Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 14 záznamů.  předchozí11 - 14  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza pojištění domácnosti na českém pojistném trhu
Davídková, Adéla ; Ducháčková, Eva (vedoucí práce)
Cílem práce je zjistit současný stav pojištění domácnosti na českém pojistném trhu a porovnat produkty pojišťoven, které tento typ pojištění nabízejí. Práce nejprve obsahuje obecnou charakteristiku produktu. Charakterizuje základní pojmy, kterými jsou předmět pojištění, krytá rizika, pojistné a základní rozdělení pojištění domácnosti. Dále jsou v práci popsány produkty jednotlivých pojišťoven, jejichž popis vždy obsahuje rozsah krytých rizik, výhody a specifika produktu a nabídku asistenčních služeb. Pak je zde uvedeno shrnutí problematiky pojištění domácnosti podle analýzy jednotlivých hodnotících kritétií, modelový příklad a informace o postavení pojištění domácnosti na českém pojistném trhu. V závěru jsou popsány získané poznatky z prozkoumání jednotlivých produktů pojišťoven.
Analýza disponibilních metod a nástrojů krizového řízení v podniku zaměřeném na poskytování asistenčních služeb
Šefčíková, Jana ; Antušák, Emil (vedoucí práce) ; Kopecký, Zdeněk (oponent)
Cílem této práce je analyzovat metody a praktické zkušeností s řízením krizí v konkrétním podniku zaměřeném na asistenční služby, a to rozborem aplikace tohoto řízení během konkrétních krizových situací. Na základě výsledků provedených analýz budou poté priorizovány použité metody a doporučen optimální model řízení rizik a krizí v podniku podobného typu.
Francouzské organizace v ČR jako pomoc francouzským podnikům při vstupu na český trh
Ekslerová, Vladěna ; Mišovská, Soňa (vedoucí práce) ; Mišovská, Soňa (oponent)
Práce popisuje a hodnotí služby, které poskytují francouzské organizace v České republice francouzským podnikům, které chtějí vstoupit na český trh (export, implantace, navázání kooperačních vztahů). Francouzsko-česká obchodní komora, Mission économique, soukromé společnosti. Kulturně sociální zázemí Francouzů žijících v ČR. Francouzsko-české hospodářské vztahy. Specifika jednání s francouzskými partnery.
Marketingová strategie firmy Team Trackers v mezinárodním leteckém průmyslu
Brodská, Olga ; Sztogrynová, Miroslava (vedoucí práce) ; Šípková, Martina (oponent)
Tato diplomová práce se zabývá zhodnocením marketingové strategie společnosti Team Trackers. Společnost Team Trackers poskytuje asistenční služby leteckým společnostem. Tyto služby zahrnují péči o pasažéry leteckých společností od prvního telefonického kontaktu s cestujícím až po výpočet a vyplacení odškodnění pasažérovi. První část této diplomové práce obsahuje informace o společnosti Team Trackers, zhodnocení výběru umístění společnosti a okolnosti založení. Dále jsou zde informace o strategických leteckých aliancích. Další část se zabývá organizační strukturou, marketingovým mixem společnosti a SWOT analýzou firmy Team Trackers. Následuje krátké zhodnocení výzkumu potenciálu trhu a strategie v oblasti informačních technologií.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 14 záznamů.   předchozí11 - 14  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.