Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 17 záznamů.  1 - 10další  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Analýza nabídky povinného ručení na Českém trhu
Janatová, Denisa ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Cibulka, Jakub (oponent)
Cílem této bakalářské práce je analyzovat nabídky povinných ručení na českém trhu. Celá analýza spočívá v tom, že se porovnají cenové nabídky poskytovaných povinných ručení v rámci společnosti Partners spolu s pojišťovnami a e portály, jako je E-pojištění, Srovnator.cz, Porovnej24 a nakonec s portálem Povinné ručení.com. První kapitola popisuje jeden ze základních pilířů neživotního pojištění, a to pojištění odpovědnosti za škodu. Také je zde zmíněno členění odpovědnosti podle tří nejdůležitějších faktorů. Kapitola druhá konkrétně pojednává o pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem motorového vozidla a o specifických náležitostech tohoto pojištění, které by měl znát každý vlastním vozidla. V kapitole třetí je krátce zmíněno havarijní pojištění vozidla. Čtvrtá kapitola ukazuje procentuální srovnání a porovnání právě jednotlivých částí neživotního pojištění na trhu v ČR. Zároveň porovnání podílů všech pojišťoven, poskytujících povinné ručení, na uzavřených pojištění. Pátá a poslední kapitola analyzuje cenové nabídky na trhu pro předem definované vozidlo a osobu. Předmětem je také poukázání na odlišnosti v havarijním pojištění a na zvýšení celkového pojistného vlivem sjednání doplňkového připojištění.
Analýza nabídky povinného ručení na Českém trhu
Vážný, David ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Vohralík, Michal (oponent)
Hlavním cílem této bakalářské práce je analýza a porovnání jednotlivých produktů povinného ručení na českém trhu. Nejprve je charakterizováno povinné ručení, představena Česká kancelář pojistitelů a vymezen její účel. Ve druhé kapitole jsou uvedeny parametry ovlivňující výši pojistného. Třetí kapitola je stěžejní, věnuje se porovnání nabídek jednotlivých pojišťoven a možnému trendu v online sjednávání povinného ručení. V závěrečné kapitole jsou na modelových příkladech srovnány změny výše pojistného v závislosti na změně jednotlivých vstupních parametrů.
Využití geolokace v oblasti autopojištění
Černá, Kristýna ; Novotný, Ota (vedoucí práce) ; Daněk, Lukáš (oponent)
Tato diplomová práce je orientována do prostředí geolokace, pojišťovnictví a marketingu. Cílem je vytvořit definici produktu autopojištění pro Českou republiku, který bude využívat lokalizační data pro úpravu výše pojistného poplatku. Dílčím cílem práce je navrhnout prvky vhodné marketingové komunikační strategie pro prezentaci tohoto produktu. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část popisuje principy geolokace, poskytuje základní informace o pojistných produktech dostupných na českém trhu a seznamuje s problematikou marketingu, marketingové komunikace a výzkumu. Praktická část se zabývá návrhem nového produktu autopojištění, včetně definice cílových skupin zákazníků a návrhem prvků marketingové komunikace pro představení nového produktu. Hlavním výstupem této práce je definice produktu autopojištění, který v současnosti není na českém trhu k dispozici. Tato specifikace by mohla být využita produktovými specialisty pojišťoven jako základ k definici nového pojistného produktu autopojištění pro český trh.
Problematika pojistných podvodů v rámci pojištění automobilů v ČR
Krop, Filip ; Radová, Jarmila (vedoucí práce) ; Hanzlík, Karel (oponent)
Diplomová práce se věnuje problematice pojistných podvodů se zaměřením na pojistné podvody týkající se pojištění automobilů. Cílem práce je zanalyzovat způsoby boje pojišťoven s podvodníky, opatření prováděná k zabránění výskytu tohoto protiprávního jednání, a aktivity vedoucí k zamezení či zredukování již vzniklé škody. Dále jsou formulovány dopady takového konání na klienty pojišťovny a v závěru pak práce podává návrhy na to, jakým způsobem zvýšit efektivitu boje s pojistným podvodem.
Inovace v konstrukci pojištění automobilů na českém pojistném trhu
Kindermann, Ota ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Hanzlík, Karel (oponent)
Pojištění automobilů představuje pro pojišťovny významný segment na pojistném trhu. Základními produkty tykající se pojištění automobilů jsou pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou provozem vozidla (též nazýváno jako povinné ručení) a havarijní pojištění. Zejména povinné ručení prochází v posledních letech řadou změn a cílem této bakalářské práce je tyto inovace zanalyzovat a srozumitelně popsat. Práci jsem rozdělil do pěti základních částí. Nejprve se věnuji produktům, které souvisejí s pojištěním automobilů. Druhá a třetí část se zabývá povinným ručením a havarijním pojištěním, především se zaměřením na konstrukci těchto pojištění. Rozebrána jsou i doplňková připojištění, která jsou dostupná na trhu. Čtvrtá kapitola popisuje nové produkty na pojistném trhu automobilů a poslední kapitola se zabývá současnou situací na pojistném trhu automobilů v České republice.
Pojištění automobilů z pohledu makléřského obchodu
Režný, Filip ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce) ; Hanzlík, Karel (oponent)
Tato bakalářská práce představuje práci pojišťovacího makléře jako odborného konzultanta pro podnikovou sféra v problematice pojištění. Cílem práce je analýza současného stavu na českém trhu pojištění vozidel v situaci, kdy pojišťovnám a pojišťovacím zprostředkovatelům přibývají povinnosti, které dříve nebyly. V první části textu vymezuji teoretický základ pojištění automobilu a popisuji jeho dva stěžejní produkty. Další část je věnovaná pojišťovacím zprostředkovatelů a pravděpodobným legislativním změnám upravujícím jejich činnost. Poslední část obsahuje detailní rozbor nabídky flotilového pojištění sedmi největších pojišťoven v oboru na českém trhu. Závěrem shrnuji poznat z analýzy popisem trendu vývoje autopojištění. V bakalářské práci uplatňuji zkušenosti nabyté ze spolupráce s Pojišťovacím makléřstvím BOHEMIA, a.s.
Telematické služby a jejich využití v pojišťovnictví
Peterková, Kateřina ; Chlapek, Dušan (vedoucí práce) ; Hendrych, Petr (oponent)
Diplomová práce se zabývá konkrétní oblastí telematických systémů - inteligentními dopravními systémy pro soukromá vozidla. Hlavním cílem je porovnání telematických služeb poskytovaných v pojišťovnictví na území ČR a ve vybraných zahraničních zemích (UK, USA, Německo a Rusko) a navrhnout rozšíření těchto služeb, které by bylo možné realizovat u konkrétní společnosti věnující se pojišťovnictví. Návrh na rozšíření služeb produktu z oblasti pojistné telematiky je vypracován formou dvou projektových záměrů. Hlavní cíl je splněn prostřednictvím několika dalších dílčích cílů, a to v části teoretické identifikováním pojmů souvisejících s touto problematikou a celkově vymezením telematiky pro účel analýzy telematických služeb. Dalším dílčím cílem je zmapování českého trhu poskytovatelů navigačních systémů a monitorování vozidel, porovnání a vyhodnocení nabízených produktů zaměřených na tuto problematiku. Přínosem práce je především zmapování trhu, jaké služby a produkty jsou nabízeny. K řešení také přispívá zvolená metodika pro porovnání skrze hodnotící kritéria. Zhodnocení této situace bude promítnuto jako doporučení pro konkrétního poskytovatele z oblasti pojišťovnictví. Analýza produktů a služeb je přínosná také pro stranu zákazníka, poskytuje přehled nabízených produktů a jejich hodnocení, což v podstatě upozorňuje, na co je vhodné se zaměřit při pořizování těchto produktů.
Trends in Search engine optimization (user optimization) in the scope of insurance in Slovakia and expectations of next progress
Šimko, Martin ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Řezníček, Václav (oponent)
Cílem práce je načrtnout filozofii internetu a vyhledávání ve fulltextových vyhledavačích a tuhle aplikovat na analyzované prostředí pojišťovnictví prezentovaného na internetu, převažně online prodeje. Optimalizace pro vyhledavače, jinak taky pro SEO je dnes jednou z najkonfrontovanějších aktivit internetového marketingu. Množství pohledů, názorů a kvalitativních rozdílů se setkává na trhu a dosahuje větší anebo menší úspěchy taky v závislosti na vyvíjejících se vyhledávačích. Práce poukazuje na fakt, že podmínky, podle kterých vyhledavač rozhoduje, se sice mění, ale filozofie zůstává. Z tohoto důvodu práce názornými případovými studiemi dokazuje efektívnost aktivit, které se drží filozofie a nehledí jenom na technickou stránku SEO.
Produkty pojištění motorových vozidel v ČR
Šárová, Kateřina ; Daňhel, Jaroslav (vedoucí práce) ; Veselý, Marek (oponent)
Cílem této diplomové práce je analýza produktů pojištění motorových vozidel nabízených na českém pojistném trhu. První část je zaměřena na charakter a význam těchto produktů a objasnění některých pojmů. V další části autor popisuje současnou situaci a vývoj na pojistném trhu, na něž navazuje velmi aktuální konkurenční boj na poli pojištění automobilů. Poslední část je věnována samotné analýze nabídky na trhu pojištění automobilů a jejímu zhodnocení z hlediska různých parametrů a kritérií.
Komparace produktů automobilového pojištění v ČR aneb pokrizová systematická změna ve vnímání faktorů ovlivňující mikroekonomickou podstatu pojištění
Toman, Vojtěch ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Žižková, Zuzana (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá komparací produktů vybraných pojišťoven na českém trhu. Pohlíží na tuto problematiku v kontextu makroekonomické globálnosti, ale s jednotlivými mikroekonomickými důvody pro nastavení pojistného programu. Odpovídá na etické, morální a lidské postoje o vnímání pojištění.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 17 záznamů.   1 - 10další  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.