Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vzdělávání žáků s mentálním postižením a jejich profesní uplatnění
Balabánová, Veronika
Téma bakalářské práce je vzdělávání žáků s mentálním postižením a jejich profes-ní uplatnění. Hlavním cílem bakalářské práce je zjistit kazuistiky od respondentů narozených v letech 1989, 1992, 1994, s výsledkem jejich profesního uplatnění po školní docházce. Cílem teoretické části je seznámit čtenáře s mentálním postižením, definicí, příznaky a příčinami tohoto postižení. Popisuji základní školu, základní praktickou školu a střední školu pro mentálně postižené. V další části práce se věnuji trhu práce, faktory povolání a kombinovanému postižení. Teoretická část bude zpra-cována na základě analýzy a následné syntézy informací získaných z odborných zdrojů. Úvodem praktické části bude zmíněna metodologie průzkumného šetření. Cílem praktické části bude na základě tří kazuistik, dvou mužů a jedné ženy, sklá-dající se z diagnóz, rodinné a osobní anamnézy a speciálně pedagogického vyšet-ření. Dále se pedagogové vyjadřují k průzkumným otázkám. Průzkumné šetření bude založeno především na metodě polostrukturovaného hloubkového rozho-voru, pozorování a obsahové analýze výsledků činnosti a dokumentace jednotli-vých respondentů. Důležitou částí je problematika přechodu ze škol do práce u jednotlivých respondentů. Vše bude popisováno z pohledu samotných respon-dentů.
Žák se sluchovým postižením na druhém stupni ZŠ
Jurásková, Hana ; Blažková, Veronika (vedoucí práce) ; Linková, Marie (oponent)
Hana Jurásková, Žák se sluchovým postižením na druhém stupni ZŠ ABSTRAKT Ve své diplomové práci se budu zabývat sluchovým postižením a jeho úskalím ve výchově a vzdělávání žáka s kochleárním implantátem na druhém stupni běžných základních škol. Dále kompenzačními pomůckami pro žáka se sluchovým postižením a možnostmi jeho vzdělávání. Výzkumné šetření je orientováno kvalitativně a srovnává metody a formy výuky na ZŠ žáků s kochleárním implantátem z jejich subjektivního pohledu, a také z pohledu jejich třídních učitelů. Na základě hloubkové analýzy navrhuje metody a formy výuky na míru těchto případových studií. KLÍČOVÁ SLOVA sluchové postižení, integrace, metody, případová studie, základní škola, žák
Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou cervikalgie
Maier, Ludvík ; Říha, Michal (vedoucí práce) ; Hankovcová, Eva (oponent)
Název bakalářské práce: Kazuistika fyzioterapeutické péče o pacienta s diagnózou cervikalgie Vypracoval: Ludvík Maier Vedoucí práce: plk. Mudr. Michal Říha, PhD., MBA Souhrn: Tato bakalářská práce se skládá ze dvou částí - speciální a obecné. Obecná část se zaměřuje na definici onemocnění, příčiny vzniku, klinický obraz a terapeutické přístupy k dané problematice. Část speciální je nejdůležitější částí bakalářská práce. Obsahuje kazuistiku pacientky s chronickou bolestí krční páteře. Součásti této kazuistiky je návrh terapie a záznam o provedení jednotlivých fyzioterapeutických postupů, které jsem aplikoval na základě vstupního rozboru. V závěru speciální části je zhodnocení efektu terapie. Kazuistika byla zpracována během souvislé odborné praxe v Ústřední vojenské nemocnici v Praze. Z výsledku práce vyplívá, že postupy použité při terapiích přispěly k zlepšení stavu pacientky. Klíčová slova: cervikalgie, chronický vertebrogenní syndrom, fyzioterapie, kazuistika.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.