Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Podnikatelský plán-zřízení malého podniku
Zbranková, Eva ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku, specializujícího se na zdravý životní styl, který by vyplnil mezeru na trhu. Cílem je přiblížit počátek provozu podnikatelského subjektu, analyzovat konkurenci, uvést marketingovou strategii a soustředit se na cílovou skupinu zákazníků, ale také zhodnotit podnik z finančního hlediska.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o.
Hejlová, Veronika ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o., zabývající se prodejem strojírenského zboží. Cílem práce bylo zpracovat návrh možnosti rozšíření činností na základě vyhodnocení analýz vnějšího a vnitřního prostře-dí. Výsledky ukazují, že pro podnik je nejlepší uplatnit své silné stránky pro využití příležitostí. Závěrem práce jsou formulovány kroky pro zavedení nového sortimentu, který zajistí rozvoj firmy prostřednictvím zvýšení tržeb a povědomí o společnosti.
Rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o.
Hejlová, Veronika ; Zich, Robert (oponent) ; Šimberová, Iveta (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zaměřuje na rozvoj obchodních aktivit společnosti H SORTA s.r.o., zabývající se prodejem strojírenského zboží. Cílem práce bylo zpracovat návrh možnosti rozšíření činností na základě vyhodnocení analýz vnějšího a vnitřního prostře-dí. Výsledky ukazují, že pro podnik je nejlepší uplatnit své silné stránky pro využití příležitostí. Závěrem práce jsou formulovány kroky pro zavedení nového sortimentu, který zajistí rozvoj firmy prostřednictvím zvýšení tržeb a povědomí o společnosti.
Podnikatelský plán-zřízení malého podniku
Zbranková, Eva ; Novák, Zdeněk (oponent) ; Rompotl, Jaroslav (vedoucí práce)
Diplomová práce se zabývá podnikatelským plánem na založení nového malého podniku, specializujícího se na zdravý životní styl, který by vyplnil mezeru na trhu. Cílem je přiblížit počátek provozu podnikatelského subjektu, analyzovat konkurenci, uvést marketingovou strategii a soustředit se na cílovou skupinu zákazníků, ale také zhodnotit podnik z finančního hlediska.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.