Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketing v cestovním ruchu
Bogner, Josef ; Procházka, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje mikroregion Moravskokrumlovsko v oblasti cestovního ruchu a navrhuje řešení pro zvýšení jeho turistické atraktivity. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový výzkum, marketing cestovního ruchu a s ním spojené pojmy. V praktické části je provedena analýza atraktivity mikroregionu, analýza návštěvníků, analýza marketingového mixu, analýza konkurence, sekundární výzkum, týkající se návštěvnosti mikroregionu, primární výzkum, týkající se vnímání propagace mikroregionu, a návrhy pro zlepšení turistické atraktivity mikroregionu.
Marketing v cestovním ruchu
Bogner, Josef ; Procházka, Pavel (oponent) ; Chalupský, Vladimír (vedoucí práce)
Tato práce analyzuje mikroregion Moravskokrumlovsko v oblasti cestovního ruchu a navrhuje řešení pro zvýšení jeho turistické atraktivity. Teoretická část práce je zaměřena na marketingový výzkum, marketing cestovního ruchu a s ním spojené pojmy. V praktické části je provedena analýza atraktivity mikroregionu, analýza návštěvníků, analýza marketingového mixu, analýza konkurence, sekundární výzkum, týkající se návštěvnosti mikroregionu, primární výzkum, týkající se vnímání propagace mikroregionu, a návrhy pro zlepšení turistické atraktivity mikroregionu.
Současné možnosti optimalizace webových stránek pro vyhledávače
Martinka, Jan ; Smutný, Zdeněk (vedoucí práce) ; Čermák, Radim (oponent)
Práce shrnuje současné možnosti bezplatné optimalizace webových stránek pro vyhledávače. Ve struktuře rozdělené na on page a off page faktory hodnotí jejich důležitost pro vy-hledávače. Přežité faktory jsou vyvraceny a nahrazeny těmi novými, moderními. Většinu praktik uvedených v teoretické části aplikuji na web zaměřený na pořádání studentských párty. Cílem práce je tedy nejen zmapovat aktuální praktiky, ale dosáhnout s jejich pomocí lepšího umístění zmíněného webu ve vyhledávačích a zvýšení návštěvnosti pořádaných párty.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.