Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza obrazu vybraných technologických startupů na spektru české internetové žurnalistiky
Petruková, Anna-Marie ; Koudelková, Petra (vedoucí práce) ; Klabíková Rábová, Tereza (oponent)
Tato kvalifikační práce má za cíl zjistit motivace vybraných startupů k využití strategické komunikace, především public relations (PR), a analyzovat jejich mediální obraz. Opírá se o teoretickou část práce, která se zabývá startupy, jejich ekosystémem, strategickou komunikací a public relations. Práce se soustředí na tři výzkumné otázky: Jaké komunikační cíle si technologické startupy stanovují při využívání PR? Plní se technologickým startupům prostřednictvím PR komunikační cíle? A rozumí startupy PR a začleňují jej do své byznysové strategie? Metodologická část stanovuje také hypotézy a popisuje použité metody výzkumu, které zahrnují rozhovory s představiteli startupů a analýzy mediálního obrazu těchto subjektů.
Nástroje a možnosti komunikace a jejich využití v pedagogice
Vlasatý, Petr ; Horný, Stanislav (vedoucí práce) ; Vilím, Tomáš (oponent)
Komunikace je základním prostředkem k předávání informací a tedy i pedagodické činnosti. Úspěšnost výuky závisí na vhodném způsobu komunikace a její kvalitě. Srozumitelnost výuky a pochopení přednášeného tématu může významně ovlivnit použití vhodné prezentační techniky. Při práci s touto technikou je nutný její správný výběr i vhodné začlenění ve výuce, stejně jako předchozí příprava podkladů a zvážení všech důležitých vlastností prostředí, kde bude výuka probíhat.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.