsou vytvořeny návrhy za účelem rozvoje konkurenceschopnosti. Návrhy byly vytvořeny po provedení analýz, prozkoumání údajů a vyhodnocení dotazníků. Tato opatření zahrnují využití potenciálu obce, změny exteriéru pensionu, event marketing, balíčky pobytů, incentivní cestovní ruch. V teoretické části jsou popsány základní pojmy, principy a metody strategického managementu a marketingu. Analytická část se zabývá samotnými analýzami a v návrhové části jsou navrženy kroky vedoucí k posílení konkurenční pozice.
Podnikatelský záměr
Prátová, Zuzana ; Tuč, David (oponent) ; Heralecký, Tomáš (vedoucí práce)
Cílem mé diplomové práce je sestavit podnikatelský záměr pro poskytování ubytovacích služeb bez stravování nacházející se v malé vinařské obci. Zvážit a vybrat nejvhodnější formu jeho financování. Projekt začíná vizí vlastníků, pokračuje marketingovými analýzami a průzkumem trhu, předběžným finančním propočtem a končí vybráním vhodného investora.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.