| |
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Frolek, Martin ; Bříštěla, Milan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojeností zákazníků a marketingového mixu u společnosti BRM AERO, s.r.o., jejíž hlavní činností je vývoj a výroba ultralehkých letounů. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu a zvýšení podílu a upevnění pozice na světovém trhu.
|
|
Návrh na zlepšení marketingového mixu
Frolek, Martin ; Bříštěla, Milan (oponent) ; Novák, Petr (vedoucí práce)
Tato diplomová práce se zabývá analýzou spokojeností zákazníků a marketingového mixu u společnosti BRM AERO, s.r.o., jejíž hlavní činností je vývoj a výroba ultralehkých letounů. Hlavním cílem práce je na základě zjištěných údajů navrhnout kroky pro zlepšení úrovně marketingového mixu a zvýšení podílu a upevnění pozice na světovém trhu.
|
| |