Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Vnímání komunikace Papeže Františka očima středoškoláků
Pospíšilová, Tereza ; Zavadilová, Tereza (vedoucí práce) ; Koudelková, Petra (oponent)
Bakalářská práce "Vnímání komunikace papeže Františka očima středoškoláků" si klade za cíl zmapovat pohled vybraných věřících studentů středních škol na komunikaci papeže Františka. Výzkum se formou individuálních rozhovorů zaměřuje zejména na to, jakým stylem mladí lidé komunikaci papeže vnímají, zda pociťují rozdíly mezi komunikací papeže Františka a komunikací církve jako takové, a jestli jsou témata, která papež František ve své komunikaci akcentuje, pro dnešní mladou generaci důležitá. Analýza dat získaných z rozhovorů probíhá formou otevřeného kódování. Praktické části předchází teoretický úvod do současného stavu katolické církve, a také náhled do historie papežství a jeho role ve společnosti. Teoretická část se dále věnuje i církevní komunikaci, popisuje nástroje, které využívá, i cílové skupiny, na něž se dnešní církev soustředí. V neposlední řadě je zde také popsán stručný životopis papeže Františka a forma komunikace, kterou papež využívá v průběhu svého pontifikátu.
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Kubrová, Alžběta ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z pohledu marketingového. Cílem práce bylo zjistit specifika církevní komunikace CČSH a přijít s novými doporučeními. Ta jsou shrnuta na konci práce v deseti bodech. Text postupuje od velmi obecné části o komunikaci ke specifikům komunikace ve veřejném prostoru, ke komunikaci církví a nakonec ke komunikaci Církve československé husitské. Práce byla vytvořena v průběhu vzniku kampaně Husovských slavností a kromě zkušeností autorky využívá především schémat z Cornellisenovy Corporate Communication a z Kotlerovy knihy Marketing in the Public Sector.
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Kubrová, Alžběta ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z pohledu marketingového. Cílem práce bylo zjistit specifika církevní komunikace CČSH a přijít s novými doporučeními. Ta jsou shrnuta na konci práce v deseti bodech. Text postupuje od velmi obecné části o komunikaci ke specifikům komunikace ve veřejném prostoru, ke komunikaci církví a nakonec ke komunikaci Církve československé husitské. Práce byla vytvořena v průběhu vzniku kampaně Husovských slavností a kromě zkušeností autorky využívá především schémat z Cornellisenovy Corporate Communication a z Kotlerovy knihy Marketing in the Public Sector.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.