Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zkoušky vybraných vlastností materiálů pro 3D tisk
Čáslavský, František ; Mačák, Martin (oponent) ; Vyroubal, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá 3D tiskem, materiály pro 3D tisk, jejich testováním a zjišťováním jejich parametrů. Cílem je porovnat vybrané materiály, určit jejich ideální tiskové parametry a podrobit je testům dle navržené metodiky s ohledem na mechanickou odolnost a odolnost vůči vnějším vlivům a následně vybrat ideální materiál či materiály pro tisk dostatečně kvalitních a odolných součástek a plastových dílů do automobilů, zejména pro reprodukci již nedostupných součástek do veteránů, dále pak například pro použití v motorsportu.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Kristiánová, Nikol ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem předložené diplomové práce „Uplatnění marketingu v řízení firem“ je analýza současné situace trhu, kde působí společnost ABC, a na základě této analýzy vytvoření marketingového plánu. Teoretická část je věnována definování pojmů z odborné literatury, především se zaměřením na proces tvorby marketingového plánu. Následující praktická část je věnována, na základě získaných poznatků z teorie, samotnému provedení analýz a návrhu marketingového plánu pro společnost ABC.
Zkoušky vybraných vlastností materiálů pro 3D tisk
Čáslavský, František ; Mačák, Martin (oponent) ; Vyroubal, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá 3D tiskem, materiály pro 3D tisk, jejich testováním a zjišťováním jejich parametrů. Cílem je porovnat vybrané materiály, určit jejich ideální tiskové parametry a podrobit je testům dle navržené metodiky s ohledem na mechanickou odolnost a odolnost vůči vnějším vlivům a následně vybrat ideální materiál či materiály pro tisk dostatečně kvalitních a odolných součástek a plastových dílů do automobilů, zejména pro reprodukci již nedostupných součástek do veteránů, dále pak například pro použití v motorsportu.
Uplatnění marketingu v řízení firem
Kristiánová, Nikol ; Ondrušová, Denisa (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Předmětem předložené diplomové práce „Uplatnění marketingu v řízení firem“ je analýza současné situace trhu, kde působí společnost ABC, a na základě této analýzy vytvoření marketingového plánu. Teoretická část je věnována definování pojmů z odborné literatury, především se zaměřením na proces tvorby marketingového plánu. Následující praktická část je věnována, na základě získaných poznatků z teorie, samotnému provedení analýz a návrhu marketingového plánu pro společnost ABC.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.