Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Marketingová strategie společnosti
Tučková, Alena ; Galko, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků.
Marketingová strategie společnosti
Tučková, Alena ; Galko, Lenka (oponent) ; Kaňovská, Lucie (vedoucí práce)
Cílem této diplomové práce je navržení marketingové strategie pro společnost Kilion, s.r.o. V první části jsou popsána teoretická východiska. V druhá část se zabývá analýzou současné situace firmy a jejího okolí. Na základě vypracovaných analýz a teoretických poznatků je vypracována marketingová strategie, která obsahuje souhrn návrhů a opatření vedoucích k eliminaci či odstranění zjištěných nedostatků.
Produkce reklamní tvorby: Produkční společnost Funny Bunny Films a její tvorba
Šaman, Matěj ; Hanzlík, Jan (vedoucí práce) ; Dvořák, Lukáš (oponent)
Tato práce pojednává o současné situaci na reklamním trhu v České republice a procesu návrhu, vzniku a distribuce reklamních spotů. Popisuje jednotlivé druhy a formy reklamy a jejich zastoupení na trhu. Rovněž přibližuje rozdíly mezi filmovou a reklamní tvorbou. V praktické části se věnuje konkrétní produkční společnosti a popisu okolností, které ji umožnili stát se uznávanou reklamní produkcí. Pomocí rozhovorů a zúčastněného pozorování přibližuje vznik tří konkrétních reklamních spotů. Závěrem popisuje hlavní aspekty úspěšné reklamní kampaně a okolnosti jejího vzniku.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.