Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Kubrová, Alžběta ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z pohledu marketingového. Cílem práce bylo zjistit specifika církevní komunikace CČSH a přijít s novými doporučeními. Ta jsou shrnuta na konci práce v deseti bodech. Text postupuje od velmi obecné části o komunikaci ke specifikům komunikace ve veřejném prostoru, ke komunikaci církví a nakonec ke komunikaci Církve československé husitské. Práce byla vytvořena v průběhu vzniku kampaně Husovských slavností a kromě zkušeností autorky využívá především schémat z Cornellisenovy Corporate Communication a z Kotlerovy knihy Marketing in the Public Sector.
Oslavy Husovského triénia jako příklad církevní komunikace s veřejností
Kubrová, Alžběta ; Orban, Karol (vedoucí práce) ; Pilati, Miroslava (oponent)
Tato práce se zabývá církevní komunikací v ČR, se zaměřením na Církev československou. V případové studii nahlíží na církev jako na organizaci s firemní komunikací a zkoumá konkrétní kampaň Husovských slavností 2015 z pohledu marketingového. Cílem práce bylo zjistit specifika církevní komunikace CČSH a přijít s novými doporučeními. Ta jsou shrnuta na konci práce v deseti bodech. Text postupuje od velmi obecné části o komunikaci ke specifikům komunikace ve veřejném prostoru, ke komunikaci církví a nakonec ke komunikaci Církve československé husitské. Práce byla vytvořena v průběhu vzniku kampaně Husovských slavností a kromě zkušeností autorky využívá především schémat z Cornellisenovy Corporate Communication a z Kotlerovy knihy Marketing in the Public Sector.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.