Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 3 záznamů.  Hledání trvalo 0.00 vteřin. 
Jazyk pro zadávání příběhových her
Koudelka, Petr ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu a realizaci programovacího jazyku, určeného pro tvorbu příběhových her. Tento jazyk měl být vhodný pro uživatele bez znalosti programování. Čtenář je nejdříve uveden do problematiky příběhových her a seznámen s jejich historií. Poté se dozvídá, že vzniklý jazyk je interpretovaný imperativní jazyk nesoucí prvky strukturovaných a nestrukturovaných jazyků. Jazyk je pojmenován AGScript. Součástí výsledné práce je i interpret tohoto jazyka. V další fázi práce byla vytvořena demonstrační aplikace za pomocí prostředků jazyka AGScript. Tato aplikace byla inspirována knižní předlohou Čaroděj z ohňové hory. Tímto byla ověřena použitelnost jazyka. V poslední fázi byly provedeny dva experimenty. První experiment měl za úkol ověřit pochopitelnost srozumitelnost jazyka. Výsledek byl kladný. Druhý zkoumal demonstrační aplikaci.
Vliv herních mechanismů na uživatelskou zkušenost
Kracík, Radim ; Brejcha, Jan (vedoucí práce) ; Šisler, Vít (oponent)
Práce se zabývá vztahem herních mechanismů a uživatelského prožitku. Identifikuje základní herní mechanismy a prvky, které mají nejdůležitější vliv na kvalitu uživatelského prožitku. Výzkum je realizován na příkladu konkrétní hry pomocí konceptu návrhových vzorů. Část práce se zabývá představením tohoto konceptu. Dále se práce zabývá obecnými teoriemi her, modely klasifikace a historií počítačových her. Součástí práce je i popis praktických zkušeností autora s tvorbou hry jako školního projektu.
Jazyk pro zadávání příběhových her
Koudelka, Petr ; Smrčka, Aleš (oponent) ; Hrubý, Martin (vedoucí práce)
Práce pojednává o návrhu a realizaci programovacího jazyku, určeného pro tvorbu příběhových her. Tento jazyk měl být vhodný pro uživatele bez znalosti programování. Čtenář je nejdříve uveden do problematiky příběhových her a seznámen s jejich historií. Poté se dozvídá, že vzniklý jazyk je interpretovaný imperativní jazyk nesoucí prvky strukturovaných a nestrukturovaných jazyků. Jazyk je pojmenován AGScript. Součástí výsledné práce je i interpret tohoto jazyka. V další fázi práce byla vytvořena demonstrační aplikace za pomocí prostředků jazyka AGScript. Tato aplikace byla inspirována knižní předlohou Čaroděj z ohňové hory. Tímto byla ověřena použitelnost jazyka. V poslední fázi byly provedeny dva experimenty. První experiment měl za úkol ověřit pochopitelnost srozumitelnost jazyka. Výsledek byl kladný. Druhý zkoumal demonstrační aplikaci.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.