Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 35 záznamů.  1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam: Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Výpočetní nástroj pro deformačně-napěťovou analýzu mechanicky zatížené kruhové a mezikruhové desky
Dohnal, Jakub ; Majer, Zdeněk (oponent) ; Ševeček, Oldřich (vedoucí práce)
Bakalářská práce se primárně zabývá vytvořením výpočetního nástroje pro deformačně-napěťovou analýzu rotačně symetrických kruhových a mezikruhových desek. K tomuto účelu byl použit komerční software MATLAB a jeho součást APP DESIGNER. Program využívá analytických vztahů obecné pružnosti a pevnosti pro řešení diferenciálních rovnic pro několik typů desek a zatížení. Součástí bakalářské práce je rovněž parametrická studie porovnávající výstupy analytického a numerického modelu založeného na metodě konečných prvků, mající za cíl identifikovat praktickou oblast použitelnosti analytického řešení a jeho přesnost pro daný konkrétní případ desky.
Návrh mobilní aplikace pro podporu webového portálu
Kovařík, Ondřej ; Štepník, Štefan (oponent) ; Dydowicz, Petr (vedoucí práce)
Práce se zabývá vývojem mobilní aplikace pro běžkaře. Postupně mapuje proces vývoje; od analýzy, přes návrh, až po předpoklady budoucího vývoje. Aplikace je vyvíjena pro platformu iOS. Součástí práce je také návrh možností monetizace.
Mobilní aplikace pro netradiční seznamování lidí
Demel, Jan ; Burget, Radek (oponent) ; Hynek, Jiří (vedoucí práce)
Cílem této práce je vytvořit novou seznamovací aplikaci, která napravuje nedostatky stávajících řešení. Jako hlavní nedostatky se ukázaly neosobní seznamování a souzení na základě vnějšího vzhledu. Ty jsou napraveny užitím geolokačních nástrojů pro vyhledání spojení v blízkém okolí, psychologického modelu MBTI a omezením času, po který si uživatelé mohou psát. V práci je postupně rozebrána problematika současných aplikací, návrh řešení dílčích problémů a poté popis implementace samotné aplikace. Ta se skládá z multiplatformní mobilní aplikace a API. Samotná multiplatformní aplikace byla implementována jako mobilní nativní aplikace použitím React Native. API bylo implementováno jako REST API. Aplikace využívá služeb Firebase pro uchovávání dat, zasílání notifikací a autentizaci uživatelů. Pro vyhledávání vhodných spojení v okolí je použito lokalizační API zařízení.
Vytvoření počítačové hry pro získání anotací
Šujan, Tomáš ; Beran, Vítězslav (oponent) ; Smrž, Pavel (vedoucí práce)
Úkolem této bakalářské práce je vytvoření herní aplikace pro mobilní operační systém Android, za účelem získávání obrazových anotací. Hlavním účelem aplikace je zjednodušení a vylepšení tohoto procesu, rozšíření anotací a poskytování zábavy uživatelům. Implementace aplikace proběhla s použitím programovacích jazyků Android pro klientskou část a PHP pro serverovou část.
Webová a mobilní aplikace pro zadávání a potvrzování úkolů
Jeřábek, Filip ; Špaňhel, Jakub (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Práce řeší řízení pracovníků dispečerem. Cílem je zefektivnit a zjednodušit jak práci dispečera, tak i samotné úkony pracovníků. Zaměřil jsem se na rozdělování úkolů, upozornění na události a změny stavů úkolů, a to vše v reálném čase. Zvolená problematika je řešena pomocí webové aplikace na straně dispečera a mobilní aplikace na straně pracovníků. Webová aplikace je tvořená pomocí PHP frameworku Symfony a mobilní aplikace pomocí frameworku Flutter. Základní myšlenka spočívá ve zjednodušení komunikačního procesu. Dispečer může kdykoliv okamžitě zjistit stav úkolů, které přidělil pracovníkům a pracovník je ihned upozorněn na přidělení úkolu, či změnu jeho stavu. Vytvořené řešení značně zpřehledňuje a zjednodušuje práci dispečera. Díky okamžité odezvě, kterou aplikace poskytuje,  se také podařilo eliminovat prostoje a zbytečné cesty pracovníků, čímž se celý proces zefektivňuje. V návaznosti na tyto skutečnosti je předpokládáno zmenšení celkových nákladů a zároveň vykonání většího množství práce za stejný časový úsek.
Webová aplikace pro snadnou editaci krátkých textů s omezeným slovníkem
Poláčeková, Simona ; Bartl, Vojtěch (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
Cieľom tejto práce je návrh, implementácia a následne testovanie jednoduchej a užívateľsky prívetivej webovej aplikácie, ktorá používa obmedzený slovník pre kontrolu jazyka. Obmedzeným slovníkom  je myslený slovník najčastejšie používaných českých slov.  Aplikácia sa dá využiť pre jednoduché písanie textu. Užívateľ si môže vyskúšať, či vie nejakú zložitú myšlienku, vetu alebo text napísať len pomocou najčastejšie používaných slov. Úvod tejto práce popisuje technológie využité pri vytváraní tejto aplikácie, ich funkčnosť a spôsob použitia. Následne je popísaná implementácia aplikácie a na záver je zhrnutý priebeh testovania aplikácie s užívateľmi a celkové výsledky tejto bakalárskej práce.
New Generation of Open-Source Tool Stranger Strings
Kňazík, Matej ; Dobeš, Petr (oponent) ; Herout, Adam (vedoucí práce)
The aim of this bachelor's thesis is to describe the development process of a web-based application called Stranger Strings. This project got its name from in-house software but apart from the name everything was changed. The purpose of Stranger Strings shifted, the whole code-base was rewritten and turned into an open-source project. The same applied to the user-interface which was redesigned to target a much broader spectrum of users. This paper provides in-depth insight into the aforementioned process and also explains how user testing was used during the development process to identify main problems. The outcome of this work is an open-source localization analyzing tool that helps users to improve the quality of their localization.
Multimediální přehrávač pro iOS
Singh, Kevin ; Číka, Petr (oponent) ; Grabovský, Štěpán (vedoucí práce)
Diplomová práce „Multimediální přehrávač pro iOS“ se zabývá popisem video formátů HLS, MP4, MPEG Transport Stream a DASH. Dále pokračuje zabezpečeným obsahem DRM, reklamami VAST a analytickým nástrojem Google Analytics. V rámci této práce vznikla knihovna v jazyce Swift, jenž tvoří samotný přehrávač. Tento přehrávač umožňuje kromě interaktivního přehrávání videa také zobrazení reklam, titulek, změnu kvality přehrávání, přehrávání AirPlay či stažení obsahu pro offline přehrávání. Funkcionalita pro přehrávání zabezpečeného obsahu nemohlo být dokončeno, neboť vývojáři byl odmítnut přístup k produkčnímu SDK Fairplay ze stary majitele. Vznikla také testovací aplikace, jenž tuto knihovnu v sobě implementuje a dokazuje tak funkčnost vyvíjených funkcionalit.
Návrh změn komunikačního mixu vybraného klubu
Šturma, Pavel ; Mucha,, Ing, Martin (oponent) ; Mráček, Pavel (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá rozborem komunikačního mixu hokejového klubu PSG Zlín. První teoretická část rozebírá obecné pojmy marketingové komunikace a komunikačního mixu se zaměřením na nástroje online komunikace. V druhé části dochází k seznámení s klubem, analýze jeho marketingového prostředí a současného komunikačního mixu klubu opět se zaměřením na online komunikaci. Východiskem je pak návrh změn a zlepšení.
Interaktivní vyhledávání v on-line archivu obrazových a audiovizuálních děl
Kuře, Dominik ; Myška, Vojtěch (oponent) ; Schimmel, Jiří (vedoucí práce)
Bakalářská práce je zaměřena na vývoj webové aplikace, jenž slouží jako archiv pro audiovizuální díla, která jsou opatřena klíčovými slovy. Aplikace pracuje s již vytvořenou databází a serverem, na kterém se tato díla nachází. Databáze byla autorovi předána vedoucím práce. V archivu lze vyhledávat konkrétní díla pomocí vyhledávací lišty a několika druhů filtrů, které jsou vázány na informace o každém díle. Výsledky vyhledávání i databáze jako celek jsou ve vytvořené aplikaci reprezentovány grafy, které se podle stavu aplikace dynamicky mění. Jednotlivá díla lze na stránce přehrávat a na základě shod v klíčových slovech je pro každé dílo vytvořen seznam podobných videí. Aplikace byla realizována pomocí systému Node.js, knihovny React, databáze MariaDB a dalších technologií. Jazykem programu je převážně JavaScript, rozšířený o nemalé množství knihoven, díky kterým je možné ve všech oblastech vývoje tento jazyk používat jako primární. Text bakalářské práce je rozdělen na dvě části. V teoretické části jsou veškeré potřebné technologie a knihovny popsány. Důraz byl kladen zejména na ty části daných knihoven, které jsou v aplikaci opravdu používané. Kromě technologií nutných pro realizaci aplikace jsou také zmíněny knihovny, systémy a rozšíření, které práci programátora ulehčí, např. automatickým formátováním a zálohováním kódu, ukládáním kódu do verzí, přidáním statických datových typů do JavaScriptu pomocí TypeScriptu atd. Přečtení teoretické práce by mělo umožnit čtenáři nahlédnout do základů programování aplikací pro webové prohlížeče. V praktické části je potom rozebrán reálný vývoj takové aplikace od úplného začátku. Aplikace zprostředkovává komunikaci mezi čtyřmi servery - front-end, back-end, databázový server a server obsahující audiovizuální díla. Bakalářská práce se také zabývá možností ovládání prohlížeče pomocí interaktivních ovladačů.

Národní úložiště šedé literatury : Nalezeno 35 záznamů.   1 - 10dalšíkonec  přejít na záznam:
Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.