Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 5 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Sociální sítě v bankovnictví
Vohnický, Tomáš ; Očenášek, Vladimír (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá komunikačními aktivitami v oboru bankovnictví na sociálních sítích, které jsou v dnešní době velice rozšířeným nástrojem marketingové komunikace. Práce je rozdělena na dvě části, na teoretickou část neboli literární rešerši, a na část praktickou. V teoretické části jsou jednotlivé sociální sítě popsány, včetně jejich stručné historie a funkčnosti. Nejvíce je teoretická část soustředěna na sociální síť Facebook. Dále jsou v teoretické části popsány nástroje, které se používají při tvorbě obsahové komunikace či při analýzách úspěšnosti komunikace. V praktické části bude tvořen obsah, jeden příspěvek na každý měsíc. Rád bych vytvořil co nejvíce relevantní obsah, který bych odvodil z výsledků, které vzešly z mé bakalářské práce Banka a sociální sítě. Zde jsem analyzoval nejúspěšnější obsah v jednotlivých měsících na sociální síti Facebook stránky G2 od Komerčky. Mnou vytvořené příspěvky budou na konci každého měsíce analyzovány oproti ostatním příspěvkům na stránce a mohl bych tak potvrdit či vyvrátit, zdali byl mnou vytvořený obsah ztotožněn s výsledky analýzy mé bakalářské práce.
Webová Analytika - Tvorba webové aplikace na správu účtů v Google Analytics
Aldorf, Marek ; Halbich, Čestmír (vedoucí práce) ; Tyrychtr, Jan (oponent)
V první části se práce věnuje především poznatkům o webové analytice a tématům pojících se s problematikou webové analytiky, jako jsou segmentace, cookies, metriky, dimenze, KPI a v poslední řadě se teoretická část práce věnuje analytickému nástroj Google Analytics. Tento nástroj je v práci popsán od implementace měřícího kódu, po základní nastavení a strukturu nástroje z hlediska účtu i aplikačního rozhraní. Praktická část práce je zaměřena na tvorbu webové aplikace na správu účtů v Google Analytics. Tvorba je popsána od grafického a drátěného modelu po spuštění aplikace v prohlížeči. Přínosem této práce je zejména pro nové uživatele Google Analytics, ušetření času i několika dnů. Jedná se o automatizaci nahrávání filtrů pomocí vytvořené aplikace, ta během pár vteřin zvládne nahrát do vybraného Google Analytics účtu, předpřipravené filtry, které řeší duplicity, SPAM boty a přehlednost dat.
Placená reklama ve vyhledávání v e-commerce
Hanzalová, Barbora ; Lohr, Václav (vedoucí práce) ; Zdeněk, Zdeněk (oponent)
Diplomová práce se zabývá problematikou placené reklamy ve vyhledávání v kontextu vývoje internetu a vyhledávačů, fungování vyhledávačů a reklamních systémů pro správu kampaní v českém prostředí. Pozornost je soustředěna jak na klasické, tak na produktové kampaně ve vyhledávání. Cílem práce je praktická ukázka tvorby klasických a produktových kampaní pro konkrétní e-shop v reklamních systémech Google AdWords a Sklik a jejich následné vyhodnocení, na základě čehož je sestaven soubor obecně použitelných pravidel pro správnou a efektivní tvorbu kampaní ve vyhledávání pro e - commerce v českém internetovém prostředí. Pro ověření obecnějšího použití výsledků pro tvorbu reklamních kampaní ve vyhledávání je využito kvalitativní metody expertního rozhovoru s odborníkem v oboru.
Komerční využití sociálních sítí
Vondrášek, Petr ; Pavlíček, Antonín (vedoucí práce) ; Juříček, Jan (oponent)
Tato práce se zabývá možnostmi využívání sociálních sítí společnostmi za účelem získávání přínosů pro jejich podnikání. Práce se věnuje dnešním globálně nejpopulárnějším sociálním sítím, a to konkrétně sítím Facebook, Twitter, LinkedIn, Google+ a YouTube. V teoretické části jsou tyto sociální sítě stručně popsány a je zde analyzována jejich vhodnost a možnosti pro vybrané využití ve společnostech. Mezi probírané možnosti patří zejména marketing, komunikace se zákazníky, budování značky a public relations. Následně jsou v praktické části uvedené případové studie, které využití sociální sítě společností, popisované v teoretické části, ukazují v praxi, a to včetně přínosů, které tím společnost získala a nákladů na ně. Případové studie dále ukazují využití sociálních sítí tradičními i netradičními způsoby a to v malé, i ve veliké společnosti. Práce je dále doplněna výzkumem, realizovaným dotazníkovým šetřením toho, jak působení společností na sociálních sítích vnímají jejich uživatelé.
Metody analýzy e-shopu aplikované na internetový obchod Arsta
Flégl, Jan ; Sedláček, Jiří (vedoucí práce) ; Slaba, Jiří (oponent)
Bakalářská práce je zaměřena na poznání metod, jakými lze analyzovat e-shop. První kapitola shrnuje a popisuje základní údaje o e-komerci a o e-shopu obecně. V druhé kapitole se práce zabývá vyhledávači, jejich fungováním a jakými způsoby je možné ovlivnit pořadí výsledků vyhledávání. Zvláštní pozornost je zde věnována optimalizaci a marketingu ve vyhledávačích. Ve třetí kapitole jsou shrnuty základní nástroje v rámci Google Analytics. Poslední, čtvrtá kapitola využívá všech předchozích kapitol, při analýze e-shopu Arsta. Cílem této práce je prozkoumat různé metody, kterými je možné zhodnotit a analyzovat fungování e-shopu a zároveň navrhnout způsoby vedoucí ke zlepšení stávajícího stavu.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.