Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Aktivní dovolená v rakouských Alpách - marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Lišková, Magdalena ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
2 Název: Aktivní dovolená v rakouských Alpách - Marketingový projekt využití penzionu Appartemens Auf Wind Cíle: Tato práce navrhuje jednu z možností, jak se vyrovnat s kritickými měsíci v penzionu Appartements Auf Wind. Zabývá se tvorbou čtyř zájezdů aktivní dovolené v oblasti Stubai, kde se penzion nachází. Každý zájezd je koncipován tak, aby se využilo maximální kapacity penzionu a dokázal tak pokrýt veškeré měsíční náklady pronajímatele. Metody: Situační analýza, SWOT analýza. Výsledky: Provedena zevrubná analýza současné situace penzionu, rozebrány nedostatky současného stavu penzionu a navrženy čtyři tematické zájezdy pro zvýšení klientely penzionu a pokrytí nákladů penzionu. Klíčová slova: Cestovní ruch, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cen.
Cestovní ruch se sportovním zaměřením v Pardubickém kraji
Kučerová, Lenka ; Navrátilová, Miroslava (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
Název: Cestovní ruch se sportovním zaměřením v Pardubickém kraji Cíle: Hlavním cílem bakalářské práce je na základě zhodnocení celkového potenciálu pro rozvoj cestovního ruchu se sportovním zaměřením v Pardubickém kraji vytvořit soubor obecných doporučení a vlastních návrhů, díky kterým by v budoucnu mohlo dojít k navýšení stávajícího potenciálu, akceleraci návštěvnosti a dynamickému rozvoji území. Metody: V rámci této práce byly využity dvě samostatné metody sběru dat a jedna vlastní metoda hodnocení. Stěžejní metodou sběru dat se stalo zkoumání dokumentů, a to zejména úředních dokumentů, archivních dat a virtuálních dat. Druhá metoda sběru dat nabyla konkrétní podoby dvou polostrukturovaných rozhovorů s experty na oblast cestovního ruchu. Vytvořena a následně aplikována na zkoumané území byla i vlastní metoda hodnocení potenciálu. Výsledky: Pardubický kraj disponuje dobrým a rozmanitým přirozeným potenciálem pro rozvoj cestovního ruchu, který se opírá zejména o vhodné přírodní předpoklady, prozatím je ale nedostatečně rozvinut. V regionu převažují sportovní a rekreační turismus s letní turistickou sezónou. V rámci aktivní dovolené turisté vyhledávají nejčastěji cykloturistiku, pěší turistiku, koupání a v zimě lyžování. Celkový potenciál cestovního ruchu se sportovním zaměřením je velmi vysoký a...
Aktivní dovolená v rakouských Alpách - marketingový projekt využití penzionu Appartements Auf Wind
Lišková, Magdalena ; Janák, Vladimír (vedoucí práce) ; Voráček, Josef (oponent)
2 Název: Aktivní dovolená v rakouských Alpách - Marketingový projekt využití penzionu Appartemens Auf Wind Cíle: Tato práce navrhuje jednu z možností, jak se vyrovnat s kritickými měsíci v penzionu Appartements Auf Wind. Zabývá se tvorbou čtyř zájezdů aktivní dovolené v oblasti Stubai, kde se penzion nachází. Každý zájezd je koncipován tak, aby se využilo maximální kapacity penzionu a dokázal tak pokrýt veškeré měsíční náklady pronajímatele. Metody: Situační analýza, SWOT analýza. Výsledky: Provedena zevrubná analýza současné situace penzionu, rozebrány nedostatky současného stavu penzionu a navrženy čtyři tematické zájezdy pro zvýšení klientely penzionu a pokrytí nákladů penzionu. Klíčová slova: Cestovní ruch, tvorba programů, marketingový mix, tvorba cen.
Spotřební chování a zdravý životní styl
Kolářová, Ivana ; Hesková, Marie (vedoucí práce)
Diplomová práce obsahuje devět kapitol. Teoretická část práce seznamuje čtenáře s teorií spotřebního chování a poukazuje na to, že člověk je ve svém životě a při svém rozhodování vždy ovlivněn mnoho zásadními faktory a to zejména kulturními, společenskými, osobními, psychologickými. Je zde nastíněn pohled čtyř myšlenkových škol, které se rozdílným způsobem dívají na spotřebitelovo chování předcházející koupi (ekonomický, pasivní, kognitivní, emotivní pohled). Teoretická část práce se dále věnuje objasnění a vymezení pojmu zdravý životní styl a rozebírá vývoj stravovacích návyků na českém trhu. Praktická část začíná krátkým seznámením s podnikem. Dále se věnuje analýze současné situace podniku pomocí vnějších a vnitřních analýz a rozebírá současný stav jednotlivých složek marketingového mixu. Pro zjištění pohledu české populace na zdravý životní styl a následný návrh marketingové strategie pro zavedení programu letní aktivní dovolené, je v práci využita metoda dotazování. Diplomová práce nastiňuje koncepci uspořádání marketingových nástrojů pro zavedení programu letní aktivní dovolené.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.