Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 2 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Intermedia Agenda-Setting: Example of News Coverage of the Former US President Donald Trump in the Czech News Media
Chovancová, Miriam ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Křeček, Jan (oponent)
Táto diplomová práca skúma, aký vplyv má súkromný účet bývalého prezidenta Donalda Trumpa na Twitteri na budovanie mediálnej agendy a ako české médiá pracujú s informáciami z tohto účtu. Diplomová práca je rozdelená do dvoch častí. Prvá časť diplomovej práce sa venuje kľúčovým teóriám a konceptom mediálnych štúdií ako teória nastoľovania agendy, gatekeeping, spravodajské hodnoty, rámcovanie a intermediálne nastoľovanie agendy. Ďalej sa zameriava na súčasnú podobu politickej komunikácie a fenomén celebritizácie politiky. Práca zahŕňa aj prehľad existujúcich štúdií, ktoré opisujú politickú komunikáciu bývalého amerického prezidenta Donalda Trumpa na sociálnej sieti Twitter a potvrdzujú rolu tejto sociálnej siete pri budovaní mediálnej agendy. Druhá časť diplomovej práce sa zaoberá metodológiou výskumu a následne kvantitatívnou obsahovou analýzou spravodajských článkov. Výsledky kvantitatívnej obsahovej analýzy sú vysvetlené v kontexte uvedených teoretických konceptov a modelových štúdií. Medzi hlavné závery tejto práce patrí zistenie, že Trump dokázal do určitej miery prostredníctvom svojho účtu na Twitteri budovať agendu, rámcovať rôzne témy a udalosti a kontrolovať svoj obraz v médiách.
Korporátní budování agendy v českých médiích na příkladu firmy Deloitte
Šeráková, Aneta ; Nečas, Vlastimil (vedoucí práce) ; Miessler, Jan (oponent)
Diplomová práce přináší vhled do procesu korporátního budování agendy v českých médiích. Na příkladu české divize firmy Deloitte ukáže, jaké praktiky firmy používají při prosazování svých témat do médií, jak jsou v této snaze úspěšné a jak mediální agendu skutečně ovlivňují. K zodpovězení těchto otázek práce využívá kvantitativní obsahovou analýzu celkem 248 zpravodajských příspěvků Mladé Fronty DNES, Hospodářských novin, Lidových novin, Práva, televizních stanic ČT 24, Nova a Prima a také rozhlasové stanice Český rozhlas - Radiožurnál. Kromě toho nabídne také pohled do novinářské praxe při práci se zdroji informací a samoregulačních technik novinářů, a také do praxe samotných PR pracovníků, kteří se na budování agendy podílejí. Cílem této práce je představit korporátní sféru jako silného aktéra v procesu budování agendy a odhalit vlivy, kterým jsou novináři při své práci vystavováni.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.