Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 8 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Heuristiky v rozhodování spotřebitelů na trhu udržitelných potravin
Kučerová, Anna
Udržitelnost a udržitelné potraviny jsou čím dál tím více ve společnosti diskutovaným tématem. Jejich důležitost se zvyšuje kvůli ochraně životního prostředí, které je vlivem potravinového průmyslu ničeno. Diplomová práce byla vytvořena za cílem vytvoření správné marketingové komunikační strategie, k propagaci trvale udržitelných potravin v České republice. Cíle bylo dosaženo pomocí analýzy dotazníkového šetření, kterého se zúčastnilo 750 respondentů (n=750). Na základě jejich odpovědí vznikla marketingová doporučení pro zvýšení prodeje udržitelných potravin, které byly podpořeny behaviorálními teoriemi spotřebitelského chování.
Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno
Selucká, Michaela
Selucká, M., Optimalizace prodejní strategie pobočky Sklizeno. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2018. Tato bakalářská práce se zabývá analýzou prodejní strategie pobočky sítě Sklize-no. Cílem práce je navrhnout doporučení sledované pobočce, aby mohla lépe uspokojovat potřeby svých stávajících zákazníků a získávat nové. Pro splnění zvo-leného cíle je třeba kromě prozkoumání prodejní strategie samotné pobočky, ana-lyzovat i její dodavatele a potenciální konkurenci.
Segmentace trhu bio potravin
Doležalová, Barbora ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Ježková, Renata (oponent)
Cílem této diplomové práce je segmentace trhu bio potravin v České republice na základě postižení podobností či diferencí mezi spotřebiteli potravin v kvalitě bio a zjistit, kdo je typickým spotřebitelem bio potravin. Práce je rozdělena na tři části, teoretickou, metodologickou a praktickou část. V teoretické části je popsán proces, metody a přístupy segmentace trhu, základní pojmy a legislativa k dané problematice. Dále je zmapována aktuální situace na trhu bio potravin v České republice. Marketingový výzkum je přiblížen v metodologické části. Praktickou část tvoří vlastní segmentace trhu bio potravin pomocí sekundárních agenturních dat MML-TGI (za pomoci softwaru Data Analyzer) a primárních dat v podobě kvantitativního výzkumu (za pomocí softwaru PASW). Praktická část začíná analýzou a vymezením trhu bio potravin v České republice. Využitím faktorové a shlukové analýzy byly proměnné zredukovány do faktorů a spotřebitelé bio potravin přiřazeni do shluků (segmentů). Segmenty jsou detailně rozvíjeny prostřednictvím obecné analýzy, kontingenčních tabulek, MCART analýz a vícerozměrných statistických metod. Na závěr práce jsou rozpracovány vhodné marketingové doporučení pro jednotlivé segmenty k jejich efektivnímu marketingovému oslovení.
Vliv původu potravin na zdraví člověka
KUBÍK, Jiří
Bakalářská práce popisuje různé metody produkce potravin, shrnuje vývoj ekologického zemědělství a některé jeho směry. Porovnává tyto možnosti vzhledem k jejich vlivu na lidské zdraví. Praktická část se skládá z dotazníku a jeho vyhodnocení. Úkolem dotazníku bylo prozkoumat spotřebitelské chování vegetariánů a jejich vztah k produktům ekologického zemědělství.
Chování spotřebitele na trhu s regionálními a bio potravinami
Fiala, Jan
Chování spotřebitele na trhu s regionálními a bio potravinami. Mendelova Univerzita v Brně, 2016. Práce se zabývá chováním spotřebitele na trhu s bio a regionálními potraviny s důrazem na jejich originální značení. Praktická část je realizována pomocí kvalitativních výzkumných metod eye-trackingu a hloubkových rozhovorů. Z výsledků práce plyne popis nákupního chování na trhu s bio a regionálními potravinami s ohledem na originální značení. Práce také poskytuje doporučení do praxe v oblasti značení nekonvenčních potravin.
Marketing activities of the chosen company
Fatinová, Nicole ; Procházková, Markéta (vedoucí práce) ; Jaššová, Monika (oponent)
Předmětem této bakalářské práce je přiblížení problematiky marketingu produktů ekologického zemědělství. Teoretická část obsahuje specifikaci green marketingu a jeho srovnání s marketingem konvenčním. Věnuje se popisu green marketingového mixu, segmentaci trhu, ekologickému značení a charakterizuje český trh s bioprodukty. Praktická část obsahuje analýzu vnějšího prostředí a hodnocení marketingové činnosti vybraného podniku, který se zabývá prodejem produktů ekologického zemědělství. Na analýzu trhu je využito dotazníkové šetření, jehož účelem je zmapování postoje zákazníků k bioproduktům. Závěr práce sestává z doporučení pro zlepšení marketingových činností podniku a konkrétních návrhů kampaní na podporu stálých i nových zákazníků.
Porovnání spotřeby energie u "klasické" a "bio" formy zemědělské produkce.
DOHNALOVÁ, Tereza
Práce se zabývá spotřebou energie v konkrétních zemědělských podnicích a jejich porovnáním a následně vyhodnocením. Teoretická část obsahuje charakteristiku, vývoj a srovnání klasického a ekologického zemědělství. Praktická část obsahuje konkrétní zemědělskou výrobu v klasickém i v ekologickém zemědělství a jejich spotřebu energie. Dále pak porovnání obou subjektů navzájem a s normativy.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.