Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 6 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Zpětná vazba
Smolek, Adam ; Suchánek, Jiří (oponent) ; Šrámek, Jan (vedoucí práce)
Tématem diplomové práce je zpětná vazba, chápaná doslovně jako technický princip v tvorbě audiovizuálního díla, ale také jako obecný princip reflexivity. Do rámce diplomové práce jsou takto zahrnuty dramaturgické, kurátorské a produkční aktivity autora, které jsou chápány nejen jako autonomní tvůrčí výstupy, ale také jako zpětnovazebné systémy. Výsledkem práce je autorský nástroj operující s obrazovými a zvukovými daty odvozenými ze záznamů proběhnuvších projektů z oblasti tvorby výstav, kulturních a hudebních akcí. Práce jednak usiluje o zhodnocení realizovaných projektů posunem na meta-rovinu uměleckého díla, jejím výstupem je samotné vytvoření audiovizuálního nástroje, ale podstatná je rovněž konceptuální rovina využití mechanismu zpětné vazby k úvahám o sobě samotném v interpersonálních vztazích.
Metodika filmové a audiovizuální výchovy: Cesta do světa pohyblivých obrazů
Hlavicová, Lucie ; Vondrášková, Markéta ; Forejt, Jiří ; Bednařík, Pavel
Text této publikace přináší vhled do problematiky filmové a audiovizuální výchovy v České republice. Rady a tipy jak lze k výuce na různých stupních neformálního vzdělávání přistupovat, a především přehled dvaceti čtyř inspirativních metod a cvičení, jichž lze ve výuce využívat. Může také sloužit jako inspirace pro formální vzdělávání. Text vychází ze zkušeností dvanácti odborníků s dlouholetou praxí v oboru, kteří předkládají čtenářům z řad pedagogů a lektorů svá know-how ve snaze ulehčit jim v pedagogické praxi. Práce je zaměřena na tvůrčí oblast filmové a audiovizuální tvorby i na práci s filmovou projekcí a následnou analýzou audiovizuálních děl, se kterými mohou pedagogové ve výuce kreativně pracovat. Návody, jak filmovou a audiovizuální výchovu efektivně začleňovat do vyučování, i odkazy na vhodnou literaturu a další lektorskou a metodickou pomoc začínajícím pedagogům.
Plný text: Stáhnout plný textPDF
Filmová a audiovizuální výchova
Pěnička, Martin ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Tématem bakalářské práce je současná problematika v oblasti filmové a audiovizuální výchovy. Seznamuje s počáteční historií kinematografie, cílem filmové a audiovizuální výchovy, přehledem dostupných škol, filmových festivalů, zařazením filmové a audiovizuální výchovy dle školního vzdělávacího stupně. Dále se zabývá propojenosti daného předmětu s mediální výchovou, následně se zabývá průzkumem mediální gramotností. Praktická část práce má ukázat filmovou a audiovizuální výchovu v praxi, ukazuje zájem dětí o tuto oblast a výsledky, které byly převzaté z uskutečněné praxe.
Filmová a audiovizuální výchova
Pěnička, Martin ; Syřiště, Ivo (vedoucí práce) ; Hanková, Zdeňka (oponent)
Tématem bakalářské práce je současná problematika v oblasti filmové a audiovizuální výchovy. Seznamuje s počáteční historií kinematografie, cílem filmové a audiovizuální výchovy, přehledem dostupných škol, filmových festivalů, zařazením filmové a audiovizuální výchovy dle školního vzdělávacího stupně. Dále se zabývá propojenosti daného předmětu s mediální výchovou, následně se zabývá průzkumem mediální gramotností. Praktická část práce má ukázat filmovou a audiovizuální výchovu v praxi, ukazuje zájem dětí o tuto oblast a výsledky, které byly převzaté z uskutečněné praxe.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.