Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 7 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Generátor vizitek
Šerý, Radek ; Švub, Miroslav (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Vizitky dnes patří k běžné denní komunikaci jako snadný nástroj pro výměnu základních informací. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, která bude každému umožňovat vytvořit si vizitku odpovídající patřičným typografickým zákonitostem. Výstupem aplikace je PDF soubor obsahující vizitky a ořezové značky a je tak připraven k okamžitému tisku a rozřezání na jednotlivé vizitky.
Generátor vizitek
Jílek, Josef ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Dnes jsou vizitky samozřejmou součástí profesního i osobního života a plní roli nosiče základních informací. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, pomocí které si každý bude moci jednoduchou formou vytvořit vizitky podle předem definovaných šablon. Taktéž bude plnit funkci pomocníka grafikům, pro jednoduché získání homogenních dat pro hromadnou tvorbu vizitek celé společnosti.
Interactive apps for education of vector graphics theory
Lipa, Matúš ; Šeda, Pavel (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
This work deals with the creation of several interactive web applets for education of vector graphics. Described is the image signal, his discretization, vector and bitmap types of image record. Further they describe selected vector curves, their properties, algorithms for their construction and usage. The principles of rasterization of basic vector objects are explained. Using the Figma tool, graphical user interfaces for each applet are designed. These applets are implemented using HTML and Javascript. The implemented applets are placed on web pages that are used in computer graphics education.
Interactive apps for education of vector graphics theory
Lipa, Matúš ; Šeda, Pavel (oponent) ; Rajmic, Pavel (vedoucí práce)
This work deals with the creation of several interactive web applets for education of vector graphics. Described is the image signal, his discretization, vector and bitmap types of image record. Further they describe selected vector curves, their properties, algorithms for their construction and usage. The principles of rasterization of basic vector objects are explained. Using the Figma tool, graphical user interfaces for each applet are designed. These applets are implemented using HTML and Javascript. The implemented applets are placed on web pages that are used in computer graphics education.
Generátor vizitek
Šerý, Radek ; Švub, Miroslav (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Vizitky dnes patří k běžné denní komunikaci jako snadný nástroj pro výměnu základních informací. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, která bude každému umožňovat vytvořit si vizitku odpovídající patřičným typografickým zákonitostem. Výstupem aplikace je PDF soubor obsahující vizitky a ořezové značky a je tak připraven k okamžitému tisku a rozřezání na jednotlivé vizitky.
Generátor vizitek
Jílek, Josef ; Vlk, Jan (oponent) ; Chudý, Peter (vedoucí práce)
Dnes jsou vizitky samozřejmou součástí profesního i osobního života a plní roli nosiče základních informací. Tato bakalářská práce se zabývá tvorbou webové aplikace, pomocí které si každý bude moci jednoduchou formou vytvořit vizitky podle předem definovaných šablon. Taktéž bude plnit funkci pomocníka grafikům, pro jednoduché získání homogenních dat pro hromadnou tvorbu vizitek celé společnosti.
Příprava grafických dat v aplikacích IS - testování forem převodu rastrové a vektorové grafiky
Parma, Lukáš ; Šedivá, Zuzana (vedoucí práce) ; Horný, Stanislav (oponent)
Tato práce je zaměřena především na testování software (dále jen SW) pro převod mezi bitmapovou a vektorovou grafikou. Práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části jsou vysvětleny základní typy grafik, jejich rozdíly, použití, výhody a nevýhody. U každého typu grafiky jsou popsány jejich nejznámější formáty. Dále je vysvětlen princip převodu mezi formáty a jednotlivými typy grafik. Podrobně je rozveden princip rasterizace a vektorizace. Praktická část práce je zaměřena především na vektorizaci. Je v ní testováno celkem pět programů na převod bitmapové a vektorové grafiky. Pro testování byly vybrány a definovány čtyři různé typy grafik. Pro porovnávání SW byl použitý vícekriteriální způsob hodnocení. SW je porovnáván ze dvou hledisek. První hledisko porovnává funkcionalitu SW a druhé je zaměřeno na výsledky výstupů vektorizace. Stanovená metodika a výběr kritérií zkoumání byly zvoleny subjektivním pohledem na zadanou problematiku. Závěr práce přináší podrobné výsledky zkoumání spolu s komentářem k jednotlivým sledovaným SW.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.