Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 1 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Analýza značky DM na základě teorie archetypů
Mackenzie, Karolína ; Rosenfeldová, Jana (vedoucí práce) ; Schneiderová, Soňa (oponent)
Tato bakalářská práce vychází z teorie archetypů přenesené do marketingového prostředí z psychologie osobnosti. V marketingu je tato teorie aplikována na personalizaci značky. V teoretické části práce jsou popsány archetypy podle autorek Mark a Pearson, dále procesy tvorby a personalizace značky. Za účelem lepšího pochopení filosofie společnosti dm je v práci přiblížen koncept anthroposofie s přechodem k biodynamickému zemědělství. V práci je řešena otázka, zda a ve kterých prvcích lze v komunikaci dm spatřit archetyp Pečovatele. U značky dm je analyzováno pět prvků komunikace, a to sortiment, slogan, spoty, firemní magazín a CSR kampaně. U těchto prvků je hodnocena míra podobnosti s archetypem Pečovatele. Tento archetyp je nejvýrazněji přítomný u sortimentu dětského zboží a u magazínu active beauty, jehož hlavními tématy je péče a rodina.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.