Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
LABORARTORY BRNO
Smržová, Kristýna ; Veselá, Markéta (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Navrhuji dvě budovy, budovu galerie a polyfunkční objekt. Pro moje návrhové řešení bylo stěžejní, že se nacházíme na místě s velmi fregventovanou dopravou a téměř žádnou rozptylovou plochou. Zároveň, ale navrhuji primárně galerii, proto jsem se rozhodla blok otevřít a vynechat průchody do vnitrobloku, abych budově galerie odlehčila. Se stejným záměrem kosím stěnu hlavní fasády do ulice Koliště a vytvářím tak volnější parter. Galerie se stává samostatně stojící budovou a prostor kolem působí volněji. Chtěla jsem dosáhnout takového dojmu, aby dům působil jako kámen, jako něco kvalitního a stabilního, proto jsem zvolila beton jako nosnou konstrukci i jako pohledový materiál. Konstrukce je železobetonová monolitická. Druhý dům je polyfunkční a přímo sousedí s budovou Komerční banky
LABORARTORY BRNO
Smržová, Kristýna ; Veselá, Markéta (oponent) ; Kratochvíl, Jan (vedoucí práce)
Navrhuji dvě budovy, budovu galerie a polyfunkční objekt. Pro moje návrhové řešení bylo stěžejní, že se nacházíme na místě s velmi fregventovanou dopravou a téměř žádnou rozptylovou plochou. Zároveň, ale navrhuji primárně galerii, proto jsem se rozhodla blok otevřít a vynechat průchody do vnitrobloku, abych budově galerie odlehčila. Se stejným záměrem kosím stěnu hlavní fasády do ulice Koliště a vytvářím tak volnější parter. Galerie se stává samostatně stojící budovou a prostor kolem působí volněji. Chtěla jsem dosáhnout takového dojmu, aby dům působil jako kámen, jako něco kvalitního a stabilního, proto jsem zvolila beton jako nosnou konstrukci i jako pohledový materiál. Konstrukce je železobetonová monolitická. Druhý dům je polyfunkční a přímo sousedí s budovou Komerční banky
Alternativní programy artového kina jako nástroj ke zvýšení jeho atraktivity
Stránská, Alžběta ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Práce se zabývá strategií a aktivitami artových kin a to zejména pražských kin Aero, Světozor, Oko a s nimi spjaté filmové distribuční společnosti Aerofilms. Tyto subjekty totiž nejvýrazněji určují trendy na české kinematografické scéně a tato práce se zaměří na jejich konkrétní příklady. Teoretická část popíše způsoby, jakými se artová kina vymezují vůči své konkurenci a zároveň zvyšují svou prestiž i diváckou návštěvnost. Tyto způsoby zahrnují především tvorbu atraktivního programu a snahu o vytvoření identifikace diváka s kinem, jeho "loajalitu". Artové kino, resp. distribuční společnost nabízí k filmovému zážitku přidanou hodnotu, případně tento zážitek posouvá zcela za hranice tradičního pojetí kina. Praktická část se bude soustředit na vybrané příklady alternativních programů. Popíše okolnosti jejich vzniku, původní záměry, cíle a jak prakticky probíhá jejich organizace a fungování. Dále má za úkol nastínit vize do budoucnosti a zhodnotit význam a diváckou úspěšnost projektů.
Dramaturgie a financování artového kina Světozor
Tůmová, Barbora ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Tyslová, Irena (oponent)
Bakalářská práce sleduje fenomén artových kin se zaměřením na oblasti dramaturgie a financování. Jejím cílem je obecně představit historické i současné vnímání artového filmu, vznik instituce artového kina a různé možnosti jejich financování prostřednictvím veřejných či soukromých podpor. Praktická část předloží detailnější vhled do dramaturgie a financování pražského artového kina Světozor. Ve svém výsledku text potvrzuje, že přitažlivost artových kin nespočívá jen ve specifické programové nabídce artových filmů a že zaměření se na prezentaci alternativní kultury sebou nutně nenese finanční závislost na veřejných zdrojích.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.