Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Rozvoj společnosti prostřednictvím franchisingu
Malá, Barbora ; Šimara, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o rozvoji společnosti IMJS s. r. o. pomocí franchisingu. Obsahem práce je definování teoretických východisek pojednávajících o fanchisingovém typu podnikání a jednotlivých analýzách. Následně je zpracována analýza současného stavu společnosti a strategické analýzy, vnitřního a vnějšího okolí podniku. V praktické části je poté, na základě daných analýz, vytvořen pilotní franchisingový koncept dané společnosti.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Podzemný, Matěj ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na posouzení informačního systému používaného na Střední Škole Odry a následného návrhu změn. V první části jsou popsána teoretická východiska. Druhá část je věnována samotné analýze současného stavu. Na základě zjištěných nedostatků z druhé části, jsou ve třetí části navržena řešení, jak tyto nedostatky eliminovat. Tyto návrhy by měly vést ke zlepšení efektivnosti a bezpečnosti používaného informačního systému.
Posouzení informačního systému firmy a návrh změn
Podzemný, Matěj ; Novák, Lukáš (oponent) ; Koch, Miloš (vedoucí práce)
Bakalářská práce se zaměřuje na posouzení informačního systému používaného na Střední Škole Odry a následného návrhu změn. V první části jsou popsána teoretická východiska. Druhá část je věnována samotné analýze současného stavu. Na základě zjištěných nedostatků z druhé části, jsou ve třetí části navržena řešení, jak tyto nedostatky eliminovat. Tyto návrhy by měly vést ke zlepšení efektivnosti a bezpečnosti používaného informačního systému.
Rozvoj společnosti prostřednictvím franchisingu
Malá, Barbora ; Šimara, Jan (oponent) ; Chlebovský, Vít (vedoucí práce)
Diplomová práce pojednává o rozvoji společnosti IMJS s. r. o. pomocí franchisingu. Obsahem práce je definování teoretických východisek pojednávajících o fanchisingovém typu podnikání a jednotlivých analýzách. Následně je zpracována analýza současného stavu společnosti a strategické analýzy, vnitřního a vnějšího okolí podniku. V praktické části je poté, na základě daných analýz, vytvořen pilotní franchisingový koncept dané společnosti.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.