Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podvozek skládkového stroje
Schűssel, Jiří ; Krása, Jakub (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá kolejovým podvozkem skládkového stroje používaného v tepelných elektrárnách. Náplní této práce je koncepční návrh dvoustopého kolejového podvozku s vahadlovým uspořádáním. Dále zjištění maximálního zatížení kol podvozku při provozních zatíženích stroje. Zjištěné hodnoty zatížení jsou použity pro návrh dvoukolého hnaného vahadla a jeho hlavních součástí. Součástí práce je také konečnoprvková pevnostní analýza navrženého vahadla a projekční výkres. Diplomová práce byla zpracována ve spolupráci s firmou NOEN a. s.
Hydraulické tlumiče podvozků kolejových vozidel
Odehnal, Lukáš ; Jeniš, Filip (oponent) ; Kubík, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá především konstrukčním řešením různých adaptivních tlumičů určených pro podvozky kolejových vozidel. Nejprve je sestaven obecný přehled informací týkajících se tohoto tématu. Následně jsou v hlavní části práce detailněji rozebrány současné konstrukce adaptivních tlumičů, které již byly testovány v praxi. Na závěr práce jsou konstrukce tlumičů včetně použitých parametrů porovnány za účelem získání dostatečně velkého statistického souboru, který by měl vést k usnadnění vývoje nového elektronicky řiditelného tlumiče na VUT v Brně.
Konstrukční návrh pákové drezíny
Uhrovič, Jakub ; Otipka, Václav (oponent) ; Rekem, Jakub (vedoucí práce)
Práce se zabývá konstrukčním návrhem ruční pákové drezíny, která má po zhotovení sloužit jako turistická atrakce v muzeu KŽM Vrútky v Martině. První část práce podává stručné informace o historii a účelu drezín. Jsou zde popsány konstrukce některých konkrétních typů drezín. Druhá část práce se zaměřuje na samotnou konstrukci vlastního návrhu, přičemž využívá získané informace z první části. Jsou zde podrobně popsána jednotlivá konstrukční řešení navržené drezíny. Ve třetí části jsou zkoumána silová působení na prvky mechanismu. Následně jsou pomocí analytických metod výpočtů ověřeny pevnostní charakteristiky vybraných částí. Na závěr je dle zadání zhotovena výkresová dokumentace některých částí.
Hydraulické tlumiče podvozků kolejových vozidel
Odehnal, Lukáš ; Jeniš, Filip (oponent) ; Kubík, Michal (vedoucí práce)
Tato bakalářská práce se zabývá především konstrukčním řešením různých adaptivních tlumičů určených pro podvozky kolejových vozidel. Nejprve je sestaven obecný přehled informací týkajících se tohoto tématu. Následně jsou v hlavní části práce detailněji rozebrány současné konstrukce adaptivních tlumičů, které již byly testovány v praxi. Na závěr práce jsou konstrukce tlumičů včetně použitých parametrů porovnány za účelem získání dostatečně velkého statistického souboru, který by měl vést k usnadnění vývoje nového elektronicky řiditelného tlumiče na VUT v Brně.
Podvozek skládkového stroje
Schűssel, Jiří ; Krása, Jakub (oponent) ; Pokorný, Přemysl (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá kolejovým podvozkem skládkového stroje používaného v tepelných elektrárnách. Náplní této práce je koncepční návrh dvoustopého kolejového podvozku s vahadlovým uspořádáním. Dále zjištění maximálního zatížení kol podvozku při provozních zatíženích stroje. Zjištěné hodnoty zatížení jsou použity pro návrh dvoukolého hnaného vahadla a jeho hlavních součástí. Součástí práce je také konečnoprvková pevnostní analýza navrženého vahadla a projekční výkres. Diplomová práce byla zpracována ve spolupráci s firmou NOEN a. s.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.