Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 44 záznamů.  předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Získávání externích finančních zdrojů v malých a středních podnicích
Mikuličková, Eva
Bakalářská práce se zabývá získáváním externích finančních zdrojů v malých a středních podnicích. Cílem bakalářské práce je na základě konzultací s relationship manažery zjistiti parametry, které jsou rozhodující pro získání ex-terních finančních zdrojů v malých a středních podnicích v České republice. Dílčím cílem bude určení výhod a nevýhod získávání externích finančních zdrojů na ban-kovním a trhu a mimo bankovní trh pro malé a střední podniky. Základem práce je analýza možností financování malého a středního podnikání a úvěrový proces v České republice.
Analýza studentských účtů
ŠIMKOVÁ, Simona
Hlavním cílem diplomové práce bylo zanalyzovat studentské bankovní účty nabízené vybranými bankovními institucemi na území České republiky. Tato analýza a následné hodnocení bylo založené na prostudování nabízených produktů a také dotazníkovém šetření, které zjišťovalo zájem o studentský bankovní účet, spokojenost, využívání bankovních služeb a dalších produktů. Práce je rozdělena na dvě části, teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá problematikou bankovnictví, popisuje vybrané studentské bankovní účty. V praktické části je srovnání vybraných účtů, vyhodnocení dotazníku a hodnocení stanovených hypotéz. Diplomová práce by mohla pomoci potenciálním klientům bank s výběrem studentského bankovního účtu. Není ovšem možné jednoznačně doporučit jeden produkt.
Financování projektů ze zdrojů EU
Šolková, Jitka ; Čižinská, Romana (oponent) ; Koleňák, Jiří (vedoucí práce)
Tato práce se zabývá financováním projektů ze strukturálních fondů Evropské Unie. Finance na realizaci úspěšných projektů žadatelé nejčastěji získávají formou dotací z Evropského sociálního fondu. Práce dále zjišťuje, jak vybrané české banky mohou pomoci v čerpání dotací z EU. Jaké programy nabízí.
Analýza nabídky bankovních produktů určených studentům
Voráčová, Marcela ; Blahová, Naděžda (vedoucí práce) ; Marková, Jana (oponent)
Bakalářská práce se zabývá bankovními produkty pro studenty. Teoretická část popisuje tři základní přístupy k systematizaci bankovních produktů. Praktická část se zaměřuje na analýzu základních bankovních produktů konkrétních bank působících v České republice a na Slovensku a na jejich následnou komparaci. Porovnávanými produkty jsou studentský účet, kontokorent, kreditní karta a spotřebitelské úvěry pro studenty. Práce se dále zabývá možností zavedení školného v České republice a přístupy k systému půjček pro studenty, které jsou využívány ve světě. Také obsahuje případovou studii, která zkoumá, zda má zavedení školného vliv na chování studentů a vysokoškolských institucí.
Poplatková politika bank v ČR
Burešová, Adéla ; Steininger, Michal (vedoucí práce) ; Eva, Eva (oponent)
Diplomová práce se zabývá poplatkovou politikou bank v ČR, což je ožehavé téma v posledních letech. Cílem práce je analyzovat a komparovat vybrané bankovní poplatky v ČR. Dílčím cílem je posoudit vybrané bankovní poplatky z hlediska důležitosti tvorby zisku banky a z hlediska klienta banky. V úvodu teoretické části je popsána základní charakteristika bankovnímu systému. Dále jsou charakterizovány bankovní produkty a služby, bankovní poplatky a politika bankovních poplatků. Součástí vlastní práce je dotazníkové šetření a analýza bankovního trhu z pohledu bankovních institucí v letech 2007 až 2014. Vlastní práce mimo jiné také obsahuje finanční analýzu v letech 2007 až 2015 a analýzu bankovního trhu z pohledu klienta, kde jsou srovnány vybrané bankovní instituce na základě poplatků a komparace vybraných bankovních produktů na základě poplatků. Jsou nadefinovány tři vzorové skupiny, kterým je doporučen nejvýhodnější bankovní produkt a bankovní instituce. V závěru práce jsou formulovány výsledky a doporučení bankám a klientům. Pro daného klienta Student vyšel nejlépe běžný účet UniCredit Bank, U Konto pro mladé. Aktivnímu klientovi byla též doporučena UniCredit Bank s bankovním produktem UKonto. Pro cílenou vzorovou skupinu Důchodce je nejvýhodnější bankou mBank, kde činí měsíční náklady 70 Kč. Klient správnou volbou banky může ušetřit až tisíce Kč/rok.
Statistické porovnání vybraných bankovních produktů ve vybraných bankách
Salamánková, Jiřina ; Prášilová, Marie (vedoucí práce) ; Kudlík, Michal (oponent)
Bakalářská práce analyzuje vývoj dětských a studentských účtů u dvou vybraných bank. Využívá metody popisné statistiky, postupů pro popis a modelování časových řad. V dotazníkovém šetření zkoumá názory a požadavky klientů na tyto bankovní produkty a vyhodnocuje je za pomoci metod popisné statistiky a metod pro hodnocení závislosti kvalitativních znaků. Práce přináší obecná doporučení platná pro všechny banky v oblasti dětských a studentských účtů a také výsledky komparace dvou zkoumaných bank.
Analýza spořících bankovních účtů a porovnání jejich nabídek na českém bankovním trhu
Richtrová, Lucie ; Steininger, Michal (vedoucí práce) ; Aneta, Aneta (oponent)
Bakalářská práce se zabývá spořícími bankovními účty, především z hlediska výhodnosti pro klienta. Cílem práce je charakterizovat a porovnat spořící účty, které jsou dostupné na českém finančním trhu a najít nejvýhodnější spořící účet. Rešeršní část práce definuje pojmy spojené s bankovnictvím a se spořícími produkty, především tedy pojmy spojené se spořícím účtem. V první části vlastní práce je vyhodnocena anketa, která má za úkol zjistit nejvyužívanější banky a informace o jednotlivých bankovních účtech. Čtyři nejvyužívanější bankovní instituce jsou v další části podrobněji porovnány a posouzeny dle výhodnosti, především dle výše úrokové míry a nákladů spojených s vedením účtu. Porovnávané banky jsou ČSOB, ING Bank, Air Bank a Česká spořitelna. Na základě čestností odpovědí v anketě byl vytvořen fiktivní klient, díky kterému došlo k posouzení výhodnosti spořících účtů u čtyř bankovních institucí na základě reálných výpočtů. Z provedených analýz vyplývá, že nejlepší a zároveň nejvyužívanější spořící účet je od Air Bank.
Marketingový výzkum spokojenosti zákazníků s produkty bankovních institucí
Hurta, Adam ; Dodek, Radim (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Bakalářská práce se věnuje marketingovému výzkumu spokojenosti veřejnosti s produkty bankovních institucí. Je zaměřena na analýzu základního bankovního produktu konkrétních bank působících na českém bankovním trhu. Teoretická část je věnována definici zákazníka a jeho pojetí, vymezení marketingu, postupům marketingového průzkumu včetně jeho nástrojů. Dále se věnuje obecné charakteristice bankovních institucí a daného bankovního produktu. Praktická část se zabývá průzkumem spokojenosti veřejnosti s nabízeným produktem, následnou analýzou shromážděných dat a návrhem na případné zlepšení produktu a služeb.
Vliv bankovních produktů na cenu stavby z pohledu dodavatele
Jůn, Ladislav ; Buchalová, Jana (oponent) ; Chovancová, Jitka (vedoucí práce)
Diplomová práce je zaměřena na stanovení poplatků za bankovní služby a jejich podíl na celkové ceně realizace díla. V teoretické části je přiblížen z pohledu dodavatele průběh stavební zakázky od vyhledávání zakázek po sepsání smlouvy o dílo, která je podrobně popsána. Dále byly objasněny způsoby stanovení nabídkové ceny stavby, jak je stavba financována. Následuje rozbor bankovních produktů, jež se týkají stavebních zakázek, co je jejich smyslem, jaká je jejich cena. Praktická část je zaměřena na finanční náklady několika stavebních firem a jejich analýzu. Poslední je konkrétní zakázka, která je popsána z hlediska postupně narůstajících finančních nákladů.
Analýza internetového bankovnictví
Škoda, Ondřej ; Schlossberger, Otakar (vedoucí práce) ; Rybák, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je analyzovat současnou situaci ohledně internetového bankovnictví. První část práce se soustředí na zařazení samotného pojmu a charakteristiku jeho vlastností a možností. Práce se postupně věnuje nutným podmínkám pro používání internetového bankovnictví, metodám zabezpečení a poskytovaným službám v jeho rámci. Druhá část doplňuje teoretické poznatky o praktickou analýzu internetového bankovnictví tří bank působících v České republice. Srovnání se skládá ze čtyř částí. Každá z nich hodnotí rozdílný aspekt: základní služby, doplňkové služby, vizuální zpracování a zabezpečení. Internetové bankovnictví je populární služba s velkým potenciálem, který může být využit jeho poskytovatelem. Právě inovace internetového bankovnictví tvoří největší rozdíly mezi bankami, jelikož základní služby a zabezpečení zvládají obecně na dobré úrovni.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 44 záznamů.   předchozí11 - 20dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.