Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
The Influence of Web Page on Business Success
Boltižiar, Víťazoslav ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This Bachelor Thesis analyses function and role of the Web presentation in the business life of the company. The beginning deals with description of the theoretical knowledge, further it characterizes web presentation, situation on the online market and the last part, my own solution, is dedicated to the web solution of the Imafex Computer’s ltd company.
Marketingová analýza prodeje softwarového produktu veřejnému sektoru.
Krausová, Patrícia ; Machek, Martin (vedoucí práce) ; Kolouchová, Daniela (oponent)
Cílem této bakalářské práce je rozbor marketingových postupů při prodeji softwaru veřejné správě, za pomoci případové studie česko-slovenské softwarové společnosti, Atbon, a.s.. Práce si také klade za cíl zmenšit současnou znalostní mezeru v dané problematice, a to jak v akademické, tak v praktické sféře. Studie je rozdělena do dvou částí. První část, teoretická, představí charakteristiky různých typů trhů, softwarového průmyslu a popíše základy marketingové strategie, taktiky a analytických nástrojů, které budou použity při rozboru dané společnosti. Část praktická se zaměří na společnost Atbon, a.s., popíše a zanalyzuje její marketingovou činnost při prodeji nového softwarového produktu veřejnému sektoru. Na základě výsledků analýzy budou učiněny závěry a konkrétní doporučení.
The Influence of Web Page on Business Success
Boltižiar, Víťazoslav ; Chalupský, Vladimír (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
This Bachelor Thesis analyses function and role of the Web presentation in the business life of the company. The beginning deals with description of the theoretical knowledge, further it characterizes web presentation, situation on the online market and the last part, my own solution, is dedicated to the web solution of the Imafex Computer’s ltd company.
Marketing obchodních řetězců
Žižková, Veronika ; Štědroň, Bohumír (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Tato bakalářská práce se zabývá marketingem vybraných obchodních řetězců. Součástí první části je teoretický pohled na marketing obchodu. Druhá část je zaměřena na české obchodní řetězce, na jejich současnou situaci a zahrnuta je i prognóza budoucího vývoje. Součástí je i výzkum, který je proveden v Roudnici nad Labem a to na základě mnou vytvořeného dotazníku. Mezi hlavní cíle patří zjistit, jak zákazníci hodnotí místní obchodní řetězce a podle kterých kritérií se rozhodují při výběru prodejny.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.