Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 217 záznamů.  začátekpředchozí176 - 185dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Global Marketing Strategy of Škoda Auto Inc.
Šlégl, Martin ; Koudelka, Jan (vedoucí práce) ; Šanda, Jakub (oponent)
Cílem této diplomové práce na téma "Market Analysis of Škoda Auto in China" je analýza postavení Škody Auto a.s. na čínském trhu. Škoda Auto se svojí více než stoletou historií a sídlem v Mladé Boleslavi patří k nejstarším automobilkám na světě a zároveň je součástí koncernu Volkswagen Group. Škoda Auto je globální značkou, která je přítomna na všech velkých trzích včetně rozvojových zemí, jako je Rusko, India a Čína. Ačkoliv Škoda Auto vstoupila na čínský trh nedávno - v roce 2007 s modelem Octavia -- v prvním pololetí roku 2011 zde již prodala 112 000 automobilů, a od roku 2010 je tento trh pro Škodu Auto největším, následován Německem a Českou Republikou. Toto diplomová práce popisuje postavení Škody Auto v Číně a popisuje rozdíly mezi evropskými a čínskými verzemi modelů.
The impact of oil shocks in the seventies on the U.S. automotive industry
Líra, Marián ; Tajovský, Ladislav (vedoucí práce) ; Jeřábková, Zdenka (oponent)
Období sedmdesátých let bylo charakteristické událostmi ropných krizí, kterédefinovaly hospodářský vývoj celé dekády v USA. V teoretické části se práce věnujemakroekonomickým konsekvenciám zvýšených cen ropy a přibližuje ekonomickou teorii, která považuje ropné šoky za součást širších hospodářských problémů ve sledovaném období sedmdesátých let. V analytické části již přistupuje ke zkoumánívlivu zvýšených cen ropy na konkrétní odvětví. Popisuje výkonnostní indikátoryautomobilových producentů v USA, přibližuje vstup nových konkurentů na americkýautomobilový trh a postupnou ztrátu dominance domácích značek. Dále analyzujechování spotřebitelů ve smyslu preferencí nových modelových produktů a využíváníosobních dopravních prostředků. V závěru se věnuje legislativním opatřením a jejich vlivu na vývoj automobilové kultury v USA. Syntézou statistik odvětví, regulačních opatření a ekonomických studií práce přináší názor, že příležitosti pro změny v automobilovém průmyslu vlivem ropných šoků v sedmdesátých letech sice nastaly,ale v dlouhém období zůstaly nevyužity, čímž neeliminovali riziko potenciálního dopadu budoucích ropných krizí na automobilové odvětví ve Spojených státechamerických.
Vybrané problémy vplyvu globalizácie na český automobilový priemysel
Fedor, Marek ; Plchová, Božena (vedoucí práce) ; Korandová, Jiřina (oponent)
Bakalářská práce se zaměřuje na vlivy globalizace a jejich působení na jednotlivé oblasti českého automobilového průmyslu.Charakterizuje jev globalizace obecně i specificky z pohledu světové automobilové výrovy. Mapuje historii a vývoj automobilové výroby v České republice. Detailně zachycuje oblasti českého automobilového průmyslu, ve kterých vlivem globalizace došlo k výrazným změnám za poslení dvě dekády. Z ekonomického hlediska doplňuje vliv těchto změn na celkové postavení automobilového průmyslu v hospodářství ČR. V závěru bakalářská práce nabízí pohled na aktuální situaci v jednotlivých závodech českého automobilového průmyslu.
Vývoj zahraničního obchodu v automobilovém průmyslu ČR
Kadleček, Jiří ; Klosová, Anna (vedoucí práce) ; Handzel, Přemysl (oponent)
Světový automobilový průmysl prochází turbulentním obdobím. Ať už se jedná o změny v teritoriální struktuře, změny v poptávce a v neposlední řadě zavádění ekologických postupů jak do výroby, tak i do provozu motorových vozidel. Automobilový průmysl je jedno z nejdůležitějších odvětví zahraničního obchodu České republiky. Cílem této práce je zanalyzovat vývoj zahraničního obchodu v tomto odvětví. Největší objem zahraničního obchodu realizuje Česká republika se svými sousedními zeměmi -- největších obratů dosahuje se Spolkovou republikou Německo a se Slovenskem. Vývoz motorových vozidel tvoří více než 16 % celkového českého vývozu a dovoz této skupiny zboží tvoří více než 8 % celkových dovozů České republiky. Výroba a export automobilů z České republiky rostla až na mírné výkyvy a v roce 2010 překročil poprvé počet vyrobených osobních automobilů hranici jednoho milionu vyrobených kusů, což řadí Českou republiku k největším producentům automobilů. I přes finanční krizi čeští výrobci automobilů nijak neomezili výrobu a naopak díky šrotovnému ve většině evropských zemí svou produkci zvýšili. Většina zde vyrobených motorových vozidel putuje na export. Na automobilovém průmyslu je závislý velký počet subdodavatelů, kteří dodávají různé díly, ale i pracovních agentur, které zde nalézají uplatnění pro své pracovníky. Čeští výrobci osobních automobilů očekávají další nárůst produkce v dalších letech.
Management nadnárodní společnosti a finanční krize
Bačák, Marian ; Dvořák, Jiří (vedoucí práce) ; Fuňák, Pavel (oponent)
Práce se zabývá vývojem a řízením nadnárodní společnosti, která čelí důsledkům finanční krize. Zahrnuty jsou teoretické poznatky týkající se mezinárodního managementu a analýzy podniku, které jsou následně prakticky aplikovány na firmu General Motors Corporation. Výsledkem strategických analýz je zmapování současné situace firmy, určení možného vývoje do budoucna a navržená doporučení.
Současná finanční krize a její dopad na mezinárodní obchod
Peterka, Martin ; Drozen, František (vedoucí práce) ; Marková, Jana (oponent)
Práce si klade za cíl jednak objasnit faktory, které vedly ke vzniku současné finanční krize, a dát je do souvislostí. Důraz je kladen zejména na způsob poskytování hypoték v USA, politiku FEDu a na kreditní deriváty. Dále se práce věnuje dopadům krize na významná odvětví, trhy a státy. Jsou diskutovány účinky krize na bankovnictví, akciové a komoditní trhy, realitní sektor a automobilový průmysl jako na důležité determinanty mezinárodního obchodu. Krátce je naznačeno, jak se s krizí vypořádaly státy jako Německo, Čína, USA a i Česká republika. Závěr práce je pak věnován dopadům krize na mezinárodní obchod, které vyplývají z problematiky řešené v předchozích částech. Diskutována je komoditní i teritoriální struktura mezinárodního obchodu v letech krize, zdůrazněny jsou pak dopady na zahraniční obchod České republiky.
Vývoj zahraničního obchodu České republiky v automobilovém průmyslu
Pešík, Jan ; Petříček, Václav (vedoucí práce) ; Čajka, Radek (oponent)
Diplomová práce se zabývá vývojem automobilového průmyslu v zahraničním obchodě ČR v letech 1993-2009. Práce se skládá ze tří částí: první část se věnuje domácím výrobcům v automobilovém průmyslu jako straně pozdějšího vývozu, druhá část mapuje dovoz automobilů do ČR a třetí část popisuje a analyzuje vývoj zahraničního obchodu a úlohu automobilového průmyslu v zahraničním obchodě ČR.
Analýza územního rozložení automobilového průmyslu v České republice
Rajtr, Vojtěch ; Damborský, Milan (vedoucí práce) ; Říhová, Gabriela (oponent)
Práce se zabývá lokalizací automobilového průmyslu v České republice. Hlavní cílem práce je nalézt regiony se silnou koncentrací automobilového průmyslu. Práce se zaměřuje na lokalizační teorie a zhodnocení lokalizačních faktorů. Praktická část obsahuje na základě analytické, kartografické a statistické metody výpočet lokalizačních kvocientů, lokalizační křivky, tvorbu kartogramů, analýzu vybraných regionů s nejvyšší koncentrací automobilového průmyslu a určení významných lokalizačních faktorů automobilového průmyslu v České republice.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 217 záznamů.   začátekpředchozí176 - 185dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.